Hlavní navigace

Úřady v USA nejsou proti tomu, aby Google koupil DoubleClick

Jiří Macich ml.

Google se dočkal požehnání amerického antimonopolního úřadu k akvizici reklamního PPC systému DoubleClick. Federální obchodní komise se domnívá, že to nijak výrazně neomezí konkurenci na trhu. Proti byl jen jeden z pěti rozhodujících úředníků. Google ale ještě nemá úplně vyhráno. Co může akvizice a významné posílení pozice Googlu na poli PPC reklamy znamenat už měsíc analyzuje také Evropská komise. Na její závěry si ale Google musí počkat ještě tři měsíce. (Finanční noviny)

Google se dočkal požehnání amerického antimonopolního úřadu k akvizici reklamního PPC systému DoubleClick. Federální obchodní komise se domnívá, že to nijak výrazně neomezí konkurenci na trhu. Proti byl jen jeden z pěti rozhodujících úředníků. Google ale ještě nemá úplně vyhráno. Co může akvizice a významné posílení pozice Googlu na poli PPC reklamy znamenat už měsíc analyzuje také Evropská komise. Na její závěry si ale Google musí počkat ještě tři měsíce. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?
25. 12. 2007 16:09
uživatel si přál zůstat v anonymitě
ale ne, vsak potreba nebyl, tak mohl mit dovoleno i hlasovat, ze ne... vzdyt vysledek je ok a alespon to tak nevypada