Usertech si ušil službu na míru pro sebe. Teď už ji prodává do světa

Řízení projektů se v tuzemsku věnuje už třeba Costlocker od 2Fresh. Teď se na scénu agenturních služeb pouští i Usertech se svou Traffikou.

Je to vlastně klasický příběh. “Vyzkoušeli jsme v Usertechu téměř desítku aplikací, žádná nám však nedala jasný pohled na tok peněz a využití lidí v agentuře,” říká šéfka projektu Traffika Iva Fingerová. A tak si takovou službu udělali sami. Podobně už v tuzemsku vznikla celá řada nástrojů.

Traffika fungovala původně jako interní nástroj v Usertechu. Teď už ji používají i zahraniční agentury a z týmu je samostatný startup. Šéfům agentur nabízí jednoduchou službu – řekne jim, kdy stihnou nový projekt a kolik má hledat lidí na jaké pozice. 

Na poli, na které se pouští Traffika, se už delší dobu pohybuje Costlocker. “Sledujeme ekonomiku projektů a umíme ukázat přesně to místo, kde vzniká neefektivita. Díky tomu konečně víte, proč nejste ziskovější nebo jestli třeba tendry, do kterých se hlásíte, vás stojí víc, než vám přinesou,” vysvětloval po rozjezdu svého nástroje Kamil Skramuský z 2Fresh

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 3. 2016 12:22
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »