Usertech ulovil Frieda z CzechInvestu. Pošle ho do New Yorku

Po pěti letech budování sítě byznysových kontaktů pro české podnikatele přechází Jan Fried na druhou stranu.

Napřed se domluvit s inkubátorem B2B startupů Hatchery a rozjet první pobočku v New Yorku. Usertech, vedený Janem Beránkem, posiluje pozice. 

Za svou zlatou žílu považuje agentura především startupy z oblasti finančnictví nebo projektů pro mediální domy. To už si koneckonců vyzkoušeli v tuzemsku, kde pracovali na webu časopisu Forbes a dlouhodobě spolupracují s agenturou Creative Dock. 

„Těžko si představit zkušenějšího člověka na rozvoj obchodních aktivit na východním pobřeží než je Honza Fried, navíc v kontextu startupů,“ komentuje nástup nové tváře Beránek. 

EBF16

Jan Fried působil v New Yorku od roku 2011 jako zahraniční zástupce Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Stál i u zrodu CzechAccelatoru, projektu zaměřeného na rozvoj českých startupů v Americe.

Fried není prvním zkušeným člověkem, který přešel z CzechInvestu do startupového světa. Podobně je na tom třeba Lenka Kučerová, která místo New Yorku zastupovala CzechInvest v Silicon Valley. Teď se s Andrejem Kiskou věnuje posílání nadějných studentů na zkušenou do amerických startupů pod značkou StarLift.org

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 2. 2016 10:38

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »