Hlavní navigace

Názory k článku Úskalí měření online kampaní: Nespoléhejte bezhlavě na čísla z Google Analytics

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2012 21:07

    total (neregistrovaný)

    u otravnych formatu je dost vysoky rozdil mezi prokliky ktere format vykaze a server reportuje a visits v GA, klidne i 100% (tj. ty prokliky se vubec nepromenily v realnou visit na cilovem webu), takze pokud se klient podiva do GA tak si pak urcite nemysli jak to krasne funguje :)

  • 3. 11. 2012 0:46

    T. (neregistrovaný)

    není nic otravnějšího, než "kreativci" vymýšlející formáty, které zaujmou - hlavně takové ty, co zaberou celou obrazovku, nejlíp ještě se zvukem a schovaných křížkem na vypnutí/přeskočení. To se to pak vyhodnocuje úspěšnost, když většina kliků je omylem... ale můžem klientovi ukázat, jak krásně to funguje, když to tam nacpem tak, že se tomu nedá vyhnout.

    A ještě jsou vtipní kreativci, co začali cpát reklamu třeba pár sekund po začátku videa na youtube i jinde a ještě o půlku hlasitější. Ideálně do hudebního klipu, kdo to vymyslel tak by měl asi dostat nějakou kreativní cenu...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).