Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Utajované skutečnosti

Mirek
Mirek (neregistrovaný)
24. 1. 2006 8:12 Nový

Bezpochyby je to dost závažné zjištění

celé vlákno
Nicméně dva poslední odstavce mi nepřipadnou na Lupu nejšťastnější ... leda že by InternetInfo touto formou hradilo část nájmu :(
Martin
Martin (neregistrovaný)
24. 1. 2006 8:45 Nový

Jsme v ...

celé vlákno
Když jsem ještě v Logice dělal, tak tam šéfoval jeho předchůdce, kterého bylo možné v Cibulkových seznamech najít taktéž. Dobře, mají ve vedení morální ksindl, co dělat, pokud si zdejší národ myslí, že cinkání klíčema je způsob, jak se dělá revoluce, tak nemůže nikdo čekat nic jiného.

Co mě ale štve daleko víc, je to, že tahle firma je absolutně nekompetentní úspěšně dokončit jakýkoliv IT projekt. Schopnosti jejích čelídů (challenging leaders, tak si tam říkají) končí někde u programů typu "hello world". To je pro takovou zakázku MOC špatné.

Nesouhlasím s biometrickými pasy, v podstatě nesouhlasím s jakýmikoliv stálými identifikačními průkazy, avšak zejména nesouhlasím, aby se v jejich implementaci, když už je teda máme, angažovala společnost jako LogicaCMG.

Myslím, že si v této kauze ještě užijeme dost srandy...
inside look
inside look (neregistrovaný)
24. 1. 2006 9:47 Nový

zmateni a konkurencni boj

celé vlákno
Informace v mediich jsou z velke casti mimo misu. 90% zakazky tykajici se biometrickych pasu pro MV realizuji uplne jine firmy, nez LogicaCMG.
Biometrik
Biometrik (neregistrovaný)
24. 1. 2006 10:11 Nový

Nazor z opacne strany

celé vlákno
Teto kauze se venovala reportaz ktera byla odvysilana tusim v Udalostech na CT1 jiz 18.1. Dle meho nazoru ta reportaz vyznela dost jednostranne, mj. tam chybelo vyjadreni obvinene firmy. Tady nejake je: http://www.logicacmg.cz/articles/prohlaseni. Mam pro novinare ukol: zjistete kolik byvalych StBaku a komunistu dnes pracuje na nejruznejsich uradech a s utajovanymi skutecnostmi prichazeji do styku prakticky denne, vysledky srovnejte s touto kauzou, dale pak zjistete proc tady ten biometricky projekt vubec je a k cemu je dobry a jak to je s tou statni zakazkou. Tohle tema by snad zaslouzilo vic nez par minut reportaze, co myslite?
KoT
KoT (neregistrovaný)
24. 1. 2006 10:16 Nový

Politika na Lupě ???

celé vlákno
Proč není za jménem pana Novotného uvedeno, že je členem poslanecké sněmovny za ODS. Když už se na Lupě (serveru o českém internetu) bude takto předvolebně agitovat, tak ať alespoň víme, za kterou je to stranu.
pk202
pk202 (neregistrovaný)
24. 1. 2006 10:54 Nový

Re: Politika na Lupě ???

celé vlákno
Co takhle si ty koKoTe kliknout nahoře na link na autora. To ti nestačí ? A nebo si nestih vytáhnout palici z Paroubkovy prdele a proto si ho neviděl :)
KoT
KoT (neregistrovaný)
24. 1. 2006 11:05 Nový

Re: Politika na Lupě ???

celé vlákno
Vážená paní nebo pane, právě proto, že jsem si kliknul a ne jednou. Jinak bych nad tím článkem asi kroutil hlavou ještě teď. Z Vašeho příspěvku jsem nabyl dojmu, že jsem se snad nějak vyjádřil podporu panu Paroubkovi. Můžete mi sdělit kde jste to tam vyčetl/a? Děkuji.
Melkor
Melkor (neregistrovaný)
24. 1. 2006 15:01 Nový

Re: Politika na Lupě ???

celé vlákno
Pane kolego, zachovejte klid.
To je jen takovy folklor. Na skoro kazdem serveru se vyskytuje nekolik jedincu, kteri, kdyz se objevi zminka o jejich oblibene politicke strane ci politicich, propadnou hystrickemu zachvatu, pokud to neni doprovazeno bezpodminecnou chvalou. Nasleduje slovni prujem doprovazeny co nejvulgarnejsimi urazkami a agresivnimi vypady.
Bohuzel musim konstatovat, ze tito jedinci se z vetsi casti rekrutuji z rad priznivcu Jedine Autenticke Pravice (TM). Smutne ...
pk202
pk202 (neregistrovaný)
25. 1. 2006 12:20 Nový

Re: Politika na Lupě ???

celé vlákno
Vono to bude asi o tom, že já na tom článku nic předvolebního nevidím, jsou tam pouze uvedena určitá fakta doplněná o názor autora. Já si to přečtu, fakta si případně (pokud mne to zaujme) ověřím z nějakého nezávislého zdroje. Kdo to napsal mne zajímá až na posledním místě. Zatím co ty koKoTe jsi úplně hin, z toho, že u článku není napsáno velkými písmeny kam autor "patří" (zatajeno to ale nebylo) a z toho vyvozuji, že pro Tebe je podstatné ne to co kdo říká ale především kdo to říká, což je bohužel velmi typické právě pro přívržence duceho Paroubka.
Aleš Miklík aura:89
24. 1. 2006 14:06 Nový

Re: Politika na Lupě ???

celé vlákno
Mate pravdu, trochu nam nedoslo, ze v novem designu uz neni popisek autora viditelny hned pod clankem. Ke glose jsme proto pridali vysvetlujici poznamku, snad to nyni bude jasnejsi.
Pavouk
Pavouk (neregistrovaný)
24. 1. 2006 10:48 Nový

Opravdu ?

celé vlákno
Opravdu si někdo myslí, že generální ředitel firmy s více než 600 zaměstnanci bude chodit do státní tiskárny cenin a "obkreslovat" si naše otisky prstů ?

Opravdu si někdo myslí, že při řízení projektu se kdokoliv z firmy LogicaCMG dostane do styku s důvěrnými údaji ?

Doposud jsem si myslel, že tak hloupí jsou jen novináři a politici. Teď vidím, že i "odborníci" na Lupě. Škoda.
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
24. 1. 2006 11:18 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
1) Autor není odborník, autor je politik, navíc termit.
2) Pokud hodlá Lupa dělat politickou PR agenturu ODS, měla by to nějakým transparentním způsobem sdělit. Transparentním způsobem nemyslím transparentní text nebo černou křídou do komína.

Že autor blábolí, vyplývá z bodu 1), nelze jinak.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2006 14:30 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
no a ty si prechytracelej kokotek, vid? ty odborniku
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
24. 1. 2006 15:40 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
LogicaCMG nemá 600 zaměstnanců, LogicaCMG je mezinárodní firma se zhruba 21 tisíci zaměstnanci a pobočkami ve více než 30 zemích světa. Kaláška si vybrali jemu nadřízení managoři - a rozhodně ho proklepli důkladněji než nějaký Cibulka nebo termit z PSP ČR.
Some
Some (neregistrovaný)
24. 1. 2006 16:00 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Problem je v tom, ze jejich kriteria pro obsazeni te pozice jsou jine nez zajem "obcanu" na dodavatele te technologie.

Nadrizeni chteji nekoho, kdo jim vydela penize, kdo ma kontakty potrebne k tomu, aby tu zakazku ziskal, aby zajistil dostatecne vyhodnou smlouvu a aby ve finale kdyz to zvoraji zajistil, ze je to nebude bolet a ztrata zustane na strane CR.

Takovou sluzbu jim zajiste prislusnik STB ve spolupraci s ostatnimi soudruhy umi zajistit v excelentni kvalite. K tomu dostanou jako specialni bonus, ze na leckoho ledacos vi.

Dost pritom riskuji, ze je podrazi a nakonec bude jediny kdo vydela on, ale asi si veri a mysli si, ze ho zvladnou. A nebo zase tak dobry neni.
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
24. 1. 2006 17:39 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Pokud ho za bezpečnostní hrozbu nepovažuje vedení firmy, která pracuje mimo jiné pro armády NATO, kosmický průmysl v rámci ESA, banky, Ford a další, tak - s dovolením - se spolehnu spíše na jejich úsudek.

Osobní poznámka - ten život ve vašem paranoidním světě zalidněném samými lumpy, kteří se upřeli ausgerechnet navás, vám věru nezávidím. Ale je to váš svět a váš život...
dejf
dejf (neregistrovaný)
4. 2. 2006 12:07 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
V tuto chvili ma vice nez 50% poslaneckych mandatu KSC, po volbach tomu tak mozna bude nadale. KCS byla znama zneuzivanim cehokoliv, kdekoliv kdykoliv a proti komukoliv. Pokud se nam vrati socialismus, jednak nam zadna EU ani NATO nepomuzou, protoze uz z nas vyzdimali co mohli a nevyplatilo by se to. Ropu nemame, uran uz taky ne, uhli je taky pomalu a navic neni az tak vyjimecne..

Dusledkem muze byt to, ze KSC po opetovnem prevratu bude mit k dispozici kompletni databazi informaci o obcanech, kterou bude moci pouzit pro jejich pronasledovani mnohem lepe, nez tu co mela v minule ere.

Nebo jsem zbytecne paranoidni a vsechno bude fungovat normalne a osobni udaje nekoho vcetne otisku a fotky duhovky budou stat 20 tisic korun.
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
24. 1. 2006 17:42 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Pokud ho za bezpečnostní hrozbu nepovažuje vedení firmy, která pracuje mimo jiné pro armády NATO, kosmický průmysl v rámci ESA, banky, Ford a další, tak - s dovolením - se spolehnu spíše na jejich úsudek.

Osobní poznámka - ten život ve vašem paranoidním světě zalidněném samými lumpy, kteří se upřeli ausgerechnet navás, vám věru nezávidím. Ale je to váš svět a váš život...
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 1. 2006 7:39 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Vy jste naivni jak patnactileta blondyna. :-) Dotycny pracuje v mistni pobocce a to pro koho dela materska firma je zcela irelevantni, k tem jejich projektum se proste nedostane. A materskou firmu tudiz naprosto nezajima jestli jeji sef pro malinkatou bezvyznamnou zemicku je byvaly estebak ci nikoliv. Dokud ma kontatky a vysledky, tak je minulost zcela irelevantni.
Michal Krsek aura:58
25. 1. 2006 8:59 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Jiste by bylo super, kdybyste si zjistil fakta. Napriklad primo na strankach LogicaCMG. Pan Kalasek je sefem Logica CMG pro region stredni a vychodni Evropy.

Materskou firmu bezpochyby minulost reditelu zajima. Uz jen proto, ze firma muze byt prostrednictvim minulosti svych reditelu diskreditovana.

--
-- (neregistrovaný)
25. 1. 2006 9:37 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Posledni odstavec je spis prani nez skutecnost. Co treba tento STBak nebo dustojnik STB Muhlfeit ve sluzbach velkeho Billa? Je to bohuzel presne tak, jak bylo popsano vyse. Uvazovani materske firmy je v logice: STBak ma dobre kontakty, ten se nam hodi. Par lidi si zanadava, ale to nam miliony nevezme.
Stejne jako materske firmy z USA rady prehlizeji/podporuji poslapavani lidskych prav treba v Cine, kdyz z toho maji zisky. Vzdy jde az o prachy na prvnim miste a na nejakou diskreditaci se dneska moc nehraje, ta je nekde daleko vzadu.
Michal Krsek aura:58
25. 1. 2006 10:04 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Pokud mel Bill pocit, ze s byvalym sifrantem udela nejakou diru do sveta ... evidentne se mu to zdarilo ...

A verte, ze soucasna afera kolem LogicaCMG nejaky ten milion vzit muze. Ostatne, proc myslite, ze vznikla?
--
-- (neregistrovaný)
25. 1. 2006 10:14 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
To s Muhlfeitem ale popira Vasi teorii o tom, ze firmy se budou takovym lidem vyhybat, aby nebyly zdiskreditovany. Obdobne ohledne tech milionu u Logicy - materska firma asi dobre vi, ze diky STBackym kontaktum Kalaska toho spis vic ziska nez trati.
Jako vzdy a vsude jde o prachy, tak na nas nechodte s nejakou iluzi toho, ze firmy se boji nejake diskreditace. Boji se akorat toho, aby diky takovemu nemoralnimu chovani neprisly o vic zakazek, nez diky tomu nemoralnimu chovaji ziskaji. Tot vse.
Michal Krsek aura:58
25. 1. 2006 10:21 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Obavam se, ze jste nepochopil. Firmy se boji diskreditace - protoze je diskreditace muze pripravit o penize.

Nevim, jake ma pan Kalasek kontakty a je mi to celkem sumak. V kazdem pripade je to predevsim problem dotycne firmy.

Nevidim nic spatneho, ze firmy zalozene za ucelem vydelavani penez usiluji predevsim o vydelavani penez ...
--
-- (neregistrovaný)
25. 1. 2006 10:30 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Obavam se, ze jste nepochopil mne. Diskreditace je muze pripravit o penize, ale pokud diky nemoralnimu jednani vydelaji vic, risknou to. Takze neplati tvrzeni, ze se budou pochybnym lidem vyhybat.

Samozrejme, vydelavani penez je OK. Chapu, ze existuji lide (zrejme mezi ne patrite), kteri se nestiti niceho, svedomim se neridi a maximalne dbaji na to, aby neporusili nejaky zakon. To je presne realna ukazka "penize az na prvnim miste".
Ja patrim mezi ty idealisty, kteri jsou presvedceni, ze krome zakonu se ma dodrzovat jeste urcity moralni ramec. Dosadit na pozici reditele udavace by mi silny moralni problem delalo, i kdyby me firme mel prinest miliony. Ackoliv si penez povazuju a jsem rad, ze jich mam dost pro velmi pohodlny zivot, nejsem ochoten pro ne udelat cokoliv.
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
25. 1. 2006 10:36 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Kdybyste si aspoň poslechl tu reportáž, zjistil byste, že Kalášek byl připravován na vysazení do ciziny, tedy jako špión, v tehdejší hantýrce rozvědčík. Špióni byli zlí a měli je jen imperialisti, ti "naši" byli hodní a říkalo se jim rozvědčíci.

Ergo ne udavač.

Ovšem znalost bývá nepřítelem rozhořčování...
--
-- (neregistrovaný)
25. 1. 2006 10:45 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Omlouvam se, ze jsem vas tak urazil, nebyl to zamer. Chapu, z vaseho pohledu je mezi udavacem a agentem komunisticke policie obrovsky rozdil, ktery zcela stavi na hlavu vse, co jsem napsal.
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
26. 1. 2006 16:21 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Ne, neurazil.
Ano, z morálního hlediska pro mě skutečně je rozdíl mezi práskačem a špionem, který nasazoval (měl nasazovat) krk nebo aspoň riskovat hodně dlouhou basu v zájmu své vlasti.
Dan Ohnesorg aura:96
27. 1. 2006 1:29 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Ten spion bojoval za udrzeni zlocinneho rezimu a proti tem, kdo jej chteli svrhnout. Z tohoto pohledu je to pro me uplne stejna svine jako jakykoliv jiny STBak. V jeho postaveni nemuze tvrdit, ze nevedel co se doma deje. Je primo odpovedny za vsechny zlociny komunizmu, protoze ten rezim podporoval a udrzoval pri zivote.
Pavel Janoušek aura:41
27. 1. 2006 13:39 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Pod to se podepisu... i kdyby to byla uklizecka...
Michal Krsek aura:58
25. 1. 2006 10:47 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Pana "--" fakta prilis nezajimaji :-)

Ostatne, udavaci nebyli prislusnici StB, ale jejich spolupracovnici. V tom pan "--" take nema jasno.

podotykam, ze organizaci StB povazuji za zavrzenihodnou.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 1. 2006 12:12 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Nejak nechapu cim to meni situaci? Boj s vnitrnim nebo vnejsim nepritelem v tom nevidim z moralniho hlediska moc velky rozdil. Mozna spise naopak, kazdy koho opravdu chteli poslat jako agenta za hranice musel byt zatracene dobre provereny kadr, jinymi slovy ne zrovna mala svine. Kolega kapitana Minarika, to je neco co si clovek napise s hrdosti do CVcka. :-D
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
25. 1. 2006 10:45 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Já jsem jen podotkl, že pokud ho nepovažuje za bezpečnostní riziko šéfstvo takové firmy, nebudu ho za bezpečnostní riziko považovat ani já. Nic víc, nic míň. Vím, že je prověřen víc než většina lidí, kteří v téhle republice dostávají štempl na Přísně tajné.

O morálních podnikatelích se bavit nehodlám o nic více než o Bílé paní Rožmberské nebo vlkovi v posteli. Úkolem podnikatele - a manažera tím víc - je vydělat peníze. Pokud možno zákonným způsobem.
Pavel Janoušek aura:41
25. 1. 2006 13:31 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Ony proverky naseho slavneho NBU taky vypadaji vselijak...:)
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
27. 1. 2006 18:08 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Nevím. Nikdy jsem neměl potřebu se nechat prověřovat, nikdy jsem neměl potřebu dostat se na místo, kde bych musel být prověřen. Možná to bude taková zamrzlá reakce na vojnu, kdy se neptali ani jestli chci tu funkci na niž mě prověřují, ani jestli s prověrkou souhlasím. Nakonec - neptali se ani na to, jestli vůbec souhlasím s vojnou.
Takže nevím jak ty prověrky NBÚ vypadají.
Ale že si mezinárodní managoři prověří každou ovečku, kterou mezi sebe pustí, tak to je mi zase jasné.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 1. 2006 12:07 Nový

Re: Opravdu ?

celé vlákno
Coz zasadnim zpusobem meni fakt, ze s projekty na bezpecnostne relevantnich trzich nema nic spolecneho.

Diskreditace skutecne nehrozi. Nas jen tak neco nerozhazi a v "eticky vyspelych" zemich nemaji poneti co to byla nejaka STB. Tezko bude nekdo treba v USA delat proti Logice kauzu na tema, ze ma na managerskem postu ve vychodni Evrope ex-estebaka.
KoT
KoT (neregistrovaný)
24. 1. 2006 10:56 Nový

Ješte jednou

celé vlákno
Nedá mi to zapomenout, takže si ještě jednou ulevím.
Nevím, jestli to pan poslanec napsal z nevědomosti nebo záměrně, ale motá dohromady dvě věci. Jedna věc je ochrana osobních údajů a úplně jiná věc je ochrana utajovaných skutečností - každé je upraveno vlastním zákonem (alespoň toto by jako poslanec vědět mohl). Takže to, jestli má někdo (třeba pan Kalášek) oprávnění k nakládání s utajovanými skutečnostmi je pro nakládání s osobními údaji naprosto bezpředmětné. Osobní údaje totiž utajovanou skutečností nejsou. Jak by pak mohl někdo (třeba pan Novotný) kandidovat do poslanecké sněmovny, když by jeho osobní údaje byly utajovanou skutečností? To by pak průměrný volič (osoba neprověřená NBU) hledal jeho jméno na kandidátní listině marně :)
noname
noname (neregistrovaný)
24. 1. 2006 12:46 Nový

proč jen pas

celé vlákno
já budu mírně offtopic - k politice se rozhodně na Lupě bavit nehodlám.

Já s myšlenkou (neřeším teď vlastní řešení, cenu, ani kdo za tím stojí) čipových karet s biometrickými údaji souhlasím, nějakého zneužití se opravdu nebojím (nevím k čemu by mohla jakákoliv vláda zneužít to, že zná scan mé oční duhovky) a naopak vidím velký potenciál.

Problém vidím v tom, že to vlády chtějí a tlačí pouze jen jako další identifikátor, přitom využití takových karet je mnohem širší. Nevím také, proč by měla taková karta být jen pasem - vždyť vlastně supluje občanku, proč tedy neudělat jen jeden jediný průkaz?!

Nepochybuji, že když by se tyto karty prosazovaly z hlediska výhod pro jejich držitele, nikoliv pro stát, že by se prosazovaly velmi snadno a už by tu dávno mohly být. Přečtěte si http://www.internetprovsechny.cz/clanek.php?cid=154 a pochopíte co těmi výhodami pro držitele myslím.
Eso
Eso (neregistrovaný)
24. 1. 2006 15:31 Nový

Re: proč jen pas

celé vlákno
"nevím k čemu by mohla jakákoliv vláda zneužít to, že zná scan mé oční duhovky"

Například k vytvoření důkazu, že jste byl tam a tam...
Freezing
Freezing (neregistrovaný)
24. 1. 2006 19:41 Nový

Re: proč jen pas

celé vlákno
osobně si spíš myslím, že jakékoli shromažďovaní citlivých dat na jednom místě kýmkoli a jakkoli je špatné. jako přirovnání uvedu třeba heslo. může být dostatečně silné, dlouhé a já nevím s čím vším, ale stejně je dobré ho jednou za čas změnit. nebo např. soubory v počítači. mám něco, co nechci aby kdokoli jiný než já na daném stroji viděl, tak do dám někam, kde to nikdo nenajde, příp. nastavím taková práva k souboru, že si ho budu moci číst pouzě já. jenže tyto věci má většinou na starosti operační systém nebo nějaký jiný software a ty mají buď chyby nebo jsou prostě udělány tak, ať to nakonec jde přečíst. můžu samozřejmě použít nějaké šifrování apod. ale, co když se stane, že stratím svůj tajný klíč atd. (ono by se to takhle dalo rozvádět opravdu asi dlouho).

každopádně vláda není schopná zajistit, že k těm informacím se nedostane někdo jiný nebo je nezneužije jinak. tedy vždycky jde něco opravdu zabezpečit a tyto věci minimalizovat, ale to je pouze minimalizace. a slepě věřit, to je podle mého dost najivní. některé věci jsou vymýšleny s krásnými vizemi, ale kolikrát jim chybí i domyšlení těch dalších stran problémů (možná ze zaslepení růžovější budoucností, možná přičiněním někoho dalšího).

btw (rozhodně na OT), doufám, že se další diskuse (jestli bude) ponese spíše tímto směrem...pořád ještě nahoře vidím logo "LUPA - server o českém internetu", sice to je jenom glosa, ale ... glosy se dají psát jistě i jinam, ne? ;)
dejf
dejf (neregistrovaný)
4. 2. 2006 12:09 Nový

Re: proč jen pas

celé vlákno
Taktak, databze, ktera obsahuje takove mnozstvi zajimavych udaju bude v techto koncinach k dispozici volne na netu podle meho odhadu tak tyden po nahozeni a pak i s pravidelnymi aktualizacemi :)
dejf
dejf (neregistrovaný)
4. 2. 2006 12:08 Nový

Re: proč jen pas

celé vlákno
Jojo stadovym lidem, kteri chteji mit jistotu sveho tepleho mistecka v nasi smrdute civilizaci to jiste prinasi spoustu pohodli.
Ja mam radeji svobodu. Uplnou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2006 13:09 Nový

pane ODSaku, mate naprostou pravdu, ale..

celé vlákno
..ale jen si proboha nemyslete, ze ten muj hlas, ktery neprijde socialni demokracii, dostanete ta Vase smecka. Na to zapomente, ono totiz to netransparentni prostredi je predevsim dilem ODS a CSSD v tom jen pokracuje, casto s osobami, ktere "vyrostly" za Vasi vlady.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2006 13:57 Nový

Re: pane ODSaku, mate naprostou pravdu, ale..

celé vlákno
jinak by me zajimalo kolik statnich zakazek delala HP pod vedenim tohohle cloveka od r. 1993 od kdy v HP je pane poslance, urcite jeho praktiky zkazila az vlada cssd. Verim to mu. Fakt.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 1. 2006 7:41 Nový

Re: pane ODSaku, mate naprostou pravdu, ale..

celé vlákno
... tedy ne ze by byl moc velky vyber jinych smecek. :-D
Tomáš Mikula
Tomáš Mikula (neregistrovaný)
24. 1. 2006 13:33 Nový

To má být žert ?!

celé vlákno
Doufám, že to je opravdu výjimečná situace a že alespoň do tohoto odborného periodika nebudou přispívat páni politici = ksindl republiky.
To autor: Pokud hledáte agitační prostory na internetu, máte jich jistě více než dost, takže pane autore, přesuňte se laskavě jinam !
To redakce: Tohle snad opravdu nemáte zapotřebí, může se stát (a stává se), že článek není informačně nejbohatší, ale spojovat ho s agitkou, fuj. Možná by bylo lepší se vrátit k menšímu počtu kvalitnějších článků, jak tomu bylo v minulosti. Méně je někdy určitě více.
Tomáš Mikula
Tomáš Mikula (neregistrovaný)
24. 1. 2006 13:33 Nový

To má být žert ?!

celé vlákno
Doufám, že to je opravdu výjimečná situace a že alespoň do tohoto odborného periodika nebudou přispívat páni politici = ksindl republiky.
To autor: Pokud hledáte agitační prostory na internetu, máte jich jistě více než dost, takže pane autore, přesuňte se laskavě jinam !
To redakce: Tohle snad opravdu nemáte zapotřebí, může se stát (a stává se), že článek není informačně nejbohatší, ale spojovat ho s agitkou, fuj. Možná by bylo lepší se vrátit k menšímu počtu kvalitnějších článků, jak tomu bylo v minulosti. Méně je někdy určitě více.
sddsf
sddsf (neregistrovaný)
24. 1. 2006 14:21 Nový

Re: To má být žert ?!

celé vlákno
tady se i podepisu.. bez do ***** , to uz ti ta nenavist k politice a radoby frajerske kecy ala 4. cenova skupina (ktere tu, jak doufam, nebudou oceneny jako ti to oceni tvi kamosi) vlezly na palici tolik, ze tu musis takhle kdakat? tyhle porazenecke kecy vychlastanych mozku a radoby intelektualu, ktere nejsou doprovazeny realnym pokrokem, to je presne to proc jsem nad CR zlomil hul a uz tam neziji

neni nic spatneho na glose politika, neni nic spatneho na tom, kdyz ji redakce otiskne a neni nic spatneho na tom, rict, ze nesouhlasim s informacemi uvedenymi vevnitr ALE zaroven mene reakci pod clankem je nekdy skutecne lepe
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
24. 1. 2006 14:22 Nový

Re: To má být žert ?!

celé vlákno
ten podpis je az zde
Marv
Marv (neregistrovaný)
24. 1. 2006 20:41 Nový

Re: To má být žert ?!

celé vlákno
Možná to autor příspěvku vyjádřil trochu nevhodně, ale má pravdu v tom, že takovýto styl článku sem vůbec nezapadá. A jak vidno z reakcí, myslí si to většina čtenářů.
Těžko říct, jestli jde o "zkorumpovanost mezi Lupou a ODS" nebo o snahu zvýšit návštěvnost, ale doufám, že to skončí jen u tohoto jednoho úletu.
Michal Krsek aura:58
24. 1. 2006 21:13 Nový

Re: To má být žert ?!

celé vlákno
Jak je vidno z reakci, mysli si to vetsina diskutujicich ctenaru. Na jednoho diskutujiciho pripadaji radove stovky dalsich ctenaru.
Pink
Pink (neregistrovaný)
24. 1. 2006 22:57 Nový

Re: To má být žert ?!

celé vlákno

A koho jineho mate?! Lupa jsou jak clanky, tak i diskuse pod nimi, bez nich by byla o nicem a k nicemu. Hodne lidi se sem za den nekolikrat vraci prave kvuli tem, kteri jsou ochotni do techto diskusi prispivat.

Lupa byla jakysi ostrov klidu mezi jinymi zpravodajskymi servery, ktere ctu, nebot tento politicky skvar se tu nevyskytoval a nevyskytovali se tu ani "diskuteri" ala iDnes, Novinky a pod. Skoda, ze tahle doba uz skoncila.

Rekl bych, ze podobny clanek dokaze odradit i pripadne autory jinych clanku od toho aby zverejnovali na Lupe, kdyz ta se takto lacino zaprodava.

Nechapu to... Ale zeptam se tedy v novem duchu: To vam Tomas Pitr vyhrozuje zvysenim najmu?

Michal Krsek aura:58
25. 1. 2006 10:01 Nový

Re: To má být žert ?!

celé vlákno
Myslim, ze mi nemusite vykladat o tom, jaka Lupa byla :-) Ani to, jakou motivaci maji ci nemaji autori ...

Pocitam, ze doba poklidu skoncila, kdyz na LUPU prestali do diskusi psat lidi pod vlastnimi jmeny. Zkuste se nad tim zamyslet.

Na Vasi otazku odpovidam po pravde, ze s panem Pitrem nejsem v zadnem kontaktu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 1. 2006 14:04 Nový

uz se ods omluvila a prejmenovala ?

celé vlákno
kscm se uz alespon za svou minulost omluvila..
dsfsdfsdf
dsfsdfsdf (neregistrovaný)
24. 1. 2006 14:54 Nový

Re: uz se ods omluvila a prejmenovala ?

celé vlákno
tak to proste a jednoduse neni pravda
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
25. 1. 2006 7:46 Nový

Ten clanek je skutecne dost blabol

celé vlákno
Na jednu stranu samozrejde jde o standardni socialne demokratickou malou (ci spise velkou) domu, kde asi zase na nejakem stole lezelo dalsich "pet v ceskejch", nicmene konspirativni teorie, ze cilem je aby CSSD mela v Lidovem dome sbirku otisku prstu obcanu je skutecne trosku pritazena za vlasy. Na co by ji to bylo? Na jare spolu s komunisty spokojene vyhraje volby a diky tomu, ze dlouhodobejsi vlada levice se stava v podstate samoudrzovaci, tak uz budou mit zajistenu vladu na dalsi desitky let dopredu. A zadne otisky k tomu potrebovat nebudou.
dejf
dejf (neregistrovaný)
4. 2. 2006 12:12 Nový

Re: Ten clanek je skutecne dost blabol

celé vlákno
Na druhou stranu, pokud vyjadreni ze strany LogicaCMG je takto usmevne:
Pavel Kalášek nastoupil do LogicaCMG na pozici generálního ředitele v lednu 2005 jako člověk s dlouhodobými zkušenostmi v úspěšném vedení pobočky mezinárodní firmy. Dlouhodobě je znám jako člověk zabývající se etikou podnikání a uplatňující etické principy ve své každodenní práci.

Nezbyva nez mit pocit, ze prace v StB znamenala opravdu dobrou etickou prupravu...
petermoore petermoore
22. 3. 2010 5:19 Nový

PŮJČKA NABÍDKA PLATÍ NYNÍ

celé vlákno
Kontaktujte nás pro nezajištěné osobního nebo podnikatelského úvěru na jakoukoliv částku, jsme připraveni vám pomoci ven. Naše úrokové sazby jsou přiměřené. Tady jsou někteří z nás několik otázek: Jste v dluzích? Chcete zaplatit své dluhy? Máte v plánu rozšířit vaše podnikání? Chcete si své vlastní finančně vybaven? Pokud ano, pak nás kontaktujte a budete mít nejlepší ze všech finanční podporu. Mnohé z nich jsou tam, že potřebuje finanční pomoc s žádnou příležitost. Ale to je příležitost, kterou si nemůže dovolit chybět. Jsme ve světě, který si většina lidí, který potřebuje finanční pomoc finančně vybaven. Pro více informací nás kontaktujte e-mailem: gatecapitalinvestment15@yahoo.com
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem