Nevím jak kdo, ale mě osobně responzivní weby na mobilu / tabletu nevyhovujou. Buď je to nezvykem, nebo tím, že to prostě není intuitivní a správně udělaný.
Nejhorší je, když se musí furt někam rolovat, posouvat do strany jako šílenec apod.
Vrcholem je, když chybí tlačítko "Přepnout na klasický vzhled". Co by udělalo provozovatelům, kdyby před načtením HP byla hláška: Chcete responzivní web Ano / Ne
Takže v současnosti, pokud web nejde přepnout na klasiku, tak tam dlouho nevydržím a vzdávám to.
Kdyby jen na mobilu. Nektere eshopy jakmile vidi zarizeni s displejem v portrait modu (8" FHD tablet), prepinaji na dvouradkovy web s mega tlacitky. Strasne, jdu pryc.
Proto ocenuji napriklad zeleneho skreta, ktery nejen ze toto nedela, ale jeste prizpusobi vzhled aktualni sirce okna prohlizece.
To jeste neni vse. Dalsi moda ktera vznikla mobilni zblblosti je nepresmerovani na url platebni brany (typicky GoPay), ale vlozeni popup okna do webu. Pak samozrejme nevidite url kam zadavate udaje platebni karty a nemuzete si ani overit certifikat. Nechapu jak tohle muze vubec projit nejakymi testy na bezpecnost.
presne, nechapu co je zdrzujiciho na pouziti zoom? nemam s tim sebemensi problem radeji nakoupim pres klasicky web nez pres mobilni kde se uroluju protoze na fullHD displeji vydim ctyri obri radky nic vic... jedine co by mel web na mobilu splnovat aby prvky neprekryvala nejaka reklama a formulare nemeli ty zakryvajici pole na to ale nepotrebuju mobilni verzi to staci jen nezprasit tu "klasickou"
No technicky je to popup okno iframe, takze vlastne zadavate udaje na URL platebni brany a pokud vim dobre, tak webova stranka nema pristup pres javascript do toho nacteneho iframu. Zkratka nevi, co se v nem deje. Takze nejde zjistit, co tam zadavate. To vi opravdu jen Gopay.