Názory k článku
Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

Ivan Nový
Ivan Nový (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
10. 10. 2011 7:17 Nový

Jde o jasnou snahu blokovat internet pod záminkou hazardu,

celé vlákno

přece trestného činu se dopouští sázející, který nezdaní příjmy ze zahraničí. A zjistit to, k tomu stačí nechat si poslat výpisy z účtů z inkriminovanými platbami. Věc může řešit MF, když zavede vyšší zdanění výher ze zahraničí. Internet není třeba vůbec blokovat. A jak by zjišťovali ty účty? Vsadili by si.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
10. 10. 2011 8:15 Nový

Re: Jde o jasnou snahu blokovat internet pod záminkou hazardu,

celé vlákno

O dane ale vubec nejde.

dd
dd (neregistrovaný) 193.85.226.---
10. 10. 2011 11:21 Nový

Re: Jde o jasnou snahu blokovat internet pod záminkou hazardu,

celé vlákno

Tak cerne bych to nevidel. Je to mnohem jednodussi, jde pouze a jen o zisky tuzemskych hazardnich firem, ktery mimo jine zhusta zajistuji "sponzoring" politickym stranam a politkum. At uz viditelne nebo skryte.

JanoL
JanoL (neregistrovaný) ---.156.broadband13.iol.cz
10. 10. 2011 12:48 Nový

Re: Jde o jasnou snahu blokovat internet pod záminkou hazardu,

celé vlákno

to je blbost. Převedu peníze z banky do Moneybookers což je internetová peněženka a tu si blokovat nikdo nedovolí neboť je univerzálním prostředkem třeba k nákupům jakéhokoli zboží nebo služby na světe. Z ní si pošlu peníze na hráčský účet v Karibiku. Když v gamblu vyhraju, tak v opačném garde mi přijde i výhra. Není možné tento postup jakkoli vysledovat tudíž ani odhalit a postihnout. Nikdo si totiž nedovolí bankám zakázat transfery do Moneybookers nebo jiných globálně etablovaných služeb. Kalousek jako jediný alespoň nahlas řekl to co je jasné. Kdo bude chtít hrát, hrát bude a nikdo s tím nic neudělá. Je jasné že Pepa z Horní Dolní bude nadále sázet plachty ve fortúúúúně, ale průměrně zdatný uživatel internetu se jen pousměje a s malou námahou navíc bude vesele sázet dál

poool
poool (neregistrovaný) ---.135.broadband14.iol.cz
19. 10. 2011 13:53 Nový

Re: Jde o jasnou snahu blokovat internet pod záminkou hazardu,

celé vlákno

To jsi vedle, jeden čas už fungovalo, naštěstí krátce, že jsi převedl peníze Moneybookers, ale když jsi chtěl poslat peníze třeba Pokerstars, tak ti Moneybookers oznámili, že požadovanou operaci pro tvoji zemi nelze provést. Tenkrát to bylo z horlivosti českých bank, ale závest to znovu je jenom byrokratický úkon, proveditelný kdykoliv.
Stejné to bude u paypal atd.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 7:32 Nový

Daně

celé vlákno

Takže my nejsme schopni vybrat daně ani od našich loterijních společností, ale budeme je ochraňovat tím, že zakážeme hráčům sázet tam, kde mají daně nižší? Je možné mít nižší než žádné daně? A je kvůli tomu nutné blokovat kdejaký web?

lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
10. 10. 2011 8:02 Nový

Re: Daně

celé vlákno

A čemu se divíte. Loterijní společnosti nejspíš umí být vděčné a v parlamentu je hodně chudých potřebných :-)

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.ext.gts.cz
10. 10. 2011 8:04 Nový

Je to celé úchylné

1. Každé blokování, které nechá aspoň něco volného se dá obejít.
2. FInanční převody je možné dělat ne přímo, ale přes třetí firmu a zase je to o ničem.
3. Jediné, co by asi šlo, je to, že by každý musel prokazovat původ každé koruny a to by zase nejvíc dopadlo na ty šašky samotné...

aaa
aaa (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 8:22 Nový

takhle by to snad stejne slo

celé vlákno

se sluzbami tohoto typu?

http://hidemynet.com/

PanPetr
PanPetr (neregistrovaný) 80.188.188.---
10. 10. 2011 9:43 Nový

Re: takhle by to snad stejne slo

celé vlákno

Tyhle služby se zakážou v dalším kroku. Následovat bude blokování vyhledávačů.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 11:50 Nový

Re: takhle by to snad stejne slo

celé vlákno

Tyto sluzby uz maji odzvoneno tak jako tak. V UK uz se schyluje k zakazu pouziti SSH na kterem jsou postavene, takze... Vitej 1984...

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 12:26 Nový

Re: takhle by to snad stejne slo

celé vlákno

{{Citation needed}}

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.krasl.com
10. 10. 2011 8:28 Nový

Něco mi tu chybí

celé vlákno

Autor bohužel nezmiňuje, jakým způsobem by on problémy s hazardem v naší společnosti řešil, nebo zda je se současným stavem, kdy hazard ničí lidské osudy, spokojen.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 2001:470:1f0b:----:----:----:----:----
10. 10. 2011 8:46 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Autor hlavně několikrát zmiňuje (a já myslím, že zcela správně), že o nějakou ochranu před hazardem vůbec nejde, protože poslanci chtějí blokovat jen hazardní weby mimo ČR. Nevadí jim, když někdo prosází kalhoty u místních hazardních firem. A vy jste ze sebe udělal naivku měsíce.

_pepak
_pepak (neregistrovaný) 147.32.157.---
10. 10. 2011 8:46 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

1) Novináři tu nejsou od toho, aby navrhovali řešení. Za to si platíme naše politiky. Novináři nás mají informovat a případně poukázat na nedostatky v navrhovaných řešeních.

2) Ten argument by snad měl jistou váhu, kdyby navrhované řešení skutečně bylo řešením, tzn. kdyby vedlo k odstranění nebo omezení problému. Máte pocit, že to je tento případ? Já ne. Víceméně mi připadá zhruba na úrovni teze "musíme ochránit naše drogové dealery před zahraniční konkurencí".

hnedka
hnedka (neregistrovaný) ---.jicinet.cz
10. 10. 2011 9:30 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Sází si každý dobrovolně, tudíž je to jeho věc a jeho problém. Řešením je samozřejmě vzdělání - pokud (matematicky) vím, jak funguje ruleta nebo automaty, nebudu se tam pokoušet zbohatnout. Osobně se současným stavem spokojen nejsem, je potřeba liberalizace.

ivoszz
ivoszz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 15:53 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Jestli tomu dobře rozumím, chcete více heren a automatů?

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
11. 10. 2011 1:33 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

to je prece naprosto fuk kolik bude heren nebo automatu. lidi jsou snad svepravny a kazdy se muze rozhodnout zda forbes bude nebo nebude hrat. proc by mel stat skrz ruzne regulace a zakazy neustale drzet obcana za rucicku a rikat tohle muzes, toto ti skodi, tam nechod nebo uklouznes ... stat nema delat kojnou protoze kazdy ma v palici mozek a svobodnou vuli co chce/nechce delat a take za to nest plnou zodpovednost. ses blb co prohraje barak v automatech? tvoje smula a bez si klidne bydlet pod most, stat by to vubec nemelo zajimat.

mamlasos
mamlasos (neregistrovaný) ---.infos.cz
11. 10. 2011 18:13 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

To je krátkozrakost. Gembler je problém pro společnost, může začít fetovat může začíst přepadat aby zaplatil svůj "koníček" a podobně. Nehledě na to že může zničit život svým blízkým a to nemůže být slušnému člověku jedno i když se jedná o cizí lidi.
Taky je tu Gausova křivka rozdělení inteligence kdy slušně řečeno valná část lidí má nevalnou inteligenci, bohužel je to tak a tak je namístě regulace (když už si nedokážou spočítat že v dlouhodobém horizontu je hraní 100% ztrátové). Nehledě na to že gemblit může třeba i (inteligentní) zaměstnavatel a tohle negativně dopadne na zaměstnance (vím o jednom případu), kdy pak není na výplaty...

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
11. 10. 2011 22:32 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

od toho je tu rodina ktera ma mit vetsi zajem o "zachranovani" jejiho clena nez stat. ja jsem zastance toho, ze clovek ma mit maximalni moznost rozhodovat o svem zivote a take za ta rozhodnuti nest zodpovednost a to nejenom v gamblu, ale ve vsech aspektech jeho fungovani..

mamlasos
mamlasos (neregistrovaný) ---.infos.cz
13. 10. 2011 12:59 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Jo, hezká teorie ale zkuste si v praxi převychovat gemblera vy rodino...

javeh
javeh (neregistrovaný) 109.80.77.---
23. 10. 2011 11:51 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Klidne ti to popisu do puntiku jak se da prevychovat. Nic demokratickyho v tom ale nehledej.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
12. 10. 2011 9:34 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

A jak stát reguluje alkohol, kterej dělá z lidí vypatlaný tvory co propijou celou výplatu, ničí rodiny, manželství? Neumožní pít do 18 a bere si spotřební daň. V čem je to jiné od automatů? Kolik lidí zničil chlast a kolik automaty?

mamlasos
mamlasos (neregistrovaný) ---.infos.cz
13. 10. 2011 13:04 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Špatně je oboje, nyní se bavíme o gemblersví a to by se mělo co nejvíc omezit protože řada lidí se mění v nemyslící hovádka, jak váš kolega uvažuje tak to by lidé museli mít nejdřív na tyto činnosti náhled aby se dokázali sami dobře rozhodnout. Nebo snad geblersví omlouváte že "taky hodně lidí chlastá tak co?" ?

RomanL
RomanL (neregistrovaný) ---.225.broadband3.iol.cz
11. 10. 2011 10:41 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Ne, rozumíte špatně. :-P

dalaj
dalaj (neregistrovaný) ---.139.broadband2.iol.cz
23. 10. 2011 17:46 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Kdyby řešením bylo jen vzdělání, nehrál by asi nikdo. Hráčství myslím nesouvisí přímo se vzděláním nebo inteligencí, neb i ten nejhloupější ví, že pravděpodobně prohraje, ale s touhou unikat od běžného života (a statisticky vzato, s menší inteligencí a vzděláním je život více ubíjející, ale ta souvislost je hodně volná). Provozovatelé heren a automatů neprodávají výhry, ale napětí a zapomnění. A když se vyvine závislost, podmíněný reflex přebírá otěže od rozumu. Hráč sice svou vášeň omlouvá tím, že (příště) vyhraje, ale sám ví, že lže.

To ale nic nemění na tom, že předestřeným návrhům nejde o gamblerství, ale o to, kam jdou sázky. Předkladatelé se nesnaží skrývat, že nejde dokonce ani o zdanění sázek, ale o zájmy domácích loterijních firem (potažmo jejich odměnu politikům).

gck23
gck23 (neregistrovaný) 81.30.240.---
10. 10. 2011 9:45 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Lidske osudy nici v 95% forbesy, tj pokud by stat na ne hledel, tak by mel prvni zakazat je, coz je mnohem jednodussi a snaze vymahatelne nez blokovat online herny

hnědka
hnědka (neregistrovaný) ---.jicinet.cz
10. 10. 2011 9:54 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Lidské osudy ničí téměř vždy vlastní blbost (v případě rulet a automatů úplně vždy). Pokud někdo nechce hrát či sázet, nikdo ho ani dnes nenutí. A pokud ano, je to přeci jeho věc. Občané nejsou majetkem státu. Je to podobně absurdní jako zavírat lidi za kouření či prodej marihuany na základě toho, že drogy škodí zdraví.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
10. 10. 2011 11:39 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Dokud se bude léčení feťáků, nebo náhrada škod, které svým počínáním způsobí, hradit z veřejných prostředků, je žádoucí feťáky dusit. Až si budou platit metadon z vlastnoručně vydělaných (nikoli ukradených) peněz, bude to o něčem jiném. Je vrchol ostudy, když feťáci dostávají metadon a stříkačky zdarma, zatímco cukrovkáři si všechno musejí platit!

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
10. 10. 2011 12:33 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

prus*r je, ze pokud fetaky nenazenete povinne nekam do obory v lesich odkud se nedostanou, tak jejich volny pohyb ve spolecnosti (bez vymeny strikacek a nahrazek uplne zdarma) napacha mnohem vetsi materialni i zdravotni skody :(((

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
11. 10. 2011 14:47 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Každého, kdo se sfetuje a vyleze zfetovaný z baráku chytit, a půl roku veřejně prospěšných prací, (minimálně), pokud má řidičák, tak doživotně zabavit, pokud způsobí nějakou škodu, tak uhradit v plné výši, pokud se bude nařízeným opatřením vyhýbat, tak doživotně do lochu. A výrobcům a dealerům trest smrti! Žádné menší, než malé množství; máš to u sebe, tak zavřít a makat! A bylo by ihned po problémech!

Petr Vorálek aura:94

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Souhlas, a začal bych s uživateli, výrobci a dealery drogy, která má (řízení pod jejím vlivem) na svědomí nejvíc dopravních nehod...

DgBd

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Takto to nefungovalo ani komunistům a ti měli jiné páky. Ale celkem by mne pobavilo, kdybyste toto chtěl vztáhnout i na jiné omamné látky, jako třeba alkohol :-)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
12. 10. 2011 9:23 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Všechno jde, jen malé děti se musejí nosit. Stačí chtít a být důsledný, jenže to dnes absolutně není IN! IN naopak je, postupovat podle hesla: Hlavně aby se nikomu nic nestalo! Výsledkem je, že z jednoduchého problémku se stane neřešitelný obrproblém. A pokud jde o hazard, stačilo by upravit automaty tak, aby se staly nevýherní, čili pokud si chceš hrát, hraj si, ale nepočítej s tím, že ti z té bedny vypadne byť i jen jediná koruna! Vraž do mne padesátku a můžeš hodinu bušit do tlačítek, když vyhraješ, zahraju ti písničku a po hodině se stopnu. A bylo by po problému.

DgBd

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Jistěže všechno jde, jenomže většině lidí se nechce žít v diktatuře horší než komunistické. Ano, nacisti měli své programy, kterými tuto problematiku vyřešili. Ale chcete opravdu do takového extrému?

Automaty by se daly zakázat, u nich je ta výhoda, že je to velká neskladná krabice. Ale jak chcete zrušit feťáky? Vždyť to nejde ani tam, kde mají za drogy trest smrti.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
12. 10. 2011 23:24 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

kolik jste videl napriklad v thajsku se valet po ullici fetaku, dealeru verejne nabizejicich drogy nebo hlavni nadrazi HLP oblozeny smazkama? ja bych byl dalek tvrdit ze trest nefunguje jako prevence.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
11. 10. 2011 15:53 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Ano, spravne! kazdyho s cvanhakem v hube rovnou na ulici zastrelit a rozctvrtit. A kazdyho s pulitrem piva vykastrovat.

VfB
VfB (neregistrovaný) 188.122.212.---
10. 10. 2011 12:51 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

to by se museli dusit i pivaři, kuřáci, paní co plsají moc čokolády, kafaři, lidé, kteří nesportují, lidé, kteří sportují moc...

to že feťáci kradou aby měli na smažení je důsledek prohibice drog, protože kdyby nemuseli drogy kupovat na černém trhu, tak by měli dávku za cenu například jednoho piva... a navíc by tam neměl žádnou omítku, či jiné prasárny, kterými dealeři "nastavují" své zboží, navíc kdyby si zboží nakoupili v lékárně nebo trafice na rohu, tak by nepřicházeli do styku s kriminálními živly a pokud by distribuce byla záležitostí farmaceutických společností nebo státu, tak by se konkurenční boj neodehrával na ulicích s použitím střelných zbraní ale reklamou v TV nebo úplatky

a nebo
a nebo (neregistrovaný) ---.207.broadband.iol.cz
10. 10. 2011 15:07 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

jasne kdyby nemuseli drogy kupovat na černém trhu, ale za zlomek ceny v lekarne tak by si na nevydelavali praci vid? A kdo by je zamestnal???? NAIVKO kradli by stejne nebo jeste vic a agresivnejc pac by drogy byly tak dostupny, ze by neustale byli v rausi

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
10. 10. 2011 19:15 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Ale prd. Predevsim, ite ceho se nejvic boji mafie? Legalizace drog.

Viking
Viking (neregistrovaný) ---.191.broadband6.iol.cz
10. 10. 2011 21:32 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

To je to čím všichni politici strašej aby mohli stále něco zakazovat. Kdo zaměstnává alkoholiky, kuřáky, kafaře a pod. Je potřeba aby se hašiš, heroin, marihuana, kokain a pod, eprodávali normálně v lekárně, výrobci platili daně a DPH a běžela na to reklama v TV, pak by jste teprve viděli, že by spotřeba šla o 1000 % dolu.

RomanL
RomanL (neregistrovaný) ---.225.broadband3.iol.cz
11. 10. 2011 10:45 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

To je obecně oblíbený omyl každého vohnouta. :-P
Jediný, kdo je proti legalizaci grog jsou narkomafie, jejich posluhovači a pak užiteční idioti jako vy. Kromě toho, mnoho drog je legálních a běžně dostupných. Alkohol a cigarety snad znáte, ne?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
12. 10. 2011 9:28 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Jediným účinným lékem na feťáka je kulka do týla! (Jistý bývalý ředitel Bohnické léčebny). Na jednu stranu brečíme, že ve zdravotnictví nejsou peníze, na druhou stranu je vyhazujeme na zbytečnou (úspěšnost kolem 3%) léčbu těch, kteří ji nikdy nezaplatí a po propuštění začnou znovu tam, kde před nástupem léčby skončili! Ale cukrovkáři za kompenzaci svého postižení platit musí, pokud chtějí přežít a není podstatné, zda málo, nebo hodně! (Speciální dieta není nikterak levná záležitost). Cosi je shnilého v této zemi!

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
11. 10. 2011 1:42 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

jak by vam rekla moje babicka "kdyby byly v prdeli ryby, nemusely by byt rybniky". ja psal o dnesni realne situaci ne o tom co by kdyby.

DgBd

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Zas nepřehánějte, cukrovkáři si toho platit moc nemusí.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
11. 10. 2011 1:39 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

tot otazka, silnejsi cukrovkar se vejde do cca 1500 mesicne (pulka veci se mu nepocita do rocniho limitu) coz je pro nekoho platba za 1-2 konzultacni hodiny pro jineho prijem za cely tyden.

DgBd

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Asi byste musel definovat, za co platí. Jak mám tak vypozorováno, tak pro DM I. si toho člověk moc neplatí. Inzulin má jenom za poplatek za recept, jehly a podobně má taky tak. Na diagnostické proužky do glukometru má taky nárok v počtu myslím 400ks ročně. Opravdu nevím, co do toho chcete zahrnovat.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
11. 10. 2011 10:34 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

nevim to presne co kolik stoji sam cukrovkar nejsem, mam jen info z rodiny kde prave si stezovali na relativne drahe "dezinfekcni prostredky a spotrebak". ale jak rikam drahy/levny je velice relativni a hlavne subjektivne vnimany pojem.

DgBd

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

tak dneska je drahé všechno :-) Pro někoho může být drahý i ten poplatek za recept 30 Kč.

RomanL
RomanL (neregistrovaný) ---.225.broadband3.iol.cz
11. 10. 2011 10:54 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Jo, a ti pak volí Paroubka a Zelené a pak se hrozně diví, že je zase všechno dražší. Tedy ne, že by si pomohli ani ti, co zvolili ten zbytek...

VelkyBubak
VelkyBubak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 10. 2011 10:00 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Víš, né že by to sem patřilo, ale i přesto že člověk ví, že blbci (kterých je tu v ČR asi většina) opět zvolí blbce co tu už byli, se alespoň snažíme - což ty o sobě říct nemůžeš.

javeh
javeh (neregistrovaný) 109.80.77.---
23. 10. 2011 11:49 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Pokud se nekdo da na hazard, tak je to jeho vlastni problem, nikoliv problem spolecnosti. Nebo si snad myslis, ze tvoji blbost maji lecit zakony?

VelkyBubak
VelkyBubak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 10. 2011 10:05 Nový

Re: Něco mi tu chybí

celé vlákno

Teď mě napadlo, co vytvořit zákon, který by léčil blbé zákony, aby už nebyli blbými.

Proč? Víte, přijde mi to stejně debilní jako onen zákon.

Fidel
Fidel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 8:37 Nový

Velký český firewall

Jediný kdo má s blokováním internetu problém je Kalousek. A to ne morální, ale technický. Už při minulém pokusu prohlásil: "Kdyby to (blokování internetového hazardu) bylo tak jednoduché, tak to navrhnu sám."
Což je smutné.
A všímněte si kdo tuhle cenzuru navrhuje - vždy nějaká strana/osoba co má plná ústa svobody slova a liberalismu. Např. ČSSD nikdy nic takového nenavrhovala (a její europoslanci se stavěli (mnohem aktivněji) na rozdíl od např. ODS i proti ACTA).
A k tomu zahraničnímu příkladu který opravdu funguje - viz Velký Čínský firewall.

robert
robert (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 8:43 Nový

ad Velký Čínský firewall

celé vlákno

takze beznej malej cinan ani s pomoci treba te zminovane http://hidemynet.com/ za 5usd/mes

ten Velký Čínský firewall neprekona ?

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 8:57 Nový

Re: ad Velký Čínský firewall

celé vlákno

Stačí do zákona nacpat, že překonávání bariér je trestné (viz například náš zákon a překonávání zabezpečených CD a DVD).

A pak už jen stačí najít adresy, které nekomunikují "normálně", ale chodí z nich jen neidentifikovatelné balíky dat. Pak už jen domovní prohlídka a gulag.

Opravdu si myslíte, že totalitní státy jsou úplně blbé?

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
10. 10. 2011 11:10 Nový

Re: ad Velký Čínský firewall

celé vlákno

Ste naivista, nejde o to zda neco necemu ucinne zabrani, ale o to, aby na vas mohl vzdycky nekdo neco najit. Idealni stav = vsichni obcane porusuji nejaky ten zakon => kdykoli na kohokoli ukazu, muzu ho znicit. Nepotrebuju nekoho zavirat/mucit/...

I v ty Cine to funguje uplne stejne. Dokud ste nezajimavej "Franta z Horni Dolni", nikdo to resit nebude, ale kdyz si zacnete votvirat hubu ...

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
10. 10. 2011 15:32 Nový

Re: ad Velký Čínský firewall

celé vlákno

Běžnému malému Číňanovi to blokuje už jeho (státní) poskytovatel připojení, což každé obcházení poněkud komplikuje. Navíc běžný malý Číňan by měl asi trochu problém, kdyby se ho místní soudruzi začali na trvalou platbu 5USD/měs. důrazně vyptávat. Kouzlo těchhle opatření ale není v jejich nedosažitelné 100% účinnosti, ale v tom, že lze libovolného ovčana kdykoli podle potřeby podusit nebo rovnou zavřít za porušení zákazu...

xxx
xxx (neregistrovaný) 79.141.248.---
10. 10. 2011 9:20 Nový

O blokovani nejde, ale o sledovani ze zakonnyho ucelu

celé vlákno

To je jedno, ze to jde technicky obchazet (proxy, paypal prevody). V zakonu se objevi, ze nektery (hazard) obsah ma byt blokovan a to znamena nasadit aktivni sniffery u provideru. Provider bude mit o starost vic (doinstalovat sluzbu, nastavovat filtry, skladovat logy) a nekdo se k tomu bude moct dostat. Nema to byt vubec a legislativni omezeni se maji resit jinak (kontrola z tuzem.bank, dokladani prijmu) nez plnou kontrolou trafficu. Jsou to pootevrena vratka pro velkyho bratra.

1
1 (neregistrovaný) ---.formlessnetworking.net
10. 10. 2011 10:40 Nový

Re: O blokovani nejde, ale o sledovani ze zakonnyho ucelu

celé vlákno

Ale ty "sniffery" uz tam davno jsou

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
12. 10. 2011 9:32 Nový

Re: O blokovani nejde, ale o sledovani ze zakonnyho ucelu

celé vlákno

U nás ne. Necenzurujeme a nešmírujeme; nejsme totiž poskytovateli veřejné telekomunikační služby.

hnědka
hnědka (neregistrovaný) ---.jicinet.cz
10. 10. 2011 10:00 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Všichni ti bijci, co chtějí ostatním zakazovat třeba si vsadit nebo zahrát poker by řvali jak pominutí, kdyby jim chtěl někdo zakázat něco, co baví zas je. Zajímalo by mě, kde se v nich bere ta arogance a drzost ostatním něco vnucovat proti jejich vůli.

RomanL
RomanL (neregistrovaný) ---.225.broadband3.iol.cz
11. 10. 2011 10:51 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Kde se v nich bere ta drzost? Jednoduše, jsou to totalistická hovada s potřebou kázat ostatním, jak mají žít. Jich samotných se ta nařízení samozřejmě netýkají, oni přece ví, jak je to správné.
Pak to jsou ještě zblblí užiteční idioti, kteří na to dojedou jako první...

Květoš Vícha aura:19

reklama her na FB?

Reklama na hazard je, nemýlim-li se, také na Facebooku. Co by na to asi na FB řekli, kdyby provozovatelé začli blokovat tyto stránky? Už proto je pokus blokovat u nás v Česku, když si chci zahrát na zahraničním webu, blbost. Jde tu vůbec o daně, nebo je to zakrývací manévr?

daikatana_
daikatana_ (neregistrovaný) 81.92.158.---
10. 10. 2011 11:43 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Ve vládě je to totiž banda idiotů, kteří nechápou, jak internet, nebo vůbec kdejaký počítač funguje.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 10. 2011 11:54 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Jim je to uplne jedno, nejsou tam od toho rozhodovat se na zaklade vlastniho usudku. Jsou prostrednici. Plnici ukoly toho kdo je momentalne plati. to vi preci kazdej.

Mr. McFly aura:74
10. 10. 2011 11:59 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

Kdo chce, ten si cestičku vždycky najde... ;-) Kalousek sice moc rozumu nepobral, ale tohle snad chápe.

Tyf
Tyf (neregistrovaný) ---.204.broadband6.iol.cz
10. 10. 2011 12:00 Nový

Blokovani na internetu mozne je

Historie ukazala, ze zablokovat na internetu lze. Viz Sealand a Allofmp3.
Ale to vyzaduje utnout financni kanaly. Coz je presne to, co majitele (nejen) tuzemskych politiku nechteji. Vzdyt by zrusili danove raje, danove uniky a hlavni korupcni mechanismy.

Vojta
Vojta (neregistrovaný) 62.168.56.---
10. 10. 2011 14:33 Nový

Piráti to tak nenechají

celé vlákno

Předpokládám, že Česká pirátská strana to tak nenechá a jako minule uspořádá petici proti tomuto návrhu. Tentokrát ji podepíše ještě mnohem více lidí.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
11. 10. 2011 1:46 Nový

Re: Piráti to tak nenechají

celé vlákno

kdyz nebudou zrovna zhuleni a dumat co by v jejich narudlem programu melo byt jeste vedle mhd ci internetu uplne zdarma - za statni prachy :)))

ondra.kl
ondra.kl (neregistrovaný) ---.vamoz.cz
11. 10. 2011 7:20 Nový

Re: Piráti to tak nenechají

celé vlákno

že vy budete jeden z těch co chtěj zrušit stát? ;)

Jarda Kuba
Jarda Kuba (neregistrovaný) ---.jaromirkuba.cz
10. 10. 2011 15:10 Nový

Nebezpečný návrh

V rámci EU funguje volný pohyb zboží a služeb. Pokud blokování projde, bude to mít za následek nejednu arbitráž proti ČR, nedivil bych se ani žalobám proti jednotlivým společnostem, poskytujícím internetové připojení. A jak se zachová EU, když zjistí, že ČR cíleně zvýhodňuje lokální sázkařské společnosti a hází klacky pod nohy těm zahraničním, které na území EU podnikají na základě platných povolení v jiném členském státě EU? Nemyslím, že to Bruselu bude jedno... Návrh také zásadním způsobem poškodí malé poskytovatele internetového připojení, kteří nebudou mít peníze na implementaci drahých filtrů. Navíc podle některých názorů je blokování v rozporu s ústavou, konkrétně listinou základních práv a svobod (části známé jako listovní tajemství). A také je tu otázka, proč by měli internetoví provideři být nuceni suplovat práci státu při prosazování zákona? Na základě čeho to po nich stát chce, copak mají status veřejného činitele, nebo úřední osoby, aby někoho omezovali na jeho právech a někam mu blokovali přístup? A ještě bezplatně? Podle mého názoru jsou veškeré takové návrhy protiústavní, v rozporu s právem EU a hlavně to poškodí obrovskou skupinu lidí, ČR jako celek nevyjímaje. A to všechno proto, aby se několika málo sázkovým společnostem žilo lépe? No comment.

Askabar
Askabar (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
10. 10. 2011 16:44 Nový

Tohle smrdí už moc.

celé vlákno

Politici chtějí chránit trh někomu, kdo neodvedl ještě ani korunu na dani? Jaký je důvod toho, že neplatí normální daně z příjmu? Kdokoli kdo je do dnesní doby měl co do činění se zákonem o loteriích by měl normálně sedět.

DgBd

Re: Tohle smrdí už moc.

celé vlákno

však sedí. Na ministerstvu financí :-)

javeh
javeh (neregistrovaný) 109.80.77.---
23. 10. 2011 12:35 Nový

Re: Tohle smrdí už moc.

celé vlákno

Docela se divim, ze jeste nikoho v parlamentu nenapadlo, ze bychom mohli mit taky nizky dane. Byli bychom levnejsi. Vetsi platy. Danilo by tu vic spolecnosti a tyhle saskarny bychom vubec neresili, protoze by se nam to zaplatilo...

gofry aura:33
11. 10. 2011 18:01 Nový

mafia

Nejedná sa o nič iné než o mafiu, ktorá sa chce chrániť pred konkurenciou. Jediný dôvod, prečo to chcu obmedzovať je kvôli tomu, že to obmedzovať môžu. Čokoľvek čo z úst vypustia Kalousek, Nečas, Bárta a im podobní má len jeden cieľ - zvýšiť svoju moc alebo ešte viac naplniť svoju peňaženku.

Na nejaké snahy o obmedzovanie hazardu alebo ochranu ľudských osudov verí iba skutočne naivný človek.

MK
MK (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 10. 2011 18:26 Nový

Komentare casto neuvadi to zasadni za celym tim problemem

To, co je nutné si uvědomit je motivaci, proč politikové najednou vytrhnou jednu oblast a řeší jí takhle separátně. Proč to jsou zrovna sázky online?
Tohle je delší, ale shrnující článek o tom, jak Kalousek narychle a ve spěchu online sázení povolil: http://www.nemecpavel.cz/index.php/psalo-se-o-m/424-internetove-sazky-kalousek-zaklikoval-s-e-hazardem

To jednání je velmi zvláštní a je zcela po právu se ptát, proč tak najednou učinil? Proč v roce 2008 MF nepřišlo s koncepční změnou zákona? Proč zrovna sázkové kanceláře a zrovna těchto 5 dostalo 10 let povolení? A proč je zde nyní opět snaha o zásah státu do protekcionistické ochrany trhu pro těchto 5 vybraných subjektů?

killer
killer (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
11. 10. 2011 19:04 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

gamblerství? nemilosrdně zničit. včera bylo pozdě. gambler je sociální zrůda.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
11. 10. 2011 20:16 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Jiste, kazdyho kdo si da v hospe marias je treba na miste vykuchat.

Petr Vorálek aura:94

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Dnes žijeme v humánní společnosti, takže tyhle věci už neděláme. Myslím, že úplně postačí doživotní nucené práce...

DgBd

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

Vztahuje se to i na šachisty? :-)

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
13. 10. 2011 7:58 Nový

Re: Už zase: naši politici chtějí znovu blokovat

celé vlákno

I na "Clovece nezlobse" - hnusny gambling ktery ucime uz mala decka.

Freedom4Educated
Freedom4Educated (neregistrovaný) ---.static.spk.cz
17. 10. 2011 17:44 Nový

Jde o cenzuru, nebo ne? (tj. budu mit JA pristup ke VSEM dostupnym informacim na internetu)

mohl by nekdo, kdo to procetl rict, jestli jde nebo nejde o cenzuru internetu?
konkretne chtne stat myho ISP za koule, nebo jenom rekne, ze nesmis lizt na urcity veby?
vim, ze to zni sebestredne, ale je mi fuk, co vlada zakazuje vovcim
zajima me, jestli se JA dostanu ke VSEM dostupnym informacim co na internetu existuji
jestli vlada bude hrozit pokutou me je mi fuk, protoze proste pouziju tunel a je to v podstate shodny se soucasnym warezem - bezzube vymahani zakonu, ktere nikdo nerespektuje - ctu zrovna ten blabol, ale precetl sem jednu stranu a uz me boli hlava - takze budu moct dal lizt kam me napadne (s tim, ze treba porusuju zakon, kterej je mi nekde), nebo me ISP bude fizlovat a hlidat, abych se nahodou nedozvedel neco dle posrancu nevhodnyho?

poool
poool (neregistrovaný) ---.135.broadband14.iol.cz
19. 10. 2011 13:59 Nový

První vlaštovka

Jaro udělá, jak jim projde blokování jednou, už se budou blokovat torrenty, cloudová úložiště jako uložto, rapid apod. protože tady ucítí šanci vydavatelské firmy, začne se ve velkém fízlovat a zakazovat v zájmu kdekoho.
Problém je v tom, že jde o průlom do občanských práv, o který se různí šíbři dlouho pokoušejí.

Ivan Bartoš
Ivan Bartoš (neregistrovaný) ---.mecom.cz
23. 10. 2011 10:10 Nový

Snad toto také nějak pomohlo...

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem