Hlavní navigace

Uživatelé broadbandu dávají přednost Internetu před televizí

Jiří Macich ml.

V průzkumu společnosti Cisco, která zkoumala zájem uživatelů o mobilní přístup k datům, která mají uložená doma, nás zaujala některá čísla. Průzkum, který se konal ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Velké Británii mezi uživateli širokopásmových připojení, odhalil, že uživatel broadbandu v západní Evropě dnes tráví na Internetu průměrně 21 hodin týdně, zatímco sledováním televize stráví v průměru jen 11 hodin týdně. Okolo 32 procent respondentů sdílí obrázky nebo video i ze svých mobilních…

V průzkumu společnosti Cisco, která zkoumala zájem uživatelů o mobilní přístup k datům, která mají uložená doma, nás zaujala některá čísla. Průzkum, který se konal ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Velké Británii mezi uživateli širokopásmových připojení, odhalil, že uživatel broadbandu v západní Evropě dnes tráví na Internetu průměrně 21 hodin týdně, zatímco sledováním televize stráví v průměru jen 11 hodin týdně. Okolo 32 procent respondentů sdílí obrázky nebo video i ze svých mobilních telefonů, 27 procent jich využívá přístupu na Internet prostřednictvím mobilu, 41 procent poslouchá online hudbu a 32 procent si vede blog nebo vytváří obsah na stránce online komunit. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?