Hlavní navigace

Názor k článku Uživatelé Facebooku mohou odmítnout nová pravidla, pokud se to ale dozvědí od Martin P. - i kdyby se to nepovedlo, hádám, že pro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2012 11:37

    Martin P.

    i kdyby se to nepovedlo, hádám, že pro FB by to mohl být a bude solidní bumerang. Protože jak sleduji poslední dobou změny na FB. Nemají systém, který by zabránil tvz „antireklamě“. Je hezké, že mají jen like a ne negaci. Jenže jak chtějí zabránit negaci v samotném textu? Budou shánět překladatele, pro každý používaný jazyk a každý příspěvek schvalovat? Ikdyby ano bude to zase jen jejich prohra.

    Opravdu bude vtipné, pokud automat použije jako sponzorovaný příběh příspěvek, kde na to někdo zboží nebo službu „nadává“.

    Co zatím pozoruji obsahově je cesta do pekel. Pokud bych reklamu nějak měl charakterizovat z mého pohledu. Je to jako spousta amatérských diskuzních fór třeba o automobilech. Kde v reklamních proužcích je ve většině případů podřadné zboží nebo služby. Tipu vymáhání dluhů a výborné půjčky, kraviny z dealextremu, moda z tržnice a tak podobně. Seriózních inzerentů v reklamních farmách prostě moc není.

    Jaká bude asi zpětná vazba od inzerentů v momentu kdy uvidí sponzorovaný , nebo doporučený příběh kde se na jeho komoditu nadává?....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).