tady je odpověď na kvalitu optiky... optika funguje ale id...i neví jak to nakonfigurovat.
dle reklamy "kvalitní" Internet po optice, a reálně už 5 (pátý) den nefunguje. Tj od pátku večera a zatím stále bez něj.
Dohled nefunguje. Podpora pracovní dny 8-18. Podporou myslím chudáky co musí brát telefony a neví co (jestli) se něco děje. Žádné notifikace o nefunkčnosti.
Výmluvy podpory:
Pátek, Sobota, Neděle - volno. Zákazníci neexistují.
V neděli jsem dal na prodejně výpověď - 30 dní výpovědní lhůta.
Pondělí
- vypadl v lokalitě proud, my za to nemůžeme. (vypadl, pár dní před
přesněji řečeno blikl proud, ale to by tam musela být UPS)
- hovor pondělí dopoledne - vypadl proud
- hovor pondělí dopoledne - proud podle správce funguje
- hovor pondělí dopoledne - technik jede na lokalitu
- ano podle logu 15:40 jde port up, služba nefunguje.
- hovor pondělí 18:02 - voláte mimo dobu podpory
- hovor na jinou linku - my jsme jiné oddělení, nemáme na to nástroje, nemáme nic společného, (omlouváme se, vypadněte)
Úterý
- musíme vyměnit hardware
- z mailu v 11:30 - technici vyměňují switch
- hovor cca 14:30 - technici vyměnili, konfigurace do půl hodiny
- hovor 16:40 technici jsou v lokalitě konfigurují
(obnovení konfigurace trvá 2 minuty, komplet konfigurace cca do 30 minut)
- hovor 17:50
-chci vědět kam volat po 18:00 - bez odpovědi - není kam
- technici neberou podpoře telefony (asi mají už 10 pivo)
- podpora slíbila poslat SMS technikům (no po 16 kousku se zasmějou)
- v logu routeru vidím, že výpadek (port down) byl v 11:46 cca na 5 minut což odpovídá restartu nikoliv (většinou )výměně switche.
- další kolo bude následovat ve středu.
Soused absolvoval v podstatě stejné kolečko - stejné výsledky.
Takže podtrženo a sečteno Vám přeji hodně dalšího nic nedělání.
Jediné co mě sere, že ještě budu platit tento měsíc.