"Netiquette výslovně zakazuje prezentování cizích emailů široké veřejnosti bez povolení odesílatele, které v tomto případě Franc nepochybně nedal."
Bláboly vážený autore, bláboly. Nic než bláboly. Okurková sezóna je koukám v plném proudu.
Navíc jste opomněl věc důležitou. Pan Franc se za své jednání nakonec omluvil jak Karlu K., tak POOH.CZ - a je špatné na to zapomenout, protože omluvy se dočká málokdo.
Takže i zablokování @pooh.cz není údajné, ale skutečné.
Doporučil bych, příště, možná někdy až budete výjimečně něco psát, se PTÁT aktérů. Protože POOH.CZ jste se neptal.
Názory k článku
Uznává Email.cz svobodu slova?
Kritik (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:27
Nový
Re: Pírek.... Pírek...
celé vlákno
A ty se snad nekdy ptas ty debile? Jenom vecne kritizujes a blbe kecas. Sam nic nezvladnes a jenom do vsech rypes a otravujes jim zivot. Di do prdele, ty jsi zadny takovy clanek nenapsal a kdyby jo tak ti ho tak zkritizuju ze uz vickrat psat nebudes. Ses normalni ubozak kterej si resi sve sexualni problemy na ostatnich. Zive si te dovedu predstavit ses normalni uchyl s ksichtem plnym jebaku a slidis po internetu, kde hledas nejaky uchylny porno to by ti tak totiz sedelo. Nevidis se v tom nahodou? Ten tvuj POOH je akorat brak a nic jineho. Ses ubozak a to je muj nazor na tebe jako osobu.
poor cz (neregistrovaný)
7. 7. 2003 10:40
Nový
Re: Pirek.... Pirek...
celé vlákno
cely clanek je napsan s umyslem poskodit email.cz (formou canc - canc: jednostranne z pohledu pooh.cz).
Nazareno (neregistrovaný)
8. 7. 2003 16:24
Nový
Re: Pirek.... Pirek...
celé vlákno
O neco výš je neco co se da brat jako vyjadreni pooh.cz a z toho vyplyva ze to NENI z jejich pohledu, ze o tom ani nic nevedeli.
Kritik (neregistrovaný)
8. 7. 2003 17:47
Nový
Re: Pirek.... Pirek...
celé vlákno
Daniel je normalni zakomplexovanej debil. Neustale musi do nekoho rypat a mysli si ze je spasitel a zna na vsechno reseni. Chtel bych videt, jestli se mu nahodou ten jeho web nekdy neposral. urcite ano, ale o tom uz na poor.cz nepise.
broz (neregistrovaný)
8. 7. 2003 23:26
Nový
Re: Pírek.... Pírek...
celé vlákno
Nestojíme o takovéto uživatele a osobně budu velice pečlivě sledovat, zda-li neporušíte registrační podmínky ve vztahu k vaší emailové schránce.
--------------
Musim uznat, ze je to trochu jalovy clanek, zcela odpovidajici "okurkove sezone" :-) Ale co naplat, autor prece nemuze vecne sedet na chatu a irc :-)
K výse uvedene citaci - kdyz uz mlatite prazdou slamu, proc jste se nezamyslel nad tou podivnou formulaci "velice peclive sledovat" .. Lze to i bez vytrzeni z kontextu chapat tak, ze autor vyhrozuje sledovanim mailu? Lze to chapat i tak, ze nam admini freemailu budou cist maily?
--------------
Musim uznat, ze je to trochu jalovy clanek, zcela odpovidajici "okurkove sezone" :-) Ale co naplat, autor prece nemuze vecne sedet na chatu a irc :-)
K výse uvedene citaci - kdyz uz mlatite prazdou slamu, proc jste se nezamyslel nad tou podivnou formulaci "velice peclive sledovat" .. Lze to i bez vytrzeni z kontextu chapat tak, ze autor vyhrozuje sledovanim mailu? Lze to chapat i tak, ze nam admini freemailu budou cist maily?
Yenya (neregistrovaný)
9. 7. 2003 19:09
Nový
Re: Pírek.... Pírek...
celé vláknoNetiquette výslovně zakazuje prezentování cizích emailů široké veřejnosti bez povolení odesílatele, které v tomto případě Franc nepochybně nedal.
Bláboly vážený autore, bláboly. Nic než bláboly. Okurková sezóna je koukám v plném proudu.
Opatrne s takovymi silnymi slovy - RFC 1855, hned na strane 2:
- If you are forwarding or re-posting a message you've received, do not change the wording. If the message was a personal message to you and you are re-posting to a group, you should ask permission first.
-Yenya
JuniorDictator (neregistrovaný)
10. 7. 2003 8:34
Nový
Re: Pírek.... Pírek...
celé vlákno
RFC = request for comment - doporucuji ignorovat... a netiquette.... to uz uplne :-)
proc mi ma nejaky byvaly hippie rikat jak psat a jak ne?
proc mi ma nejaky byvaly hippie rikat jak psat a jak ne?
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
10. 7. 2003 9:33
Nový
Re: Pírek.... Pírek...
celé vlákno
To se přece nevylučuje. Etiketa není zákon, není právně vynutitelná.
Klidně si prďte ve společnosti do alelujá, byť to Guth-Jarkovský nedoporučuje. Taky etiketa.
Akorát si lidi něco pomyslí.
Možná i řeknou.
V tomhle je typický Čulík z BL. Ten soukromé emajly zveřejňuje s chutí a ještě vykládá, jak se má eticky dělat internetová novinařina.
Klidně si prďte ve společnosti do alelujá, byť to Guth-Jarkovský nedoporučuje. Taky etiketa.
Akorát si lidi něco pomyslí.
Možná i řeknou.
V tomhle je typický Čulík z BL. Ten soukromé emajly zveřejňuje s chutí a ještě vykládá, jak se má eticky dělat internetová novinařina.
JuniorDictator (neregistrovaný)
10. 7. 2003 9:46
Nový
Re: Pírek.... Pírek...
celé vlákno
Jestli to dela naschval lidem z netiquete tak to i chapu :-)
Speedy (neregistrovaný)
7. 7. 2003 8:30
Nový
Hadaji se tri trotli
celé vlákno
Clanek je opravdu bezva :(, sem si po ranu precet jak se hadaji tri sasci, kdo muze na navstevu ke komu do cirkusu. Na zaverecnou anketu nelze odpovedet jinak nez ze kazdy si se svym cirkusem muze delat co chce.
Z reakce pod carou jednoho ze sasounu lze nakonec zjistit, ze se dokonce pak usmirili a tak se vse v dobre obratilo.
Pekny, prectu dceri vecer.
Z reakce pod carou jednoho ze sasounu lze nakonec zjistit, ze se dokonce pak usmirili a tak se vse v dobre obratilo.
Pekny, prectu dceri vecer.
llama (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:20
Nový
docekal je poo
celé vlákno
"medvidek poo" aka docekal je synonymem pro hadavost, netolerantnost a mastne vlasy uz mnoho let
S timto clovekem neni dobre se bavit o cemkoliv, vzdycky ma pravdu, vsechno vi, vsude byl, je odbornik na vsechno. A pokud s nim chcete diskutovat, ubije vas ne argumenty, ale sprostymi hlaskami.
Kdyby zustal u psani tech svych priblblych knizek o foxce, mozna by udelal mnohem lip.
S timto clovekem neni dobre se bavit o cemkoliv, vzdycky ma pravdu, vsechno vi, vsude byl, je odbornik na vsechno. A pokud s nim chcete diskutovat, ubije vas ne argumenty, ale sprostymi hlaskami.
Kdyby zustal u psani tech svych priblblych knizek o foxce, mozna by udelal mnohem lip.
Standa (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:31
Nový
Re: docekal je poo
celé vlákno
Ano, jen málo věcí ve kterých se Dan exponuje a stojí za povšimnutí. Toto to zjevně není.
Big Papa (neregistrovaný)
7. 7. 2003 12:49
Nový
Re: docekal je poo
celé vlákno
ano souhlas a to s tímto i výše psaným příspěvkem
klak (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:33
Nový
tohle sem snad nepatri, ne?
celé vlákno
domnivam se ze tyhle clanky sem nepatri. o tomhle si muzu cist na zive, na technetu nebo na obdobnych serverech (v necem podobnem se kdysi primo vyzival Netmag, blahe pameti :).
napsal bych to e-mailem redakci, ale to by byl jen jeden e-mail od jednoho (byt pravidelneho a dlouholeteho) ctenare.
pokud mate nekdo stejny nazor jako ja, pridejte se a treba to nakonec redakce pochopi.
preji pekny den :-)
napsal bych to e-mailem redakci, ale to by byl jen jeden e-mail od jednoho (byt pravidelneho a dlouholeteho) ctenare.
pokud mate nekdo stejny nazor jako ja, pridejte se a treba to nakonec redakce pochopi.
preji pekny den :-)
Robert Němec (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:34
Nový
Uf, okurka je tady
celé vlákno
Přebírání témat z jiných médií, navíc bez jakékoli další informace navíc, to je teda síla. :-(
No, snad tento týden pošlu do redakce něco sám.
No, snad tento týden pošlu do redakce něco sám.
llama (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:59
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
fakt? nemuzu se dockat :)
doufam ze to bude pohadka o ukradenym webu.
doufam ze to bude pohadka o ukradenym webu.
Robert Němec (neregistrovaný)
7. 7. 2003 10:06
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Nevím, co máte pro mému webu.
Je to jen obyčejný template, kterých je na netu hafo:
http://www.spep.com.br/~edgar/
http://www.christianbushell.com/
http://www.inf.pucrs.br/~giraffa/
http://users.pandora.be/guido.de.groote1/schreeuweling.htm
http://www.kotuvepis.com/istanbul/istanbul.htm
http://www.euronet.nl/users/fiolet/new/info.html
atd.
Je to jen obyčejný template, kterých je na netu hafo:
http://www.spep.com.br/~edgar/
http://www.christianbushell.com/
http://www.inf.pucrs.br/~giraffa/
http://users.pandora.be/guido.de.groote1/schreeuweling.htm
http://www.kotuvepis.com/istanbul/istanbul.htm
http://www.euronet.nl/users/fiolet/new/info.html
atd.
Robert Němec (neregistrovaný)
7. 7. 2003 10:23
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Trochu jsem to prozkoumal:
meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"
meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"
meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"
meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
7. 7. 2003 11:24
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Co je pro web firmy nabízející i webdesign lepší - mít ukradený design nebo mít design podle šablony z FrontPage? Otázka, kterou bych nechtěl řešit :-)
JuniorDictator (neregistrovaný)
7. 7. 2003 13:39
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Nebo byt mladym komousem?
JuniorDictator (neregistrovaný)
10. 7. 2003 9:48
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
A komouse zeru k snidani :-o... hned pote co skonci u zdi...
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
10. 7. 2003 9:52
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vláknoŽe by komouše zařadili na menu u McDonalda?
JuniorDictator (neregistrovaný)
10. 7. 2003 9:57
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
no do politickych veznu je to z Tokia trosku dal :-) ale delaji se i odlehcene zbrane a ta plasticka trhavina zase tak moc nevazi.. ale min. grebenicka je treba ukamenovat na vaclavskem namesti i s jeho slusnym otcem :-)
JuniorDictator (neregistrovaný)
10. 7. 2003 9:57
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
BTW: globalizace je super :-) a BigMac si zaslouzi nobelovu cenu :-)
Dusan (neregistrovaný)
7. 7. 2003 13:42
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
To take neni otazka na reseni pro nas obycejne smrtelniky. Dokud se clovek nestane CEO, tak by to takovyhle zasadnich business rozhodnuti nemel zasahovat. :-)
THe Master of FSS (neregistrovaný)
7. 7. 2003 22:30
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Ty vogo ... ten Němec je fakt debil. On má design ze šablony z FrontPage ...
Svolávám iniciativu o založení stránky www.robernemecfucker.com ...
Svolávám iniciativu o založení stránky www.robernemecfucker.com ...
Thomsn (neregistrovaný)
8. 7. 2003 12:28
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Naprostej souhlas...jen me tak napadlo, co tam bude?
LK (neregistrovaný)
7. 7. 2003 10:33
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Co je však opravdu komické - minimálně jeden (ten první odkaz) narozdíl od rozházeného robertnemec.com funguje s Mozillou korektně. Můžete to obhajovat tím, že vaše klienty to nezajímá, peněz a zakázek máte dost apod., ale dle mně je to profesní ostuda.
cz (neregistrovaný)
8. 7. 2003 19:57
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
hele, roberte .. kdyz uz mas tak super web - co je to
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//CZ"> ??
to je tvuj vlastni DTD v cestine? whow! :]]
ivanrusakov.ru (neregistrovaný)
7. 7. 2003 13:01
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Nebo o know-how internetoveho konzultanta :). Tedy pokud muzeme za know-how povazovat to, ze ziskam domenu na zaklade specialni zadosti...
Viz citace z robertnemec.com:
Poradenství v doménové problematice, získání domény od spekulanta
realizace zakázky: červenec 2002
Nejprve bylo nutné získat doménu popcorn.cz, kterou měl spekulativně zaregistrovanou známý doménový spekulant Pavel Šimon. Díky našemu know-how jsme doménu získali.
Viz citace z robertnemec.com:
Poradenství v doménové problematice, získání domény od spekulanta
realizace zakázky: červenec 2002
Nejprve bylo nutné získat doménu popcorn.cz, kterou měl spekulativně zaregistrovanou známý doménový spekulant Pavel Šimon. Díky našemu know-how jsme doménu získali.
Jan Dvorak (neregistrovaný)
9. 7. 2003 3:06
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
To vite, dnes se za know-how povazuje i to ze umite registrovat domeny a pokud jeste k tomu zvladnete vytvorit zonu v DNS jste tezky profesional a internetovy specialista :)
PaJaSoft (neregistrovaný)
9. 7. 2003 14:53
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Jak tedy podle Vas definujete know-how? Podle mne to co jste jmenoval je know-how, nakolik se na nem da napakovat vim sve...
Václav Majer (neregistrovaný)
7. 7. 2003 19:03
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Proč mi na http://www.robertnemec.com/publikace/index.html#pr nefungují odkazy na Živě?!
Robert Němec (neregistrovaný)
7. 7. 2003 19:20
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Protože Živě prošlo totální rekonstrukcí a já jsem líný ty články znova najít a prolinkovat. :-)
CEO (neregistrovaný)
7. 7. 2003 20:26
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Ja myslel, ze kdyz si CEO, tak na to mas lidi?
Robert Němec (neregistrovaný)
7. 7. 2003 20:29
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Práce šlechtí a nikdo by neměl být zůstat odtržen od "obyčejné práce", takže na vlastní server si dávám informace jenom sám. Protože než napsat dokument, jak se to co má řešit, je rychlejší si to upravit sám.
Robert Nemec Fucker (neregistrovaný)
7. 7. 2003 22:52
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Přestaň se srát do internetu!!! Udělám kampaň proti Tvé osobě, proti frajerskýmu kreténovi ...
Tedy je tu ještě jedna varianta - Mr. Nemec je skutečný guru, takže si z nás celou dobu dělá prdel a de-facto i jeho podnikání (a poradenství) je jedna velká prdel a to, že mu za to lidé platí peníze, považuji za mega-prdel.
Pokud zde Němče tupče nepřiznáš, že si z lidí děláš srandu, krutá sranda si najde Tebe ... AHOJ!
Tedy je tu ještě jedna varianta - Mr. Nemec je skutečný guru, takže si z nás celou dobu dělá prdel a de-facto i jeho podnikání (a poradenství) je jedna velká prdel a to, že mu za to lidé platí peníze, považuji za mega-prdel.
Pokud zde Němče tupče nepřiznáš, že si z lidí děláš srandu, krutá sranda si najde Tebe ... AHOJ!
THe Master of FSS (neregistrovaný)
7. 7. 2003 22:25
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Ty debile, ty radši nic do Lupy neposílej, z Tvýho minulýho článku jsem měl sračku celej týden! Radši běž do krámu se zbraněma, kup si brokovnici, strč hlaveň do palice a zmáčkni kohoutek - uvidíš, že uděláš radost mnoha lidem!!!
pbitch (neregistrovaný)
8. 7. 2003 21:42
Nový
Re: Uf, okurka je tady
celé vlákno
Z pocatku jsem bral Vase "fundovane" nazory jako promyslenou marketingovou kampan, ale v soucasne dobe se mi to spis zda jako opravdova stupidita.
Kazdy klient, ktery se zacne zajimat, jestli ta Vase "spolecnost" je opravdu dobra si prece muze najit Vase naprosto hloupe clanky a reakce - trochu mi to nesedi na Vase studijni uspechy.
Chci Vas poprosit
1) piste prosim dal clanky a nejlepe nejen na lupu, je to vynikajici relax
2) delejte dal webdesign podle templatu MS FrontPage, aspon se mi ostatni uzivime
Kazdy klient, ktery se zacne zajimat, jestli ta Vase "spolecnost" je opravdu dobra si prece muze najit Vase naprosto hloupe clanky a reakce - trochu mi to nesedi na Vase studijni uspechy.
Chci Vas poprosit
1) piste prosim dal clanky a nejlepe nejen na lupu, je to vynikajici relax
2) delejte dal webdesign podle templatu MS FrontPage, aspon se mi ostatni uzivime
jackie.brown (neregistrovaný)
7. 7. 2003 9:54
Nový
okurky
celé vlákno
jak dlouho bude na lupe jeste trvat okurkova sezona?
posledni dobou se zde nedocteme vubec nic, co by bylo nejak informacne hodnotne a kdyz uz to ma napr. lakavy nadpis tak zjistime, ze autor napsal par plku "do sirky", ale na hloubku uz jaksi zapomnel. pak tu take mame tak trikrat do tydne Cesky Telecom ...jinak temer nic...
posledni dobou se zde nedocteme vubec nic, co by bylo nejak informacne hodnotne a kdyz uz to ma napr. lakavy nadpis tak zjistime, ze autor napsal par plku "do sirky", ale na hloubku uz jaksi zapomnel. pak tu take mame tak trikrat do tydne Cesky Telecom ...jinak temer nic...
pARANOIk (neregistrovaný)
7. 7. 2003 14:21
Nový
Ja bych
celé vlákno
Ja bych na miste pana France udelal to same. Je majitel email.cz ? Je. Tak si se svou firmou muze delat co chce. A mimochodem diky tyhle afere jsem pres ne zacal posilat SMSky, do te doby jsem o tom nevedel...
Zdenek Smarda (neregistrovaný)
7. 7. 2003 15:57
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
No problem je v tom, ze pan Franz postupuje velmi nesetrne pri vsech "sporech", lepe receno problemem, ktere se vuci ATC vyroji. Zaloba sem, zaloba tam, zadne dukazy, osocovani a vyhrozovani a skutecne ruseni emailu od lidi, kteri nejsou priznivcem jeho filozofie. Dokonce sledovani nekterych emailu a pouziti jich proti vlastnikovi. Zda se vam toto jednani korektni? Mne nikoliv a vubec bych se nedivil, pokud by spor takto probihal. I kdyz me prekvapuje, ze se v jeho zaveru omluvil, pravdepodobne za ty 3 leta dospel k lepsimu vystupovani, nez si ho pamatuji ja...
Roman Franc (neregistrovaný)
7. 7. 2003 21:02
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
Vážený pane. Moc prosím, dokažte svoje tvrzení.
Dokažte něco z toho co jste napsal. Podejte jasný a přesvědčivý důkaz.
Roman Franc
Email.cz
Dokažte něco z toho co jste napsal. Podejte jasný a přesvědčivý důkaz.
Roman Franc
Email.cz
Zdenek Smarda (neregistrovaný)
7. 7. 2003 21:16
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
Jedna se o jednu jedinou kauzu - Finance.cz a nebudu to vice rozebirat, nebot jsme si s vami uzili dosti. Od te doby jsem poucen, ze s vami nema smysl o cemkoliv diskutovat...
Roman Franc (neregistrovaný)
8. 7. 2003 14:13
Nový
Re: Ja bych krad až bych brečel
celé vlákno
Jasně a konkrétně sdělte kdy jsme někomu četli poštu a posléze ji proti němu použili.
Pokud za něčím stojíte a píšete to navíc veřejně, sdělte uživatelům Lupy jak to tedy je!
Představte se kdo jste, co jste udělal, co jste si tedy užili atd.
A pokud je Vám trapně za to co jste napsal a teď nevíte jak z toho ven, tak raději mlčte.
Pokud za něčím stojíte a píšete to navíc veřejně, sdělte uživatelům Lupy jak to tedy je!
Představte se kdo jste, co jste udělal, co jste si tedy užili atd.
A pokud je Vám trapně za to co jste napsal a teď nevíte jak z toho ven, tak raději mlčte.
Učitel (neregistrovaný)
8. 7. 2003 14:21
Nový
Re: Ja bych krad až bych brečel
celé vlákno
Sice je to od tématu, ale nedá mi to - já mít takovou gramatickou úroveň, jako Vy, tak si buď objednám středoškoláka, který po mně mé výplody bude kontrolovat, nebo také raději mlčím.
Upuaut (neregistrovaný)
8. 7. 2003 15:44
Nový
Re: Ja bych krad až bych brečel
celé vlákno
Já to pochopil tak, Vaši poštu neoprávněně (z hlediska morálky) zveřejnil Kilián na Pooh,nebo se pletu? Tedy se Vás autor víceméně zastal.
Garfild (neregistrovaný)
8. 7. 2003 0:43
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
No já nevím, ale 70 SMS je docela málo jsou případy kdy se toho pošle víc, před svatbou měsíc před svatbou se na mě z vyúčtování usmívalo víc jek 1000 SMS :-), manželka bydlela přes půl republiky. Když se narodil syn tak to byl asi fakt rekord během 1 hodiny 182 SMS No a asi za dvě hodiny se to opakovalo protože jsme to napsal blbě "měří 68 cm" :-)
nxsgn (neregistrovaný)
8. 7. 2003 2:40
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
proboha, neni uz jednodussi zavolat?
zvlast v takove chvili?
seno v hlave, no...
zvlast v takove chvili?
seno v hlave, no...
Garfild (neregistrovaný)
8. 7. 2003 4:01
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
Když je to příprava svatby tak ženské řeší neustále něco a potřebují znát vaší odpověď, je to neustále něco, SMS je rychlejší, stejně musíte říct ANO MILAČKU, MÁŠ PRAVDU MILAČKU. :-) Kdo to zažil ten ví o čem je řeč, kdo ne ten nepochopí :-)
No a pokud bych měl po porodu obvolat všechny lidičky tak to bych volal celí den. To je lepší poslat pár SMS a jít to radši pořádně zapít :o)
No a pokud bych měl po porodu obvolat všechny lidičky tak to bych volal celí den. To je lepší poslat pár SMS a jít to radši pořádně zapít :o)
Upuaut (neregistrovaný)
8. 7. 2003 15:46
Nový
Re: Ja bych
celé vlákno
Aha, beru zpět, myslel jsem že reagujete na článek, to je z toho že jsem nečetl všechny příspěvky :-))
trotl (neregistrovaný)
8. 7. 2003 15:46
Nový
chacha!
celé vlákno
tak tomu se podle me rika "Zabo-mysi" valka. :o)))
dlouho me nic tak nepobavilo, jako stupidnost sporu panu Kiliana a France a jejich jestinost, ktera je dovedla az sem.
Dekuji panove, jen tak dal. Tesim se, az si o Vas prectu v v Lidovych novinach nebo v Tydnu. Kdyz to dotahnete az stranky Wired magazinu, mate u me velkou poklonu! :o))
dlouho me nic tak nepobavilo, jako stupidnost sporu panu Kiliana a France a jejich jestinost, ktera je dovedla az sem.
Dekuji panove, jen tak dal. Tesim se, az si o Vas prectu v v Lidovych novinach nebo v Tydnu. Kdyz to dotahnete az stranky Wired magazinu, mate u me velkou poklonu! :o))
Nazareno (neregistrovaný)
8. 7. 2003 16:41
Nový
Lupa cerpa z Pooh.cz ? :))))
celé vlákno
Pravdepodobne ted napisu na jiny server clanek o tom, jak se dohadoval email.cz s pooh.cz a lupa.cz o tom zverejnovala clanky a co plyne z komentaru a mame dalsi stejne zazivny clanek :)
Radeji skoncim u nezazivneho komentare.
Panove, nic proti, pokud ma provozovatel email.cz takovehle manyry, tak mit tam schranku, tak ji radeji presunu, v tom pripade je dobre ze se o tom mluvi, nikdo nevi kdy se znelibi a prijde o postu, ale rozhodne to chtelo se minimalne poptat zucastnenych jak to bylo, coz se evidentne dle hned prvniho komentare nestalo. A cerpat temata na clanek z clanku a komentaru na jinem serveru asi neni to spravne reseni
Ted jen doufam, ze kokos.cz ted nebude taky banned :)
Radeji skoncim u nezazivneho komentare.
Panove, nic proti, pokud ma provozovatel email.cz takovehle manyry, tak mit tam schranku, tak ji radeji presunu, v tom pripade je dobre ze se o tom mluvi, nikdo nevi kdy se znelibi a prijde o postu, ale rozhodne to chtelo se minimalne poptat zucastnenych jak to bylo, coz se evidentne dle hned prvniho komentare nestalo. A cerpat temata na clanek z clanku a komentaru na jinem serveru asi neni to spravne reseni
Ted jen doufam, ze kokos.cz ted nebude taky banned :)
Jaroslav Lhotský (neregistrovaný)
9. 7. 2003 14:56
Nový
Internetovej fotr
celé vlákno
Pravda je takova, ze pan Franc je opravdu neuveritelnej Šulda. S nim se proste neda o nicem rozumne mluvit. Spoustu veci naslibovat a skutek utek, to on umi, kecalek jeden. A vyhrozovat vsim moznym taky. Ne nadarmo se mu v Brne rika internetovej fotr, a samozrejme Šulda...
Jirri (neregistrovaný)
4. 10. 2004 11:34
Nový
Mám s EMAILEM.cz věčně závažné problémy ...
celé vlákno
No já s EMAILEM.CZ mám problémy už dávno, nedoporučuji ho z tohoto důvodu pokud jede, de to dokonce občas něco zajímaváho jako byl jakýsi online organizér s tv programem.
ALE JAKMILE NASTANOU PROBLÉMY K O M U N I K A C E JE HRUBÁ A PŘEZÍRAVÁ A AROGANTNÍ ... proto EMAIL.CZ n e d o p o r u č u j i
P.s A problémů má tento email víc než je průměr a dosti závažné, viz další články o něm....
ALE JAKMILE NASTANOU PROBLÉMY K O M U N I K A C E JE HRUBÁ A PŘEZÍRAVÁ A AROGANTNÍ ... proto EMAIL.CZ n e d o p o r u č u j i
P.s A problémů má tento email víc než je průměr a dosti závažné, viz další články o něm....