V Česku doma Internet používá jen 29 procent lidí

Podle srpnového výzkumu agentury Factum Invenio nemá z domova přístup k Internetu drtivá většina české populace. Konkrétně prý cca 71 procent. Počítač však doma má 41 procent lidí. Přestože Internet do domácností příliš neproniká, využívá jej více než polovina populace starší patnácti let. Ve věkové skupině 15 až 29 let jsou to dokonce čtyři pětiny. U obyvatel mezi 30 až 44 lety používá 64 procent a ve skupině 45 až 59 je to už jen 48 procent.

Podle srpnového výzkumu agentury Factum Invenio nemá z domova přístup k Internetu drtivá většina české populace. Konkrétně prý cca 71 procent. Počítač však doma má 41 procent lidí.

Přestože Internet do domácností příliš neproniká, využívá jej více než polovina populace starší patnácti let. Ve věkové skupině 15 až 29 let jsou to dokonce čtyři pětiny. U obyvatel mezi 30 až 44 lety používá 64 procent a ve skupině 45 až 59 je to už jen 48 procent.

Internet v domácnosti používá 29 procent obyvatel České republiky a jde spíše o muže. Ženy se však častěji připojují k Internetu v práci, kde služeb celosvětové sítě využívá 24 procent lidí.

Podle Factum Invenio Internet používají zejména lidé s vysokoškolským vzděláním nebo se středním s maturitou a dále pak studenti nebo členové domácností s hrubým měsíčním příjmem nad 30.000 Kč. (Finanční noviny)

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »