Názory k článku
V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

kdokoliv
kdokoliv (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 6:55 Nový

Tak držím place

celé vlákno

ať vám to dopadne dobře.

.
. (neregistrovaný) 82.142.88.---
4. 5. 2012 7:05 Nový

Re: Tak držím place

celé vlákno

Taky držím palce, nicméně co jsem tu žalobu četl, tak Lupa má skvělý tip na nového redaktora. Pan Černý se svou češtinou typu "údaje se rozšířili" by mezi některé redaktory (namátkou p. Zandl či Macich) dobře zapadl.

Uživatel
Uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
4. 5. 2012 13:17 Nový

Re: Tak držím place

celé vlákno

Držím palce také, ale obávám se, že vzhledem ke stylu, který v článku Daniel Dočekal zvolil, to nebude vůbec jednoduché. Nejlépe by bylo autory, kteří příliš podléhají svým dojmům namísto toho, aby se drželi faktické stránky věci, vůbec na Lupu nepouštět. Divím se, že kosa uhodila na kámen až teď.

Martan67
Martan67 (neregistrovaný) ---.martia.cz
9. 5. 2012 17:09 Nový

Re: Tak držím place

celé vlákno

S ohledem na známá fakta mi uvedený článek přijde svým obsahem i stylem dostatečně korektní.
Že se pan Černý brání, se nedivím. Je logické, že když se podobný pochybný podnik vytáhne na světlo, tak to jeho aktéry nikterak nepotěší. To nic ale nemění na správnosti a objektivnosti článku.

Thomas
Thomas (neregistrovaný) ---.con4pas.cz
7. 5. 2012 10:19 Nový

Re: Tak držím place

celé vlákno

Nezbývá než věřit ve spravedlivý verdikt soudu - padni, komu padni.

xpckar
xpckar (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 7:13 Nový

To je cool

Taky držím palce.

nikdo
nikdo (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
4. 5. 2012 7:18 Nový

hmmm

celé vlákno

Nu, žaloba je sepsána logicky, přesvědčivě, úderně, po jejím zběžném proběhnutí mám tendenci instinktivně dát žalobci za pravdu (naštěstí nejsem ten, kdo o tom bude rozhodovat).

Ono šťouchat do právníků je trochu jako škádlit hada bosou nohou. Žalobu si sepíší takříkajíc "v pracovní době" a ještě si přitom, v případě úspěchu, vydělají. Tak jen doufám, že tentokrát jim to nevyjde.

Milion korun za pomluvu v našich podmínkách asi není reálné, spíš bych se bál těch nákladů na soudní spor. Pokud by soud dopadl ve váš neprospěch, naúčtují vám náklady minimálně v řádu stotisíců.

Pokud byste potřebovali schrastit peníze na solidního právníka, založte nějaký transparentní účet, myslím, že se nás najde dost, kdo vás podpoří nejen psychicky :-)

Petr Holý aura:71
4. 5. 2012 9:16 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Žaloba je sepsána sice celkem hezky, ale pouze na první pohled, ještě více než v předmětném článku (kde autor samozřejmě doklady nemohl mít k dispozici) se pečlivě vyhýbá jakýmkoliv konkrétním tvrzením, ale pouze poukazuje na to, že tvrzení v článku nejsou pravdivá, aniž by to nicméně jakkoliv prokazovali.

Pokud snad žalobce chce tvrdit, že ho předmětný článek poškozuje, měl by doložit (nejspíš účetními doklady), že tvrzení v článku jsou nepravdivá, ale to on (zatím) nedokládá, tedy já jsem v textu nenašel odkaz na jediný takový důkaz, pouze předkládá svůj názor, že to pravdy nejsou, a to rozhodně na vítězství nestačí.

V této podobě podle mne nemá žalobce šanci.

marokánec
marokánec (neregistrovaný) 88.103.143.---
4. 5. 2012 10:44 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Perfektní zhodnocení!!!! a není to ironie!!! Vokurka ten kdo kritiku nemá rád, pak každý ho bude .... (doplnit samostatně) :-)

uživatel
uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
4. 5. 2012 11:37 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Nesuďte dne před večerem. Spíš to vypadá, že si argumentaci teprve připravují a předloží ji dodatečně.

Může se i stát, že soud potvrdí, že část Dočekalových tvrzení, ale ne všechny a vymáchají ho poškozování dobrého jména, náhradě škody apod.

petr
petr (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
2. 4. 2013 16:05 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Bohužel platí jsme v Absurdistánu.

Core
Core (neregistrovaný) 193.179.76.---
4. 5. 2012 9:46 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Ta žaloba je strašně slabá, jak je napsáno i v samotném článku, kromě nářeku a nějakých mlhavých tvrzení v ní skutečně nic není. Já bych si tedy pana Vraspíra na sepsání žaloby na ochranu osobnosti nenajal. Pan Černýs e měl asi obrátit na někoho, kdo s tím má víc zušeností. I když možná, že mají domluveného nějakého soudce, kdo ví. Ale je to nepravděpodobné.

Jestli to, co tady předvedli, je vrchol jejich argumentace, imho to mají prohráté už teď. Lupa se může těšit na náhradu nákladů řízení :-)

Andrew
Andrew (neregistrovaný) ---.uran.prg.mynet.cz
4. 5. 2012 11:00 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Na to člověk nemusí být ani právník, aby dokázal sepsat takovouto trapnou žalobu. Zmiňované důkazy pouze dokazují, že někde něco bylo zveřejněno. Fajn, bezva, to všichni víme. Ale není tam zmíněn žádný důkaz, který by podpořil nepravdivost článku. Ty asi přijdou na řadu až u soudu. :-)

Tím neříkám, že článek nebyl napsán bulvárním způsobem (formulace "až 2 mil. Kč" apod. nemám rád), ale žaloba zatím spíše ukazuje, že měl pravdu (například nevyvracejí částku, ale poukazují, že zatím nebyla vyčerpána a že je i na provoz webu, což je ovšem ve článku zmíněno). A navíc, ať by byl článek napsán jakkoliv, polovina čtenářů Lupy, co jsou z oboru, si celou situaci dokáže krásně představit a nejednou jsme to již zažili.

Jana
Jana (neregistrovaný) ---.asap-rentcar.cz
4. 5. 2012 10:03 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Naprostý souhlas. Sice za tím také cítím levou, ale faktem je, že pan Dočekal má hodně daleko do dobrého investigativního novináře a některé věci si prostě měl ověřit. A že v žalobě není vše? To je naprosto v pořádku, hlavní důkazy si dobrý právník nechá až přímo k soudu a konfrontuje jimi žalovaného.
Ale milionového odškodnění bych se nebála. Max. náklady za soud a advokáty (a pak záleží na počtu stání).

Sik
Sik (neregistrovaný) ---.kh-net.cz
4. 5. 2012 15:47 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

No jistě si všimnete, že články čerpají ze zprávy českého rozhlasu. To je dokonce i v článcích uvedeno. Pan Dočekal tak nemusí být investigativní novinář. Pouze poukazuje na to, co již bylo uveřejněno v renomovaných médiích. A pokud se nepletu, tak rozhlas nebyl jediným médiem, který o této zprávě informoval. Nevidím v tom žádnou překážku

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
8. 5. 2012 8:51 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Takže žaloba by tím pádem měla být rozšířena i na Český rozhlas a nejen to. Vzhledem k tomu, že žalované informace uveřejnil ČR jako první, měl by být také hlavním obžalovaným. A že právníci jsou parazitický ksindl není žádné tajemství.

lester
lester (neregistrovaný) ---.156.broadband14.iol.cz
4. 5. 2012 10:19 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Statisíce? Nepřiznávají se úhrady nákladů protistrany jen ve výši určené vyhláškou ministerstva? Tj. tzv. přísudek?

Petr Holý aura:71
4. 5. 2012 10:53 Nový

Re: hmmm

celé vlákno

Ano je to tak.

Podle vyhlášky 484/2000 Sb. je to v případech žaloby na ochranu osobnosti s požadavkem na náhradu nemajetkové újmy dle § 6 odst. 1 paušál ve výši 25000,-

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.ph.ph.cox.net
4. 5. 2012 7:19 Nový

hodne stesti!

celé vlákno

Libi se mi ze se konecne nekdo neboji a snazi se s tim hnusem kolem neco delat. Drzim palce!

CCblue
CCblue (neregistrovaný) 2a01:490:16:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 12:54 Nový

Re: hodne stesti!

celé vlákno

Konečně ten hnus dal někdo k soudu! :-D

Roland Mádlo
Roland Mádlo (neregistrovaný) ---.121.broadband2.iol.cz
4. 5. 2012 7:19 Nový

Přeju

...Vám hodně štěstí u soudu. Vzhledem ke korupci tady u nás to ale nebude jednoduché.

Franta
Franta (neregistrovaný) 178.248.252.---
4. 5. 2012 7:34 Nový

Taky Lupě držím palce, ale...

celé vlákno

... Daniel Dočekal tak často píše ve svých článcích nesmysly, že nevím, proč by tomu zrovna tak nemělo být i v tomto případě.
Tak ať vám to dobře dopadne.

Franta
Franta (neregistrovaný) 178.248.252.---
4. 5. 2012 9:25 Nový

Re: Taky Lupě držím palce, ale...

celé vlákno
Pavel77
Pavel77 (neregistrovaný) 77.48.179.---
4. 5. 2012 7:37 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

A to ještě p. Černý neví o webu www.tonenicool.cz

tom
tom (neregistrovaný) ---.faster.cz
4. 5. 2012 8:14 Nový

mr. černý

celé vlákno

sam v prostředí webu pracuji přes deset let a WP instalaci za 60k je prasarna. tohle mr. černý neobhájí, žaloba nemá hlavu a patu a sama o sobě je bulvár. držím pěsti a těším se na další info.

Max
Max (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 5. 2012 11:07 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

To je názor do pranice :-( obhájit instalaci WP za 60k je to nejmenší, nějaké schůzky, konfigurace design. 60k bych vůbec neřešil. Na jakých webech jste pracoval?

Rixo
Rixo (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 5. 2012 8:43 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

Nesnažte se vyvolat dojem, že je to v pořádku a vy jste king. 60k je samozřejmě moc a nesmyslná částka.

uživatel
uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
6. 5. 2012 10:55 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

U soudu je to snáze obhajitelná věc než některá samolibá tvrzení Daniela Dočekala. Bohužel je škoda, že článek nenapsal třeba pan Peterka, který píše velmi věcně a korektně. Vše by bylo o mnoho jednoduší.

Karkulka
Karkulka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 5. 2012 12:35 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

V okamžiku kdy pracujete s většími společnostmi/úřady postupně zjistíte, že náklady na samotnou "práci" která bude vidět jsou na výsledné částce to nejméně podstatné. To co hraje na výsledku největší roli je "prokonzultovaný" čas (nezřídka nad tím, jakou barvu má mít tlačítko vpravo nahoře které ve finálním zpracování stejně nebude protože se to nelíbilo Mourkovi což je kocour zástupce manažera marketingu).

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
7. 5. 2012 8:11 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

A realita je dokonce takova, ze pokud takove spolecnosti nabidnete, ze to udelate bez tech kecu kolem za 1/4 ceny (a bavime se minimalne o statisicich) tak zakazku nedostanete, protoze managori by nemeli s kym chodit 1/2 roku na kafe/golf/...

Milhaus
Milhaus (neregistrovaný) ---.86.broadband2.iol.cz
7. 5. 2012 13:11 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

Bez urážky, ale teď jste mě rozesmál a to dost....
www.wordpress.org
Moto Wordpressu: WordPress is web software you can use to create a beautiful website or blog. We like to say that WordPress is both free and priceless at the same time.... :)

A můj názor jako člověka "ekonomicky nevzdělaného" zní asi dost nepochopitelně pro většinu zůčastněných, ale zkusím ho prezentovat....

Pokud Středočeský kraj tedy nutně potřeboval stránky tojecool.cz, tak proč tedy státní správa v době hluboké vládní a finanční krize používá volně šiřitelný software za úplatu? Pokud stát nemá prostředky na socialní problémy občanů, tak proč platí za extra design "nutných" stránek tojecool.cz?
Takže závěr....
Za celkovou proinvestovanou sumu 2 000 000, která ještě nebyla ani vyčerpána (zaplat pán bůh) jsme dostali:

Instalaci volně šiřitelného redakčního systému,
Dnes nijak extravagantní, spíše průměrný "Extra design" webu tojecool.cz
na volně šiřitelném systému.....

Základní konfigurace Wordpressu je skoro automatická, až na nutnost znalosti jména, umístění, a hesla MySql... 5 vteřin čistého času....

Schůzky... Pro boha kde za ty prachy?

Paušalní platby.... Hmmm máme 2 000 000 na PAUŠÁLNÍ platby... A co potom? Dostaneme další 2 000 000 za udržbu volně šiřitelného software? (udržba wordpressu po uživateli vyžaduje dvě základní schopnosti a to umět číst a vědět co je to myš)..... :)

Absolutně nechápu tu částku 2 000 000,- Kč....
Sám píši a designuji weby asi už 15 let, již od prvního HTML... A za celých 15 let jsem ani neslyšel o tom, že se dá vydělat stažením wordpresu, změny designu(max. 1 den práce, bez programovaní nadstavbových modulů), a nahráním na FTP vydělat 2 000 000,- A ještě mít tu drzost to obhajovat....

PARDON, DLE MÝCH ZNALOSTÍ ANG. ASI FRÁZE "WordPress is both free and priceless at the same time." NEZNAMENÁ ZAPLAŤ 2 000 000,-

Pokud ano, tak mi nezbývá nic jiného než se zase začít učit anglicky....

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 5. 2012 14:01 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

Vy se toho budete muset učit ještě hodně.

Tom
Tom (neregistrovaný) 94.230.147.---
5. 5. 2012 15:37 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

tak to jste zřejme nepracoval pro korporaci (což je totéž, co státní) :)

admin . aura:23

Re: mr. černý

celé vlákno

60 kkč není moc. 2mega je moc :)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
8. 5. 2012 21:02 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

Že chce někdo nehorázné peníze za minimum práce je jen a jen jeho blbost. Mnohem horší je, že se najde spousta blbců, kteří jsou ochotni ty nehorázné peníze zaplatit!

666
666 (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
8. 5. 2012 22:46 Nový

Re: mr. černý

celé vlákno

Což o to, na tom by nebylo nic zas tak špatného. Kdyby vůl, co za tohle dá 2M, ty peníze platil z vlastní kapsy, tak se nad tím každý tak možná pousměje, zaklepe si na čelo a víc ho to nezajímá.

Michal Špondr aura:79

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Místo toho, aby to nechali vyhnít a doufali, že se na tu špatnou reklamu zapomene, tak to ještě takto rozdmýchávají. Ale dobře jim tak.

http://pavlix.net/
6. 5. 2012 21:12 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Mám to chápat tak, že jim negativní reklama nějak uškodí? Jak?

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
7. 5. 2012 8:12 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Vy by ste si objednal neco od firmy, ktera je propirana v mediich jako zlodej? Od firmy, ktera evidentne krade a jeste krici? Ktera v principu podava zaloby na sve zakazniky?

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.157.broadband4.iol.cz
7. 5. 2012 19:25 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

1. Spousta lidí s tím nemá problém, klidně koupí od zloděje, když jeho přece neokradli.

2. Žaloby na své zákazníky (ať už to bereme široce, jako vy, nebo úzce) podávají i jiné firmy, a známější.

3. Pokud byl článek Daniela Dočekala pravdivý, firma vznikla extra pro tento tunel. Nějaká publicita okolo je opravdu netrápí.

http://pavlix.net/
7. 5. 2012 23:44 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

„Vy by ste si objednal neco od firmy, ktera je propirana v mediich jako zlodej?“

A vy si myslíte, že takováhle firma má zapotřebí, abyste si vy nebo já od ní něco objednávali?

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
10. 5. 2012 8:52 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Vy nebo ja si od ni asi nic neobjednate, ale stejne tak si od ni nic neobjedna napr ani jeden a mych zakazniku - firma s miliardovym obratem, proste proto, ze nechce mit nic spolecnyho s nekym takovym. A pocitam ze neni sama. A samo ze nejde jen o firmu, oni si totiz dost casto proveruji jednatele pripadnych dodavatelu a dalsi majetkove vazby.

Proc? No proste proto, ze zkusenost veli, ze kdo jednou nekoho okrad, nema problem okrast kdykoli kohokoli.

carphatia
carphatia (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
2. 4. 2013 14:16 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Ta firma samozřejmě nikomu nic nenabízí a o žádné zákazníky zájem nemá. Vznikla jen proto, aby mohla z veřejných peněz potichu vytáhnout 2 mega za nic.

pepcok
pepcok (neregistrovaný) ---.158.broadband10.iol.cz
4. 5. 2012 8:26 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

je to dobre, neboli ste zalovani za prejavy rasovej neznasanlivosti (t.j. spominanie p. Cerneho) :D drzim palce.

David Lörincz aura:68
4. 5. 2012 8:27 Nový

Přirovnání k nacistům

Člověk, aby se bál diskutovat pod tímto článkem, aby nebyl přirovnáván k extremistům a obviňován k "rasové čistce". Tohle nemá opravdu cenu ani komentovat. Žalobu jsem si přečetl a je to snůška blábolů a vět, které slušného člověka nadzvednou ze židle.

Tom
Tom (neregistrovaný) 2001:718:2:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 8:28 Nový

wikipedie

To snad ne, on uvádí jako důkaz výpis z wikipedie? To bych mu to tam mohl jít nějak pěkně oeditovat. To snad ani nemůže být pravda.

Mr. McFly aura:74
4. 5. 2012 8:32 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

Je to lump, o tom žádná! (pozorný čtenář si vyvodí, koho tím myslím)

Roman Nepšinský aura:49

Právnické uvažování

Pokud je skutečně upřímně rozesmutnilo údajné vzbuzování nenávisti vůči nim, tou žalobou si svůj obraz jistě notně vylepší a všichni je nyní začnou milovat ;)

kokon
kokon (neregistrovaný) ---.eduroam.fit.cvut.cz
4. 5. 2012 8:45 Nový

Dejte jim ty jejich hovna sežrat až jim polezou ušima!

aaaa

jonnyb
jonnyb (neregistrovaný) 91.187.57.---
4. 5. 2012 8:48 Nový

wordpress je cool

za ty prachy

Tola
Tola (neregistrovaný) ---.grepnet.cz
4. 5. 2012 8:55 Nový

Návrh rozsudku

celé vlákno

Do žaloby se opravdu píše jak má vypadat rozsudek?
Nikdy jsem žádnou žalobu nečetl, ale přijde mě to celkem vtipný :-D

tribon
tribon (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 9:05 Nový

Re: Návrh rozsudku

celé vlákno

pise, bez toho by chudaci soudci byli jeste vice pretizeni :)

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:07 Nový

Re: Návrh rozsudku

celé vlákno

Ano Petit je hlavní součást žaloby, protože se jedná o sporné řízení, kdy soud rozhoduje pouze na návrh stran.

Jmeno Prijmeni aura:68

Re: Návrh rozsudku

celé vlákno

Je to praktické, dává se tím jasně najevo, co vlastně člověk od soudu očekává.
Jinak je ta žaloba jako celek slušná sračka. Za toto vyjádření bych mohl být žalován a byla by to sranda, rád bych se pobavil ještě nad jednou takovou... :-)

Petr Holý aura:71
4. 5. 2012 10:57 Nový

Re: Návrh rozsudku

celé vlákno

Takto se to opravdu dělá, jinak by soud nevěděl co po něm vlastně vůbec chcete. A o ničem jiném, než co po něm chcete rozhodnout nesmí.

A pokud soud neví, co po něm vlastně chcete, tak Vám prostě nemůže vyhovět, i kdybyste měl pravdu :)

Martin Hudec aura:76

chudaci podvodnici, maji tezkou ujmu!

celé vlákno

Citace z zaloby:
V diskuzích je mimo jiné podporováno způsobení jak fyzické újmy (zastřelení II zdi, defenestrace), tak jiné těžké újmy (trestní stíhání) ve vztahu k událostem a osobám popsaným v Článku.

Tak ono dnes pohnani podvodnika pred soud je "zpusobeni mu tezke ujmy"? LOL :-)

To abychom radsi prestali zlodeje, vrahy, podvodniky a splol. stihat, jeste by se jim z toho chudakum mohlo udelat mdlo! Nakonec to budou oni ty obeti...

A ja se ptam: Kdo uz kdy vykyda tenhleten hnuj???

l.
l. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 5. 2012 10:27 Nový

Re: chudaci podvodnici, maji tezkou ujmu!

celé vlákno

Na vasi otazku s kydanim hnoje odpovim hadankou:
Vite proc se Norove neucastni streleckych soutezi na Olympiade v Londyne?

David Ondrejkovič
David Ondrejkovič (neregistrovaný) ---.army.cz
4. 5. 2012 8:56 Nový

Whistlebloweři - držím palce!

Whistlebloweři to mají na celém světě těžké do té doby, než společnost pochopí, že jsou jí ku prospěchu. Nenechte se zastrašit a dopřejte nepoctivcům pořádný Streissand effect!

David Ondrejkovič
David Ondrejkovič (neregistrovaný) ---.army.cz
4. 5. 2012 8:59 Nový

Rasismus :-)

Jo a ta nenávist vůči skupině obyvatel - ta mně fakt rozesmála. Myslím, že když si tohle přečte soudný soudce, tak bude mít jasno hned :-)
A buďte klidní - odškodné naše soudy nepřiznávají ani tam, kde má žalobce pravdu!

Martin Hudec aura:76

OMG! Tohle je sila!

celé vlákno

V tomto směru postupovali žalovaní úmyslně zcela obdobně ne-li totožně jako nechvalně známé extrémistické organizace/sub­jekty, které na základě nepravd a polopravd vyzývají k "rasové čístotě'', "vyhlazení určité skupiny obyvatel" resp. k nesnášenlivosti k určité skupině obyvatel, přičemž nezřídka kdy končí takovéto výzvy násilnými činy.

Tak tohle snad vtip byt musi! Jestli ne, tak to uz je lidstvo tak zdegenerovane, ze uz nam nic nepomuze!

Lupa.cz rasisti!!! Olé olé!! :-))) Ten pravnik musi ale byt magor! Hlavne ze je to napsane tou jejich "fajnovou hatmatilkou". To, ze vypravi uplne kravinu uz je asi jedno... Proste NO COMMENT!

Pavel (R) aura:96
4. 5. 2012 9:13 Nový

Re: OMG! Tohle je sila!

celé vlákno

- "Nemůžeš napsat magor."
- "Doktor říká, že je momentálně zavostalej."

uživatel
uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
4. 5. 2012 13:07 Nový

Re: OMG! Tohle je sila!

celé vlákno

To není vtip, ale nápověda pro soud jak postupovat.

Riff
Riff (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
4. 5. 2012 17:11 Nový

Re: OMG! Tohle je sila!

celé vlákno

No mě to ani tak nepřekvapuje. Spíš bych čekal obvinění z terorismu.

Sten
Sten (neregistrovaný) 213.192.34.---
6. 5. 2012 21:02 Nový

Re: OMG! Tohle je sila!

celé vlákno

Já je chápu. Ve chvíli, kdy chybí konkrétní argumenty, je potřeba argumentovat ad absurdum. Naštěstí většina soudců je na tohle zvyklá a nenechá se zmást :-)

Riff
Riff (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
7. 5. 2012 13:41 Nový

Re: OMG! Tohle je sila!

celé vlákno

Přesně tak. Extrémismus je jedno z oblíbených univerzálních obvinění. Prostě "Je to s tebou špatný chlape, nic na tebe nemáme, ale mi už tě na něčem dostaneme, ty rasistický, xenofobní, extremistický teroristo!" Díky jejich neustálému zneužívání ovšem tyhle pojmy už moc lidí nebere vážně.

Slávek Černý
Slávek Černý (neregistrovaný) ---.11.broadband15.iol.cz
4. 5. 2012 9:01 Nový

Ta žaloba je nesmyslná. Každopádně držím palce :-)

celé vlákno

1) Žaloba tvrdí, že Daniel píše o vykradených fotografiích na webu ToJeCool.cz. Nic takového ale článek netvrdí. Vykradené fotografie byly na stránkách Koch - Koch. - nesmysl

2) Náklady na pořízení webu 2mil: článek jasně uvádí zdroj a kompletní odpověď kraje -nesmysl

3) Ostatní firmy, které článek zmiňuje jsou zmíněny proto, že na ně z webu vedly odkazy. Spojení tedy existuje a žaloba je nesmysl.

4) I pro zbytek tvrzení článek uvádí jasné podklady a ta žaloba žaluje něco, co se v článku vůbec nepíše - nesmysl

Podle mě by byl velkej průser, kdyby ti advokáti vyhráli

tribon
tribon (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 9:08 Nový

Re: Ta žaloba je nesmyslná. Každopádně držím palce :-)

celé vlákno

oni to nejspis v prvni instanci vyhraji a az na odvolani se bude nekdo zabyvat realitou a trochu u toho premysle :(

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:10 Nový

Re: Ta žaloba je nesmyslná. Každopádně držím palce :-)

celé vlákno

Průser je spíš to, že někdo jako Slávek Černý dělá závěry přitom ještě neproběhlo jednání. Víte aspoň podle jakého zákona a § se soudí, když už tady dáváte takové závěry?

Core
Core (neregistrovaný) 193.179.76.---
4. 5. 2012 9:52 Nový

Re: Ta žaloba je nesmyslná. Každopádně držím palce :-)

celé vlákno

To je bohužel dost nepravděpodobné. Častěji nad věcí přemýšlí soud první instance a pak až nejvyšší soud. Městské (krajské) soudy často věc potvrdí, aniž by vůbec nařizovaly jednání. :-(

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:57 Nový

Re: Ta žaloba je nesmyslná. Každopádně držím palce :-)

celé vlákno

Tak odvolačka prostě přezkoumá jestli existuje odvolací důvod nebo a rozhodne. (viděl bych chybu v odvolání)

Ale co se týče této žaloby, tak je taková mlhavá a nejsou tam prokázány skutečnosti, které žalobce tvrdí. Vidím to jako taktiku. Žalovaný pošle vyjádření a na prvním jednání žalobce žalobu rozšíří a doplní o důkazy, kterými potvrdí tvrzené skutečnosti - pokud tedy existují.

Shaman79
Shaman79 (neregistrovaný) ---.hlucinnet.cz
4. 5. 2012 9:08 Nový

Potrefená husa...

celé vlákno

Víte, jaký je rozdíl mezi krysou a právníkem?
.
.
.
Jsou věci, které by krysa nikdy neudělala :)

Mě se na té žalobě líbí, jak tam operují s tou štvavou kampaní proti právníkům. Podle mě nejsou právníci nic jiného, než paraziti, kteří žijí z nepřehledného a složitého právního řádu. Ultimátní paradox je, že všichni z nich po letech studia znají pouze určitý zákoník, ale přitom se předpokládá, že občan bude znát vše (neznalost zákona neomlouvá).

Právní systém je jeden z důvodů, proč této společnosti již není pomoci a mohou za to právníci a zákonodárci. Je naprosto v pořádku, že je lidé nenávidí. Způsobili nenapravitelné škody a ještě si tady vyskakují...

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:21 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

A co ajťáci, to jsou paraziti, kteří žijí z nepřehledného a složitého zdrojového kódu. A co doktoři, to je ještě horší, ti žijí ze složitosti lidského těla. Ultimátní paradox je, že všichni z nich po letech studia znají pouze určitou část těla a předpokládá se, že ostatní lidi musí žít s tělem celým.

Možná by ses měl trošku zamyslet nad hloupostí svého příspěvku.
btw. právníci se neučí jeden zákoník, ale celý právní řád ;) a u občanů se předpokládá právní povědomí (a právě jeho absence je důvod proč této společnosti není pomoci a proč si lidi způsobují nenapravitelné škody a ještě si v médiích a diskusích vyskakují.)

hus
hus (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
4. 5. 2012 9:30 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

On je běžný člověk povinnen znát zdrojový kód ? :) lol

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:41 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

A psal jsem to snad někde?
btw. běžný občan není povinen znát ani normy, bohužel není povinen znát ani český jazyk (ano povinen se píše s jedním n ;))

Shaman79
Shaman79 (neregistrovaný) ---.hlucinnet.cz
4. 5. 2012 10:00 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Jak podotkl již kolega, zdrojový kód ani lidské tělo vás nikdo znát nenutí. Je to čistě váš dobrovolný zájem.

Zákony tohoto státu je povinen každý občan ctít a respektovat pod hrozbou trestu a to je to, co je špatně (tušíte někdo z hlavy kolik povinností vám vznikne např. při založení s.r.o.?). Občan je v každé oblasti svého života regulován a omezován a čeká se, že se bude jaksi sám zajímat o to jaké zákony má dodržovat, jinak zaplatí nebo ho zavřou. Právníci využívají strachu lidí z trestu. Proto je nazývám parazity.

Zákony mají být tak jednoduché, aby se daly snadno naučit během základní školy nebo nesmí platit, že "neznalost neomlouvá". Tečka.

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 10:07 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

proboha ty si blb.

Zákony tě taky nikdo nenutí znát! Už protože zákony vycházejí od lidí a lidské přirozenosti (nezabiješ, nepokradeš...)
S.R.O. si zakládat nemusíš, stejně jako si nemusíš zakládat webovou stránku. Chápeš to? (a při nezákonném založení s.r.o. ti fakt žádný trest nehrozí)

Zákony jsou jednoduché, že já jsem je už během základní školy znal a chápal do té míry, že mohlo platit "neznalost práva neomlouvá". To, že ty jsi blb a asociál je věc jiná a právníci za to nemůžou. Tečka.

vh
vh (neregistrovaný) 89.233.137.---
4. 5. 2012 12:15 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

hehe, tak to jste asi jeste nenarazil na stavebni urad:)))

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 13:09 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Blb ses leda ty, nebot existuje spousta zakonu, ktere jsou na hlavu postavene a presto je znat musis.

Napadlo by blba jako ses ty, ze trebas deti ve skole ze zakona nesmi rozsvitit svetlo? Nebot jde o praci s elektrickym zarizenim, na kterou nejsou proskoleny?

ender
ender (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 14:49 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Zákony opravdu znát nemusíte, stačí je dodržovat.

.
. (neregistrovaný) 82.142.88.---
9. 5. 2012 13:20 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Mohu se zeptat, jak budete dodržovat zákony, které neznáte?

lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
10. 5. 2012 15:56 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Třeba tak, že když se budou chovat "standardně" a "většinově", tak mé jednání bude plusmínus zákony dodržovat. Mohu se zeptat, kolik si myslíte, že zná většinový občan zákonů a kolik jich alespoň jednou přečetl v paragrafovém znění? Možná silniční zákon v autoškole, starší ročníky ani to ne (tenkrát to byla vyhláška).

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
10. 5. 2012 18:44 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

100% lidi zakony porusuje. Drtiva vetsina i proto, ze je jednoduse neznaji a vubec netusi ze takova pitomost muze byt zakonem nejak resena. To ze za to v 99% pripadu nejsou nijak potrestani ani reseni je jina vec.

Maly priklad, ano? Dneska se rozmaji ruzne obecni vyhlasky (ktere maji v principu pozici lokalniho zakona), napriklad ze nesmite na navsi pit alkohol. Kolik % navstevniku obce se jde nejdriv na obecni urad seznamit s tim, jake vyhlasky v obci plati? A napadlo by vas, ze kdyz je na navsi hospoda, ze si nemuzete zakoupene pivo vypit na lavicce na navsi? Me by teda prislo normalni, ze si tam s tim pivem klidne sednu.

E N

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

vyhláška opravdu není zákon :o) za porušen vyhlášky vám nehrozí trestně právní postih, maximálně pokuta a pokud je vyhláška v rozporu se zákonem tak ani to ne, uhádáte-li to přes právníky.

anonym
anonym (neregistrovaný) 88.103.41.---
4. 5. 2012 20:26 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Ty to v zasade znat nepotrebujes. Potrebuji to znat ucitelky, u kterych takova znalost patri k vykonu povolani (neco jako ten IT a zdrojovy kod).

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
6. 5. 2012 11:33 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Ty to znat potrebujes, protoze se to tyka kazdeho cloveka - i dospelych, mimo vlastni byt. Kdekoli v zamestnani, na uradech ... ;D.

I kdyz ti to prijde jako kokotina, je to tak. Napr v zamestnani nesmis pouzivat zadne prinesene elektrospotrebice, a to vcetne trebas dobijecky na mobil, nebot takove nepodlehaji povinosti zamestnavatele je nechavat pravidelne premerovat (kolik % zamestnavatelu to dela???).

Tuhle vec sem vytah naprosto umyslne prave proto, ze pokud se neco stane - napr od tvoji dobijecky vyhori firma tvyho zamestnavatele, tak muze zamestnavatel veskerou skodu vymahat po tobe! Neznalost zakona totiz neomlouva.

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
5. 5. 2012 10:00 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Aaano, například zákon o přechovávání většího než malého množství drogy, potažmo zákon o ochraně autorského práva nebo zákon o tom, že Václav Havel se zasloužil o stát - ty všechny zajisté vycházejí z lidské přirozenosti.
Nebo spíše z lidského přirození, protože takové nesmysly může vymyslet jedině řádně zakyslá pí... :-P

V.
V. (neregistrovaný) ---.189.broadband14.iol.cz
6. 5. 2012 8:22 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Cože, už i Havel?

mnó
mnó (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
6. 5. 2012 10:27 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

zase na druhou stranu i já osobně bych byl ochoten propagovat přijetí obdobného posmrtného zákona i v případě václava klause

dokonce bych si dovolil tvrdit, že čím dříve bude přijat, tím lépe :-)

Vaclav Havel
Vaclav Havel (neregistrovaný) 176.61.46.---
6. 5. 2012 14:08 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

rozdil mezi mnou a p. Klausem je ten, ze u p. Klause se takovy zakon prijimat nemusi, nebot o jeho pozitivnich a nevyvratitelnych zasluhach o stat a svet vsichni vi (viz boj proti EU a tzv. globalnimu oteplovani) zatimco u me se na to musi prijmout zakon, aby lide znali konkretni formulaci az se o me bude mluvit a nebylo trapne ticho.

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 10:08 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

ale co nebudu se rozčilovat nad nějakým debilním asociálem, co umí hrát maximálně hry... čau

Shaman79
Shaman79 (neregistrovaný) ---.hlucinnet.cz
4. 5. 2012 10:29 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

:D

Tak já nevím. Řekněme, že chci přecházet ulici. Běžná věc. Dejme tomu, že jsem zrovna prodělal pád na hlavu a o dopravních předpisech nic nevím.

Přirozeně, čistě z pudu sebezáchovy, se rozhlédnu jestli nikde nic nejede a ulici bezpečně přejdu. Na druhé straně už ale čeká snaživý policista a chce mi udělit pokutu za přecházení mimo přechod.

Myslíte, že že zde opravdu nebude použito premisy "neznalost neomlouvá" a pokutu nedostanu? :)

S tím s.r.o. je to zcela stejné. Chci v něčem podnikat a dle přirozeného práva a vlastní hlavy by mě opravdu nenapadlo, že se budu muset hlásit k sociálce, zdravotní pojišťovně, DPH atd. Ale protože podnikat chci a chci to v ČR, tak musím respektovat nějaká nařízení, jinak dostanu tučnou pokutu. Už chápete, co tím chci říct? Tohle nemá nic společného s přirozeným právem, to je prostě jen hora překombinovaných žvástů, které umožňují přežít i slabším jedincům, jako jsou právníci ;)

Pravděpodobně jste právník, proto jsem se to snažil podat co nejjednodušeji :) Děkuji za pochopení.

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
4. 5. 2012 10:34 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Možná je to právník z Plzně. To je pak vše jednoduché. To stačí jen vědět kolik a komu.

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 10:43 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Teď přemýšlím, kdo je slabší jedinec. Člověk, který je schopen se něco naučit nebo člověk, který potřebuje seznamku http://www.rande.cz/uzivatel-1291391/shaman79.aspx je ve 30(a víc) super hráč http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/shaman79/

Jenže přirozené právo je také součástí výchovy ;) Chápu, že asociální blb, tohle nepochopí.

To s.r.o. už samozřejmě není součástí toho běžného právního povědomí (které vzniká na základě přirozeného práva). Asi jsem to napsal složitě, ale napsal jsem tam, že je to stejné, jako když si člověk zakládá webovou stránku. Tedy je potřeba nějakých znalostí (nebo služeb odborníka). To je potřeba odlišovat.

Shaman79
Shaman79 (neregistrovaný) ---.hlucinnet.cz
4. 5. 2012 11:15 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Udělal jste si pěkný screening, ale na špatnou osobu. Tuhle přezdívku používám jen výjimečně, Battlefield jsem nikdy nehrál a přítelkyni už taky nějaký ten pátek mám. Navíc za sebou na netu zametám, právě kvůli takovým chytrolínům ;)

Když si založím webovou stránku blbě, tak mě za to nezavřou do basy.

Právo je vynucováno silou, u jiných oblastí lidského života tomu tak není. Zákon a přirozené právo jsou dvě rozdílné věci. Zákon bude vždy nedokonalou napodobeninou přirozeného práva, v současném podání navíc velmi složitou a nepřehlednou (z čehož někteří vyčůránci žijí). Každá živá bytost ví, že zabití je špatné. Zákon na to potřebuje desítky stran nesmyslného textu ;)

Pochopte co se vám snažím vysvětlit, když už jsem s vámi ztratil tolik času.

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 11:22 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Ok, v tom případě se omlouvám.

„Každá živá bytost ví, že zabití je špatné. Zákon na to potřebuje desítky stran nesmyslného textu“ - Zákon na to potřebuje jednu větu. A dalších pár vět, kde jsou rozlišeny druhy ;)

Skarab
Skarab (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 20:48 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

"A dalších pár vět, kde jsou rozlišeny druhy"


tak tohle me zajima, to mame jako na vyber napr: zabil ho do nohy, zabil jen napul, tezke zabiti, lehke zabiti ....

smrt je jen jedna, a "zakon" s toho dela haldu hnoje, stejne je to v celem pravnim systemu, vsichni jedou podle motta " neznas? nezajem. zaplat "

Jak
Jak (neregistrovaný) 85.207.143.---
5. 5. 2012 0:27 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Máme druhy: chtěl ho zabít a dlouho se připravoval, chtěl ho zabít z momentálním rozrušení, nechtěl ho zabít ale neudělal něco co měl.

Skarab
Skarab (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 5. 2012 22:49 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

dyt to rikam "halda hnoje"
dulezity je to "chtel ho zabit" neexistuje zadne "ale" ,
je to proste - zabil jednou zabije znovu

Jak
Jak (neregistrovaný) 85.207.143.---
5. 5. 2012 23:17 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Až se na vás bude samopalem pálit nějaký pomatenec typu Breivik, tak na to nezapomeňte, že ho na svou obranu nemůžete chtít zabít.

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 13:12 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

"Každá živá bytost ví, že zabití je špatné."

Rek kdo? Obavam se ze to je casto jedina cesta.

Olda
Olda (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
4. 5. 2012 17:04 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

„Každá živá bytost ví, že zabití je špatné.“
Pán je vegetarián?

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
4. 5. 2012 9:32 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

A hele zase jedna potrefená.

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:47 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

To, že někdo upozorní na absurdnost argumentace znamená, že je potrefená husa? Ale jo jsem potrefená husa, protože to co on napsal mě uráží. Já se k jeho urážkám, ale nesnižuji (ačkoliv bych mohl taky něco napsat), jen říkám, že práce právníka, ajťáka, doktora je stejná. Dělají služby, kterým jiný nerozumí a kupodivu za to berou peníze. Mohl bych klidně říct, že náš právní řád je jednoduchý, což pro mě opravdu je a vždy byl, stejně tak to může říct každý o své specializaci.

Cokoliv
Cokoliv (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 5. 2012 13:53 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Jsem rád, že jste tak nad věcí, že někoho nazvete debilním asociálem. Práce právníka, ajťáka a doktora je jistě naprosto stejná, jen u právníka je ale obrovskou profesní výhodou být morálním invalidou.

Milhaus
Milhaus (neregistrovaný) ---.86.broadband2.iol.cz
7. 5. 2012 12:43 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Ajťáci jsou paraziti, kteří z nepřehledného a složitého zdrojového kódu tvoří weby na kterých píšete tyhle nesmysly, Doktoří, kteří "parazitují" na ostatních lidech, protože jim chtějí pouze pomoci...... Ale hlavně, že tu máme skvělě organizovanou skupinu lidí, co tvrdí, že znají právo, protože na to mají papír a oni nás těch parazitů jistě brzy zbaví.... Jak je vidět již se na "čistce parazitů začíná pracovat"...... Jen jsem tedy zvědav, jak to tady bude probíhat, když paraziti co znají zdrojový kod už nebudou, paraziti co dokáží lečit ostatní už taky nebudou, ale budeme vědět, že je to tak správně......
P.S. To berenze: Mám chápat výklad věty:"Znalost zákona neomlouvá" jako právní povědomí? Nemluvíme každý jinou řečí?

a.dlouhy
a.dlouhy (neregistrovaný) 78.136.130.---
4. 5. 2012 10:21 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Dokud nebude v ústavě, že na jeden nový paragraf v zákoně se musejí někde nějaké čtyři zrušit, tak líp nebude. Možná by pomohlo, kdyby každý, kdo navrhuje nějaký zákon ho musel nejprve přepsat rukou na papír.

Nebo pro začátek by stačilo, kdyby v počítačích státní správy byla zablokovaná funkce CRL+C CTRL+V. Když občas člověk čte nějaký papír z úřadu nebo soudu, tak je problém rozlišit v textu co má být sdělenou a co je jen balast, který není určen ke čtení.

Michal Krsek aura:59
4. 5. 2012 14:43 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Majitel vydavatele Lupy je pravnik :-)

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.216.147.---
4. 5. 2012 16:50 Nový

Re: Potrefená husa...

celé vlákno

Ustavni k tomu :)

Václav Čermák aura:75

Osobní údaje

celé vlákno

Možná by nebylo od věci zneviditelnit osobní údaje, které jsou v žalobě uvedeny.

Core
Core (neregistrovaný) 193.179.76.---
4. 5. 2012 9:54 Nový

Re: Osobní údaje

celé vlákno

Řízení je veřejné. Když budete chtít, můžete se skočit podívat i na soud.

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:32 Nový

Re: Osobní údaje

celé vlákno

ano, nechť LUPA zveřejní předvolánku k ústnímu jednání ....

Ladislav Altman
Ladislav Altman (neregistrovaný) ---.213.broadband7.iol.cz
4. 5. 2012 9:35 Nový

Na druhou stranu...

celé vlákno

Je mi jasné, že budu na tomto fóru ukamenován, ale v tomto případě tak trochu fandím žalobci. Má totiž rozhodně pravdu v tom, ze článek je bulvárně ladeň a hodně doměnek je vydáváno za fakta. Jsem stále čtenářem a příznivcem Lupy, ale mrzí mě, že takto odfláknuté články vycházejí. Pokud by se tématu věnoval někdo seriozní, jako třeba pan Peterka, nebyl by pro žalobu prostor a přitom bychom se dozvěděli více.

uživatel
uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
4. 5. 2012 13:23 Nový

Re: Na druhou stranu...

celé vlákno

Hřebíček přesně na hlavičku ...

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:33 Nový

Re: Na druhou stranu...

celé vlákno

to právě ne .... ti advokáti tu žalobu pojali stejným způsobem ... vzali tvrzení ... toto tvrzení posoudili ... a pak brojí proti tomu svému posouzení ...

Michal Breškovec aura:55
4. 5. 2012 9:36 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

Doufám, že jim u soudu nakopete prdel. Je načase začít ty korupční svinstva a tunely v naší zemičce rozkrývat a zavírat do kriminálů ty správně lidi.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.tabor.telecom.cz
4. 5. 2012 9:41 Nový

Krast ne pracovat :)

Safra, ze ja do ty prace lezl :) kdyz to tak vidim tak staci prodavat themata pro WordPress za 2mice celkem profitabilni kseftik :)

Lupa.cz drzim palce at svama ten nelida nezamete :)

Tomáš
Tomáš (neregistrovaný) 195.146.110.---
4. 5. 2012 9:42 Nový

Spojení firem

Ty skryté odkazy v patičce webu tojecool.cz stále jsou :-) Není to taky náhodou nějaké to Black Hat SEO nebo co?

TheFlyingman
TheFlyingman (neregistrovaný) ---.43.broadband14.iol.cz
4. 5. 2012 9:44 Nový

Držím palce

Jako už někteří přede mnou vám držím palce...
Žalobu jsem si pročetl a takovou snůšku blábolů jsem dlouho neviděl... (A to píši s vědomím, že budu považován za člověka, co útočí na autory žaloby).

Jersi
Jersi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 9:46 Nový

Ta zaloba je neplatna :)

celé vlákno

Tahle zaloba ma jednu zasadni chybu: nebyla podana v urednim jazyce (a je tedy imho neplatna).
Nevim, jakou reci pan Vampir hovori, ale veta "Takto se difamující a nepravdivé údaje rozšířili i mezi uživatele sociálních sítí Facebook, Google+ a Twitter." urcite cesky napsana neni. Spravne cesky se to totiz pise: "Takto se difamující a nepravdivé údaje rozšířily i mezi uživatele sociálních sítí Facebook, Google+ a Twitter."
A dokud zijeme v pravnim state, trval bych na tom, aby byla zaloba podana CESKY!

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 9:53 Nový

Re: Ta zaloba je neplatna :)

celé vlákno

Tak. Najít si OSŘ a podívat se na podstatné náležitosti žaloby. Vyhledáno? Super, svěsit hlavu a příště přemýšlet, než zase napíšete takovou blbost.

btw. chápu, že to myslíte jako vtip (nikdo není tak blbý, aby tohle myslel vážně), nicméně myslíte, že cca 70% podání běžných občanů v tomto státě je tedy taky neplatných?

Jersi
Jersi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 10:14 Nový

Re: Ta zaloba je neplatna :)

celé vlákno

JE anebo NENI u nas urednim jazykem cestina?
Dokud je urednim jazykem cestina (btw OSR se o jazyce nezminuje), trval bych na podani zaloby v cestine, ne ve zmrzacene cestine.
Ano, je mozne, ze 70% podani by pak mohlo byt vyhodnocovano jako neplatne!

Az zase budete nekomu radit veset hlavu, zamyslete se ponejprv, jestli vubec mluvite k tematu. Vypadate pak totiz komicky..

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 10:22 Nový

Re: Ta zaloba je neplatna :)

celé vlákno

Ano je, to nepopírám. Ale žaloba nemusí být v češtině. Musí být srozumitelná, to tato žaloba je. (btw. co není přikázáno je povoleno).

Nenapsal jsem nic o věšení hlavy. A bylo to spíše jako odpověď na blbost, co jste napsal.

A když mluvíte o češtině, tak co kdybyste psal i s diakritikou. Čeština totiž diakritiku obsahuje.

mfrd
mfrd (neregistrovaný) ---.6.broadband7.iol.cz
7. 5. 2012 20:43 Nový

Re: Ta zaloba je neplatna :)

celé vlákno

Pravidla českého pravopisu jsou oficiálně pouze doporučující a nezávazná. (Dokud se nejedná o diktát z češtiny :-) )

Michal Tuláček
Michal Tuláček (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 10:24 Nový

Re: Ta zaloba je neplatna :)

celé vlákno

Obecné pravidlo: "Chyby v psaní a počtech, je-li zřejmý zamýšlený obsah, nemají vliv na platnost právního úkonu"

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.sys-data.com
4. 5. 2012 10:21 Nový

Skvely!

Zverejnujte, sirte, sdilim! Je treba se vsichni spojit proti tomu svinstvu!!

Lobotom
Lobotom (neregistrovaný) ---.insia.com
4. 5. 2012 10:25 Nový

taky držím palce

a jako důkaz své podpory, jsem si na lupa.cz vypnul adblock :o)

Lenka108
Lenka108 (neregistrovaný) 88.103.124.---
4. 5. 2012 10:42 Nový

Držím palce

Velmi Vám držím palce ve všem, co děláte. Myslím, že je velmi správné, že poukazujete na takové případy. Měli bychom vědět, kam státní peníze tečou. Sice asi každý víme kam, ale ať se veřejnost informuje. Jen tak dál. Držím palečky. Jen pěkně do nich.

ttomi
ttomi (neregistrovaný) 212.24.153.---
4. 5. 2012 10:59 Nový

budou litovat

celé vlákno

Nakonec ještě budou středočeský kraj a pan Černý litovat, že to dojde tak daleko, čím víc to budou řešit, tím více se o to budou lidi zajímat a budou i padat hlavy. Držím Vaší redakci palce.

uživatel
uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
4. 5. 2012 13:12 Nový

Re: budou litovat

celé vlákno

To je možná první dojem, ale soud bude spíše řešit faktické věci. Například žalobce předloží fakturu kde budou náklady strukturovány a ze 2 mil. Kč bude jen část na vytvoření webu a diskuse bude u konce. Ještě může být rád, že to není žaloba pro pomluvu, což se ještě může stát, kde jsou i sazby s dobou odnětí svobody ...

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:54 Nový

Re: budou litovat

celé vlákno

nepředloží - nenapsal to do žaloby

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 18:36 Nový

Re: budou litovat

celé vlákno

Jedna z prvních věcí na které se soudce ptá na prvním jednání (a poslední věc na posledním jednání) je to, jestli nechce přednést (tedy úplně změnit žalobu).

předložit může - má před sebou celý proces :))

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 18:56 Nový

Re: budou litovat

celé vlákno

právě že nemá ... ale nebudu radit ....

berenze
berenze (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
4. 5. 2012 19:33 Nový

Re: budou litovat

celé vlákno

Nemá? tak povídej proč?

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 19:42 Nový

Re: budou litovat

celé vlákno

nebudu napovídat ... ale už nemá .... to jsou takové pospíšiloviny .... jedny z mnoha v posledních letech .... kterými v podstatě zkracuje účastníky na běžných procesních právech, aby co nejvíce ulehčil soudcům .... a soudci to i přiznávají ....

admin . aura:23

SMRT VŠEM PRÁVNÍKŮM :):):)

celé vlákno

....

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:35 Nový

Re: SMRT VŠEM PRÁVNÍKŮM :):):)

celé vlákno

jo, jo, až ti bude někdo dlužit (nebo ti něco ukradne) a bude na tebe dělat dlouhý nos ... tak ještě rád právníka navštívíš ...

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 16:43 Nový

Re: SMRT VŠEM PRÁVNÍKŮM :):):)

celé vlákno

Jop, bude muset, protoze kdyby prisel k soudu s tim, ze mu dotycny dluzi, tak na nej udela dlouhej nos soudce s tim, ze ty dve pismeka v tom podani ma blbe, a ze znova uz to podat nestihne, protoze promeskal lhuty ...

BTW: Ucastnil sem se insolvencniho rizeni a pravnika sem si na to nenajimal, akorat by me to stalo dalsi prachy, musel bych bejt blazen.

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:52 Nový

Re: SMRT VŠEM PRÁVNÍKŮM :):):)

celé vlákno

tak zrovna insolvenčním řízením tě soud provede v rámci své poučovací povinnosti ti řekne vše, co máš dělat ... stačí jen poslouchat a řídit se tím ...

a nevěř tomu, že kvůli 2 písmenkům by ti soud žalobu zamítl ... na druhou stranu tě ale soud nebude poučovat o rozdílu mezi skutkovým tvrzením a důkazy a o dalších věcech ....

jadole aura:81

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

V každém případě držím palce. ať vyhrajete. Celkem si se žalobou dali práci, ale dle mého to nestačí. Můžete narazit na to, že vyhráli dle výběrového řízení, jehož vyhlášení/parametry nebyly předtím nijak zpochybněny (že bylo vše pravděpodobně namíru ušité jedné firmě je jiná věc a děje se snad ve většině výběrových řízení na cokoli v ČR...). Dále budou zcela jistě argumentovat vícepracemi - typu redakční činnost, aktualizace. A do toho se dá nacpat (a antidatovat), mnoho. Nejde jen o vytvoření stránky a hosting. Doufám, že máte dobrý archiv, jak stránka vypadala a jaký je rozsah aktualizací.

Miloslav Lešetický aura:99

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Hned po zveřejnění prvního článku jsem si celý aktuální stav webu stáhnul. Někde se mi válí na disku :)

cement
cement (neregistrovaný) 213.155.248.---
4. 5. 2012 11:00 Nový

))))

celé vlákno

dokud se neudělá defenestrace...asi na všech místech..tak si budou dělat co chcou pořád!!...

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.114.broadband2.iol.cz
4. 5. 2012 11:31 Nový

Re: ))))

celé vlákno

Kdy už konečně lidi pochopí že defenestrace způsobí jen výměnu zlodějů na postech? Procento rozkradených prostředků je konstantní. Jediné řešení je posílat jim míň peněz aby se snížila celková rozkradená částka.

sdfdfssdf
sdfdfssdf (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
4. 5. 2012 12:11 Nový

Re: ))))

celé vlákno

ano způsobila by výměnu, ale také nové chování, motivované strachem z opakování a né že ne..

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.114.broadband2.iol.cz
4. 5. 2012 18:25 Nový

Re: ))))

celé vlákno

Ano, to je jistě pravda. Obvykle se toto nové chování projeví represemi vůči obyvatelstvu. Jádro problému, totiž procento odkloněných peněz, zůstává vždy nedotčené. Je to elementární vlastnost systému, nikoliv jeho chyba, kterou by bylo možno jakkoliv opravit.

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 13:18 Nový

Re: ))))

celé vlákno

Ale zase by za to ty prachy aspon staly, poradal bych to tak 2x rocne. A birokrati by to taky meli ocenit, meli by to na dozivoti ... ;D.

trynyty
trynyty (neregistrovaný) 212.118.224.---
4. 5. 2012 12:48 Nový

reklama jak svin:)

celé vlákno

stejnak mi to vsetko prijde jak ta najvacsia reklama. v zivote by som ten web nenasiel ani nan nevliezol ale uz len koli tymto problemom som ho par krat navstivil :) oni by nemali nikoho zalovat, ale mali by zaplatit za propagandu :D

jt
jt (neregistrovaný) 84.246.160.---
5. 5. 2012 14:54 Nový

Re: reklama jak svin:)

celé vlákno

taky bych tenhle web nenašel, a pokud bych na něj zabloudil asi bych z něj hned vypad jinam

palec
palec (neregistrovaný) ---.3.broadband4.iol.cz
4. 5. 2012 13:36 Nový

Držím Vám palce

Držím Vám palce, svoboda slova hadr.

Držím palce
Držím palce (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 13:57 Nový

Honza

I když Dočekal má často dost nekorektní články, tak v tomto případě udělal skutečně profesionální investigativní činnost a dobře podložnou fakty. Proto držím palce a pokud mohu doporučit, můžete do toho zapojit i nás čtenáře a i když někteří Dočekala opravdu nemusíme, tak za sebe mohu říci, že rádi podržíme v případě, že je to takhle oprávněné.

Klokočino
Klokočino (neregistrovaný) ---.slunr.net-connect.cz
4. 5. 2012 14:09 Nový

Hodně horká káva...

celé vlákno

Vždyť je to jen nějaký připosraný blog za pár stovek...doufám, že tomu ***** v právním řízení řádně nakopete prdel. Za upozornění na korupční aféru máte zaplatit milion? To už přestává veškerá legrace a aby se člověk vůbec bál činit nějaké dobro.

20. 5. 2012 23:06 redakčně upravil Aleš Miklík, důvod: Porušení pravidel diskusí.
a.dlouhy
a.dlouhy (neregistrovaný) 78.136.130.---
4. 5. 2012 14:41 Nový

Re: Hodně horká káva...

celé vlákno

V tomto režimu je možné ledacos.

Radní plánují změnu sídla radnice za miliardu. Zlí občané jim to nechtějí dopřát a pořádají věrolomnou petici. Ta sice nic nezmohla, ale je třeba dbát litery zákona a kdo do petice uvedl chybné údaje, nebo bydliště co není z daného kousku Prahy, ten dostal pokutičku za pět set.

http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/stavebnictvi/zpravy/lidovky-praha-7-rozdala-pokuty-za-udajne-nespravne-podpisy-petice/790132

Dobře jim tak. To maji lidi za to, že před každými volbami trpí ztrátou paměti.

MB
MB (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 20:04 Nový

Re: Hodně horká káva...

celé vlákno

třeba si od petitentů vydělají na tu novou radnici a nepůjde to z mých daní. To je legální výběr prostředků v tomto režimu, asi stejně jako poplatky za konverzi na Czechpointech za kdysi zasílaný originál poštou - no to by pak firma či občan dostávaly ještě něco zdarma..

Rostej
Rostej (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
4. 5. 2012 14:14 Nový

taky drzim palce

doufam jen, ze je soudni vylohy budou stat vic, nez si za tu zrudnost ulili z krajskeho rozpoctu...
20. 5. 2012 23:06 redakčně upravil Aleš Miklík, důvod: Porušení pravidel diskusí.
Černovous
Černovous (neregistrovaný) 217.196.221.---
4. 5. 2012 14:56 Nový

No tak to je cool!

celé vlákno

No tak to je cool! Ještě že tyhle trapný zákony chtějí Piráti zrušit...

uživatel
uživatel (neregistrovaný) ---.186.broadband11.iol.cz
4. 5. 2012 15:37 Nový

Re: No tak to je cool!

celé vlákno

Aby spíš nezrušili piráty

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:37 Nový

Re: No tak to je cool!

celé vlákno

zrovan tenhle zákona zrušit nechtějí ...ona totiž ochrana osobnosti je univerzální institut - aby někdo nemohl do novin o druhém jen tak prohlásit, že je zloděj, lhář atd. atd. jen holt ta dnešní internetová doba ....

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
4. 5. 2012 16:46 Nový

Re: No tak to je cool!

celé vlákno

Podle me je naprosto poradku prohlasit o nekom ze je zlodej, pokud krade, nadto pokud krade z mych penez. pokud se to nekomu nelibi, nikdo ho nenuti krast a pokud mu prijde riziko obvineni velke, nikdo ho nenuti brat prachy od statu (tedy odeme a dalsich).

Kalousek je taky zlodej, a seti na financich prakticky furt poslednich 15 let.

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:50 Nový

Re: No tak to je cool!

celé vlákno

jen do té doby, než to někdo prohlásí o tobě ... že ... nebo ještě lépe, aby tě někdo obvinil do novin, že jsi pedofil ... co na tom, že to není pravda ... co na tom, že jsi zrovna učitel na základce ... co se píše v novinávh a je na Nově ve zprávách, je prostě pravda .... a národ tomu věří .... a ten cejch už nesmyješ ....

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
4. 5. 2012 16:28 Nový

ta žaloba je dost nesmyslná

už jen ten způsob argumentace:

- v článku je uvedeno A
- vyvolává to dojem B

Tvrzení B je nepravdivé a proto podáváme tuto žalobu.

To, že je B nepravdivá dokládáme naším tvrzením, že je nepravdivé ...

A když už chtějí být důslední - proč nežalují google? MS a jeho BING? a další místa, kde se ty kopie článku nacházejí? to jim nevadí, že ten článek bude stejně dohledatelný?

A to nemluvě o tom, že v žalobě vůbec chybí (mám jim to napovídat?) proč tu žalobu podává právě Adam Černý ... to, že je fyzickou osobu ještě jaksi samo o sobě není důvod k podání takové žaloby ... takových fyzických osob je .... hmmm on se potřebuje vyhnout "svázání své osoby" s tou dotací ...

možná to vypadá na skryté žalobce - právě ty advokáty ... a rozhodně nemám pocit, že by článek podněcoval nenávist vůči advokátům ...

a takových logických právních renonců tam je povícero ... má lupa zájem, to poslat?

4654654cz7897987
4654654cz7897987 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 20:20 Nový

Podpora

Stojím při vás. A jak už někdo zmínil dříve, pokud bude potřeba, klidně založte transparentní konto, mile rád nějakou tou stovečkou přispěju.

Kahánek. D
Kahánek. D (neregistrovaný) ---.111.broadband14.iol.cz
4. 5. 2012 22:32 Nový

Fraška

celé vlákno

Je to ubohost. Žalobce je chudák a zoufalec, který místo toho, aby dodal podklady, jež by vyvrátily tvrzení obou žalovaných (ačkoliv to není jeho povinností, ale stejně to u soudu bude muset doložit), tak podá trestní oznámení. Připadá mi to, že si je tady někdo jistý, že soud vyhraje…že by další korupce. Ruka ruku myje.

asd
asd (neregistrovaný) 94.230.156.---
6. 5. 2012 16:39 Nový

Re: Fraška

celé vlákno

tak tak ten neni cool to je vul!

Sten
Sten (neregistrovaný) 213.192.34.---
6. 5. 2012 21:17 Nový

Re: Fraška

celé vlákno

Spíše netuší, že nestojí proti nějakému blogísku, ale proti silné firmě, která se žalobičky (pamatujete na Radka?) nezalekne. Protože ač mají právo podávat žalob, kolik chtějí, nemyslím, že mohou vyhrát. Rozhodně ne s tím málem, co to popsali v té žalobě.

Radek
Radek (neregistrovaný) 213.192.18.---
5. 5. 2012 0:34 Nový

fotografie

Nejvíc mě pobavily ty fotky. Celý národ si je mohl prohlédnout a kdo se motá kolem webů, tak tento typ fotek dost důvěrně zná.
Lupě i Danovi přeji, aby tohle smutné divadlo dotáhli do zdárného konce.

Petr007
Petr007 (neregistrovaný) 195.122.213.---
5. 5. 2012 8:12 Nový

Jen tak dál.

Přeji Vám hodně štěstí. Vzhledem k tomu jak funguje náš soudní systém jej budete potřebovat.
Jen tak dál a víc takových článků.
S korupcí se musí bojovat!!

Xspy
Xspy (neregistrovaný) ---.1.broadband3.iol.cz
5. 5. 2012 8:30 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

To je ten server o kterém byla reportáž v televizi ?(beztak ... No to vážne Není Cool.
Sympatie jsou na vaší straně , peníze poplatníků ale asi na té druhé :/

Kujista
Kujista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 5. 2012 8:59 Nový

Palec na horu

Za mě máte velké uznání a držím pěsti ať vytrváte a dotáhnete to ke zdárnému konci a spravedlnosti bude učiněno za dost.

Marek Šneberger aura:41

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

Jsou to kreténi :)

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.121.broadband14.iol.cz
6. 5. 2012 1:13 Nový

Adam Černý je nevinen Viník je Středočeský Kraj

celé vlákno

Podle mě je pan Adam Černý neviný, má právo nabízet jakýkoliv web za kolik chce. Viníkem je jasně Středočeský Kraj ,který špatně zvolil za co utratí peníze nás všech. A je mi líto ,že došlo k poškození dobrého jména pana Černého mohly jsme mít mnohem více přínosných webů. Každopádně já už si nepřeji aby šla byť jediná koruna o de mě na podobně přínosný web.

johnnik
johnnik (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
7. 5. 2012 11:44 Nový

Re: Adam Černý je nevinen Viník je Středočeský Kraj

celé vlákno

omyl .... jedná se o veřejnou zakázku ... navíc p. Černý v tom není nevinně ... kdyby se opravdu jednalo o zakázku, o kterou by se musel snažit, tak by výsledek jeho práce vypadal jinak ... už ten výsledek jeho "práce" napovídá, že se rozhodně snažit nemusel .... a věděl to dopředu a ví to i dnes .... jinak by to už dávno předělal ....

Stejsi
Stejsi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 5. 2012 11:46 Nový

To snad...

néééé!

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.74.broadband2.iol.cz
6. 5. 2012 15:50 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Jestli si toho někdo už nevšimnul, tak ty zpětné odkazy na další jejich weby jsou tam zpět.

Luk
Luk (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
7. 5. 2012 12:10 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno

Ja, wirklich :-)

Ale předpokládám, že to nebyl záměr. Že jen dělali úpravy a použili k tomu tu původní šablonu, před odstraněním odkazů.

Salsho
Salsho (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz
7. 5. 2012 14:01 Nový

vtipné

celé vlákno

To zachvili tady bude jak v americe. Nelibí se mi tvůj názor tak ho stáhni. Dostala mě jak víše odškodného jako milion za to že někdo na mě řekl křivé slovo to by děti ve škole během přestávky vydělali miliony za to jak jsou na sebe. Nemluvě o tom že si sám napsal omluvu kterou požaduje vystavit. Pochopil bych že by požadoval omluvu kterou napíšete vy a maximálně by trval na to aby byla vyvěšena v určité časti. toto je vtipné a jestli tohle dotyčný vyhraje je to ostuda.

Květoš Vícha aura:19

Re: vtipné

celé vlákno

Jistě, pokud by to žalobce vyhrál byla by to velká ostuda na způsob, jak píše Salso - Nelibí se mi tvůj názor tak ho stáhni. Jednopu uveřejněný článek nelze v demokratickém médiu již stáhnout/smazat a diktovat autorovi, co má psát, proboha! Autor, i když volným stylem, trochu s bulváním nádechem, vyjádřil v recenzi svůj úhel pohledu. Tečka. Tady to rozvádím podrobněji:
http://www.pc-politika.cz/news-2462-media-ma-dojit-ke-stazeni-clanku-z-lupa-cz.html

Tomáš Jeziorský aura:100

Podpora

Rád bych vám jako ostatní vyjádřil podporu a přál, ať vše dobře dopadne.
Psát pravdu je nebezpečné, protože ji někteří lidé neradi slyší. Proto si Lupy vážím za její přístup a za to, že si za svými názory stojí a nenechají se jen tak někým zastrašit.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.comhal.cz
15. 5. 2012 16:15 Nový

:-)))

celé vlákno

Tak Ráth je pod zámkem a bylo by velice dobré aby se nám chlapec rozpovídal. Třeba by se dostal i k téhle zlodějině. :-))))

jd
jd (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
16. 5. 2012 22:09 Nový

Re: :-)))

celé vlákno

Tak ten Adam Černý dělá Rathovi dokonce obhájce :-)

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.comhal.cz
16. 5. 2012 22:28 Nový

Re: :-)))

celé vlákno

jj vím o tom :-))) Si ho tam hned můžou nechat taky :-)))

Hanka
Hanka (neregistrovaný) ---.156.broadband13.iol.cz
17. 5. 2012 1:22 Nový

Je to ten stejný Adam Černý,

celé vlákno

který teď dělá advokáta Rathovi?

Herbert007
Herbert007 (neregistrovaný) ---.firmcare.cz
17. 5. 2012 9:37 Nový

Re: Je to ten stejný Adam Černý,

celé vlákno

Ano je. A ve světle nových faktů dostává i celá kauza s www.tojecool.cz úplně nový rozměr, nemyslíte? Aby se dr.Černému nakonec u soudu nestala taková trapná věc, že jeden den tam přijde jako něčí obhájce a odpoledne bude odcházet (pokud vůbec) jako něčí spoluviník...

Andrew
Andrew (neregistrovaný) ---.uran.prg.mynet.cz
17. 5. 2012 12:48 Nový

Re: Je to ten stejný Adam Černý,

celé vlákno

Rozhovor pro Lidovky: Nevím proč si mě pan Rath vybral. Nikdy dříve jsem mu advokáta nedělal.

Tak nyní už to alespoň my ostatní víme. A je to opravdu cool. Už se těším, jak to bude pokračovat.

Národ sobě
Národ sobě (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
17. 5. 2012 14:14 Nový

Tak nyní bude mít černý asi jiné problémy, než se vozit po Lupě

celé vlákno

Na každou svini se vaří voda, normálně z toho mam radost.

snílek
snílek (neregistrovaný) ---.nomaro.cz
17. 5. 2012 15:14 Nový

Re: Tak nyní bude mít černý asi jiné problémy, než se vozit po Lupě

celé vlákno

Gratuluji Lupě i p. Dočekalovi! Majstrštyk

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 5. 2012 14:44 Nový

Další pokračování kauzy Adam Černý

http://www.lidovky.cz/advokat-davida-ratha-moc-mluvil-exhejtmanovi-tak-kazi-pravni-obranu-11o-/ln_domov.asp?c=A120521_105126_ln_domov_mev

Tak tenhle Adam Černý mě začíná vážně bavít, moc se těším na další zvraty.

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 5. 2012 14:54 Nový

dodatek

Ještě jenom doplním, že soudě podle toho, jak hájil Ratha, bude Černý nejen talentovaným web-designerem, ale i skvělým právníkem.

roccossi
roccossi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 5. 2012 9:23 Nový

NE 2míče jen 1.999900....

žaloba je směšná, obzvláště ta část o poškození a důkazech...=D
p.Černý by nerad přišel o veřejné finance, a ještě se dožaduje dalšího melouna...KRysy jako p.Černý vycucávají a veřejně zesměšňují náš národ tak jako zkorumpovanost ve státě, kde dolní hranice obyvatelstva nemá co do úst...Je mi zle, za tyto "občany" umírali naši dědové a jejich bratři!
Česká justice by potřebovala spráskat a opláchnout od prohnilosti, smrad je cítit již úplně všude a jen se dále plní tou masou sra*ek....Říkám STOP, stop lidem jako p.Černý( za 2m nebo pardón 1,999...) vám podobných webů nechám nasekat jako dříví na zimu.Ma poklona R.Krat

sirien
sirien (neregistrovaný) ---.86.broadband13.iol.cz
29. 5. 2012 1:49 Nový

To JE cool. Ta žaloba je naprosto SUPER :D

Co může být víc cool, než používat Wikipedii jako důkazní materiál žaloby :D

Ta žaloba je vůbec zábavný čtení.

Místo toho aby drželi huby, tak v ní vlastně ještě všem řikaj, za co všechno by měli jít sedět - myslim že by nebylo od věci jí někde hezky veřejně vystavit a pěkně šířit jen tak, jak je :)

V 15:12 poslali mail s žádostí o stažení článku do 15:30 (téhož dne). Dali jim na to celejch 18 minut, to zní jak z c-čkový gangsterky.
V 17:44 "žádost" zopakovali, tentokrát požadovali stažení do 18:00. Lhůta se očividně zkracuje...
A po žádosti o odůvodnění své žádosti svou žádost odůvodnili zopakováním své žádosti a očividně jim to připadá dostatečné. Wow.

http://www.iinfo.cz/projekty/lupa/redakce-lupa/ - tahle stránka (přesně tahle) je prosím pěkně také uvedena mezi "důkazy". Ehm.

Údaje se rozšířilY. Ty údaje, rodu mužského, neživotného.
Právník si stěžuje, že článek rozdmýchává nesnášenlivost k právníkům - ani nemusí, právníci to očividně dokáží sami. Z podstaty by to měli být sečtělí a vzdělaní jedinci kteří svým vzděláním a intelektem hájí zájmy klienta, ve skutečnosti to jsou očividně analfabeti neznalí pravopisu, jenž se vyučuje na základní škole.

Od kdy je trestní stíhání těžkou újmou?
Resp. odkdy je požadavek trestního stíhání (tj. procesu v němž policie ČR a justiční systém docházejí zjištění, zda byl či NEBYL spáchán trestný čin) těžkou újmou? Zvlášť pro právníka? Nejsou ty Rathovi podržtažky náhodou tak trochu baby?
Na druhou stranu, co čekat od poskoků hulváta kterej nesnese ani jedinou lehkou facku...

Stažením článku ze zdroje (po mnoha týdnech od zveřejnění) se zabrání jeho dalšímu šíření jo? A s timhle názorem chce ten pán prokazovat, že si zaslouží dostat dvě mega za webovou stránku, jo?
Myslim že tahle část samotného trestního oznámení by mohla hned sloužit jako první, a poměrně pádný, důkaz obhajoby...

Myslim, že se nějakej soudce ještě dobře "nasměje".

Koko Ta-Ke Petl
Koko Ta-Ke Petl (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
29. 8. 2012 15:41 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno
Hanka
Hanka (neregistrovaný) 89.177.120.---
20. 1. 2013 22:04 Nový

Re: V kauze Tojecool.cz padla první žaloba. Na nás...

celé vlákno
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem