V roce 2009 přispěl Internet českému hospodářstvní 130 miliardami korun

V předminulém roce přinesl Internet českému hospodářství 130 miliard korun, což představuje 3,6 procent HDP. Toto procento je podstatně vyšší než v případě některých jiných zemí střední a východní Evropy, ale například také než v Itálii či Španělsku. Soukromá spotřeba odpovídá za více než 40 procent internetové ekonomiky.

V předminulém roce přinesl Internet českému hospodářství 130 miliard korun, což představuje 3,6 procent HDP. Toto procento je podstatně vyšší než v případě některých jiných zemí střední a východní Evropy, ale například také než v Itálii či Španělsku. Soukromá spotřeba odpovídá za více než 40 procent internetové ekonomiky.

V roce 2009 sice nakoupilo na Internetu zboží či služby je 24 procent dospělých Čechů, v severských zemích a Velké Británii se toto číslo blíží až 60 procentům, čestí zákazníci nakupující online ale patří k těm aktivnějším v Evropě. Může za to omezený výběr v tradičních kamenných obchodech, celková nižší maloobchodní plocha na obyvatele a díky omezené konkurenci obecně vyšší relativní ceny než ve státech západní Evropy, například v Německu či Velké Británi.

To jsou jen některé závěry studie, kterou dnes novinářům společně představily česká pobočka Google a poradenská firma Boston Consulting Group. Podrobnější analýzu výstupů studie přineseme v zítřejším článku.

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »