Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Václav Klaus vítězí (na Internetu)

Jan Žáček
Jan Žáček (neregistrovaný)
26. 4. 2002 10:09 Nový

Bude hacking součástí předvolební kampaně?

celé vlákno
Díky amatérismu se kterým jsou nejen tyto stránky vyrobeny by to bylo celkem snadné - v zahraničí jsou i podobné praktiky standardním doplňkem on-line politiky.

Petr Komarek
Petr Komarek (neregistrovaný)
26. 4. 2002 14:14 Nový

Nestrannost ?

celé vlákno
Gratuluji k nalezeni "profesionalni nestrannosti" ve vasi novinarine. nestrannost nestaci jen deklarovat, ale je potreba ji v clanku pote i dodrzet. Pokud Marvanovou podezrivate z toho, ze se foru nevenuje kvuli tomu, ze ji do fora prispivaji hulvati, tak by me zajimalo, jak si predstavujete, ze zajistuje Vaclav , aby hulvat do diskuse neprispel? Asi samozrejme nastupuje cenzura. A jak spravne moderovat diskusi je veci nazoru... Preji vam aby Vas hlasovani pro Vaclava nemrzelo...
Jirka Lahvička
Jirka Lahvička (neregistrovaný)
26. 4. 2002 15:27 Nový

Re: Nestrannost ?

celé vlákno
Myslím, že kdyby autor článku Andrej Čírtek coby člen ČSSD hlasoval pro Václava Klause, tak by ho spolustraníci ubili :-)
Andrej Čírtek
Andrej Čírtek (neregistrovaný)
27. 4. 2002 0:03 Nový

Re: Nestrannost ?

celé vlákno
U VK proste objektivne lze dolozit, ze diskuse cte, protoze tady je rubrika, kde na prispevky v diskusi odpovida (samozrejme jen na ty, ktere si vybere):
http://www.klaus.cz/klaus2/asp/default.asp?CatID=r9NXTOXf&catP=10&textID=0
Jinak velmi rad napisi stejny clanek o websitu jakehokoliv politika. Problem je, ze VK ma jediny site, o kterem se da clanek napsat.
Racek J
Racek J (neregistrovaný)
29. 4. 2002 0:24 Nový

Re: Nestrannost ?

celé vlákno
Mejte trpelivost s mladickem - studentem, ktery pise do Prava (byvaleho Rudeho Prava) a vyucil se u spolecnosti Atlas.cz jako produkt manager takoveho produktu jako je zabava.atlas.cz :-)))))
xxx
xxx (neregistrovaný)
29. 4. 2002 15:46 Nový

Re: Nestrannost ?

celé vlákno
A smím se zeptat, pro koho hlasujete vy? V ODS nenarazíte, jako v jiných stranách, na nevzdělance(že ano pane Grossi- vůbec nechápu, jak se člověk jako on může dostat až na ministra vnitra) a nebezpečné maniaky (např. Špidla). "Náš velký monarcha" + 4Koalice-3K-2K-nebo jen Koalice (jak se toto uskupení vůbec jmenuje a kolik má členů?) dělají vše, aby ODS všude křivě obvinila, apod. Doopravdy chcete hlasovat pro něco jiného než ODS? Pan profesor Klaus jako jeden z mála poslanců v Parlamentu a ve Sněmovně je velmi vysoce vzdělan, píše eseje, ekonomické články, všude jej zvou na přednášky,...
Jaromír Suchý
Jaromír Suchý (neregistrovaný)
26. 4. 2002 14:18 Nový

A co M.M.?

celé vlákno
Považuju za nespravedlivé, že autor zcela pominul (i přes jejich skromné grafické zpracování) obsahově docela zajímavé a pravidelně aktualizované stránky Miroslava Macka. A na rozdíl od výše uvedených měl M.M. navíc odvahu je zařadit i do oficiálního žebříčku návštěvnosti (Navrcholu).
Andrej Čírtek
Andrej Čírtek (neregistrovaný)
26. 4. 2002 23:57 Nový

Re: A co M.M.?

celé vlákno
Na stranky Miroslava Macka jsem priznam se zapomnel. Ale duvod byl myslim opravneny: Macek uz ve vysoke politice viditelne nefiguruje, takze do toho clanku nepatri.
Jaromír Suchý
Jaromír Suchý (neregistrovaný)
27. 4. 2002 11:58 Nový

Re: A co M.M.?

celé vlákno
Nechci urážet slepce ani Vás, ale opravdu asi jenom slepec může tvrdit, že Miroslav Macek "nefiguruje ve vysoké politice". Pokud byste např. někdy navštívil oficiální stránky ODS, dozvěděl byste se tam, že M.M. je stínovým ministrem zdravotnictví. (A vzhledem k tomu, že ODS má reálnou šanci na podíl v příští vládě, je docela možné, že v ní bude i M.M.) A pokud byste se někdy skutečně vážně zajímal o politiku, viděl byste i to, že o "vysoké politice" u nás často rozhodují lidé, kteří nijak vidět nejsou - viz. např. jistý Šlouf z ČSSD.
V řadě materiálů o Václavu Klausovi (např. páteční magazín LN) je často opakováno, že M.M. je jedním z jeho nejbližších přátel. Mně z toho vychází, že to, co se dnes dočtu na stránkách M.M., může mít docela velký vliv na to, jak bude vypadat brzy politika celé ODS, takže i odkaz na stránky M.M. rozhodně do článku patřit měl.
Marabu
Marabu (neregistrovaný)
29. 4. 2002 7:03 Nový

Re: A co M.M.?

celé vlákno
Haha, pravda, Mackovy glosy proste NEMAJI CHYBU!

"Znovu mi to připomíná nádhernou scénu, kdy řidič městského autobusu v mém domovském městě odpověděl do vozu nastupující čerstvé sedmdesátnici, mávající občankou za halasu "Pane Reichl, dneska jedu zadarmo": Ne, paní, vy nejedete zadarmo, za vás to jen platí někdo jiný."

P.C.
P.C. (neregistrovaný)
1. 5. 2002 14:51 Nový

Re: A co M.M.?

celé vlákno
Presne, a stejne je to i s tim "Vsechnu tuto praci dela Stastny a jeho kolegove bez naroku na odmenu".
Racek J
Racek J (neregistrovaný)
29. 4. 2002 0:28 Nový

Re: A co M.M.?

celé vlákno
Vase tvrzeni je uplne stejneho jako napr. denik Pravo jiz nezastava myslenkovy proud Rudeho Prava. Pan Cirtek je dobry sprymar, coz s ohledem k jeho veku a zkusenostem z profesionalniho zivota lze tolerovat. Skoda, ze pise prave na Lupe ....
Filip Radic
Filip Radic (neregistrovaný)
26. 4. 2002 14:28 Nový

Václav Klaus nikdy nezlehčoval úlohu Internetu???

celé vlákno
"Václav Klaus nikdy nezlehčoval úlohu Internetu. Pouze čekal na správný okamžik, kdy jít do toho. A jakmile do něčeho jde, dělá to velmi systematicky, s pedantickou důkladností a naplno," říká Šťastný.

Jak jsem již uvedl v jine diskuzi Vaclav Klaus Internet zlehčoval a to dosti pikantními slovyKlaus: No já nevím co to je ten Internet. Já to pořád neuznávám. To už není Homosapiens. To je jak kdyby na mě mluvil mimozemšťan. (nepřesná citace z období okolo března 1999). Teď samozřejmě už vycítil, kam vane vítr a začal se na něm také přiživovat...

jiří mašek
jiří mašek (neregistrovaný)
26. 4. 2002 15:10 Nový

Pro pane Štastného

celé vlákno
Vážený pane Štastný,
čtete-li to tu, nešlo by nějak vyjednat s V.K. i souhlas s jedním z mých bannerů, který vede na morální obžalobu tohoto politika (http://www.osud.cz/magazin/clanek.php?id=378)? Jistě by to bylo veřejností velmi kvitované gesto, že V.K. dělá po lyžích i "anti-reklamu" sobě sama.

Mr.Linx totiž takový souhlas požaduje jako nezbytný k "vpuštění" mého banneru do výměny.

Děkuji předem, že se na mou žádost stejně z vysoka vykašlete.
Dusan Bolek
Dusan Bolek (neregistrovaný)
26. 4. 2002 18:36 Nový

Re: Pro pane Štastného

celé vlákno
No myslim, ze ty cancy na osud.cz asi nikoho prilis nezajimaji a ze je tam (v Linxu) klidne nechat mohli.
jiří mašek
jiří mašek (neregistrovaný)
26. 4. 2002 18:41 Nový

Re: Pro pane Štastného

celé vlákno
No ty cancy na osud.cz čte kolem 12.000 lidí (IP) měsíčně. Zda to je moc, nebo málo, nepřísluší mi soudit....

Ale že to tam Mr. Linx mohl nechat, na tom se shodneme.
:-)
Swift
Swift (neregistrovaný)
26. 4. 2002 15:30 Nový

Zvasty

celé vlákno
No, ze vsech prispevku je tu jen jeden jediny, ktery je opravdu rozumny. Stranky Miroslava Macka skutecne staly za zminku.

Vsechno ostatni jsou pouhopouhe zvasty. Autor je obvinen ze straneni VK. Proc se vy nedokazete oprostit od svych hloupych predsudku a nepodivate se na faktickou stranku veci.

Ma jiny politik tak propracovany site? NEMA!
Je nekdo na svem situ tak aktivni jako VK? NENI!
Dela to tedy dobre? DELA!

Proc nejste schopni prijmout fakt, ze Ten Vas nenavideny predseda je proste dobry v tom co dela. Nebo ze si umi vybrat schopny tym lidi kolem sebe.

Proberte se a berte veci tak jak jsou a nehledejte pravdu tam, kde neni.
Vladimir Cech
Vladimir Cech (neregistrovaný)
26. 4. 2002 17:34 Nový

Test: Vyroky Vaclava Klause.. SUPER!

celé vlákno
hehe, no kdyz uz tady o nem mluvime, doporucoval bych ostatnim si udelat jeden vesely test na Lidovkach:
http://www.lidovky.cz/testy.asp?kod=56

Nema to chybu. A jeste k tomu se ta zaba, co tam je, tvari jako nase ucitelka rustiny :))) I kdyz to oceni jenom par lidi
Kápo
Kápo (neregistrovaný)
26. 4. 2002 21:26 Nový

Podělit se

celé vlákno
Tak Velký Václav Nemrkající má nejlepší stránky z politiků na netu. Moh by říct Milošovi jak na to. Teda po volbách, když jsou největší kámoši.
MilanK
MilanK (neregistrovaný)
27. 4. 2002 0:01 Nový

Tise zvracim pod stul

celé vlákno
Tak nevim, je uz dost pozde vecer, ale je mi z toho pekne spatne... Kolik tohle Klause stalo, pardon vlastne pro Klause deleji vsichni zadarmo - to je zaklad ceske trzni ekonomiky... Oni si to nahamtaji jinde - treba na nejake pekne statni zakazce... Dnes jsem dostal asi 60 zavirovanych mailu, ale tohle upozorneni na novinky na Lupe je zatim ten nejhorsi mail.
Břetislav Černík
Břetislav Černík (neregistrovaný)
27. 4. 2002 0:37 Nový

Modrá straka

celé vlákno
Netusšíte náhodou, jak dlouho budou mít v logu tu modrou straku?
hyra
hyra (neregistrovaný)
27. 4. 2002 6:02 Nový

Re: Modrá straka

celé vlákno
až na věky... :-(
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
27. 4. 2002 10:05 Nový

Opravdu kvalitní, ale nedával bych diskuze, hacking se již děje

celé vlákno
I když nejsem ani omylem voličem ODS, musím opravdu uznat, že VK má na české poměry kvalitní website. Samozřejmě znám mnohem lepší - ale zahraniční.

Hackování již patří k předvolební kampani. Viz článek. V zahraničí je kampaň na netu ještě pikantnější, ale bohužel nikdo zatím nevzal naši nabídku v této oblasti (ne, hacking to není). V jiných ano. :-)

Když jsme už u toho, tak české politické strany jsou strašně lehkovážné v otázce bezpečnosti na netu. Nejenom, že nepoužívájí něco PGP nebo něco podobného, ale ani nešifrují dokumenty o kampani, které posílají po síti. :-( A když mi pak vyžadujeme vysoké bezpečnostní opatření, dívají se na nás všelijak.

Obecné doporučení zní nedávat na předvolební sity diskuze. Ty, kteří politika/stranu podporují, lze zaměstnat účelněji, než aby svůj čas trávili na diskuzích. A ty, kteří jsou proti, diskuze stejně nepřesvědčí.

Filip Radic
Filip Radic (neregistrovaný)
28. 4. 2002 0:39 Nový

Re: Opravdu kvalitní, ale nedával bych diskuze, hacking se již děje

celé vlákno
A nevylucujme moznost, ze si nejaka mala strana hackne sve stranky sama,.. ...myslim, ze podobny pripad se stal na slovensku..
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
29. 4. 2002 8:42 Nový

Vsimnete si, na cem web jede!

celé vlákno
Mozna by stalo za povsimnuti, jakou platformu pro sve stranky V.Klaus zvolil. ASP pod MS Windows (komercni system od silne monopolisticke organizace). To bych od zastance konkurencniho prostredi necekal.
Swift
Swift (neregistrovaný)
29. 4. 2002 13:42 Nový

Re: Vsimnete si, na cem web jede!

celé vlákno
Tak tomuhle skutecne rikam argument na urovni.
kremik
kremik (neregistrovaný)
30. 4. 2002 0:18 Nový

Re: Vsimnete si, na cem web jede!

celé vlákno
i kdyz nejsem zastance MS, tak mi tohle prijde jako kravina, protoze myslim, ze si VK nerekl: "ja to nechci mit v nicem jinym nez v aspecku". je to spis zalezitost webmasteru.
bublik
bublik (neregistrovaný)
2. 5. 2002 18:26 Nový

Konfigurace serveru

celé vlákno
Fakt dobře nakonfigurovaný virtuální server:
http://klaus.cz
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem