Valutomat se rozšiřuje a přejmenovává. Bude z něj Valuto.com

Nová služba bude kromě původní peer to peer směnárny zprostředkovávat i zahraniční platby.

Za první letošní půlrok protočil Valutomat víc než 220 milionů korun. V srpnu už ale poskočil na 650 milionů korun. Polská matka Currency One má ale se službou jiné plány. Od prvního září začíná totiž ani ne rok starou značku v tuzemsku měnit na Valuto.com.

Po Česku, které se pro Poláky stalo jakousi laboratoří, by mělo Valuto.com postupně vyrazit i do zbytku Evropy. „Prostředí českého trhu je totiž svou charakteristikou jakýmsi inkubátorem, ve kterém si mnoho firem ověřuje své další záměry v Evropě,“ říká marketingový ředitel tuzemského Valutomatu Edgar Fusko. 

Uživatelé podle něj budou moci používat nové Valuto i jako svůj devizový účet a přijímat nebo odesílat platby do zahraničí. Mezinárodní převody mezi uživateli Valuto by měly být úplně zdarma.

EBF6

Samotná P2P směnárna se během tři čtvrtě roku uchytila. Uživatelé velice rychle dokázali objevit možnosti nové platformy pro vydělávání na změnách kurzů. "Češi jsou velmi technicky zdatní a velmi rychle přišli na to, že se na tom dá vydělat. Překvapilo to i naší polskou centrálu. Když se objeví extrémně dobrá nabídka, tak je hned pryč. Někdo to prostě sleduje. Valutomat v podstatě používají dva typy lidí: jedni tam mění peníze a druzí u nás hrají,“ popisuje Fusko. 

P2P finanční služby se letos dostaly i na tuzemský internet. Kromě směnárenského Valutomatu se do byznysu pustil i projekt Zonky, za kterým stojí HomeCredit, nebo Pavel Matoušek se svým Benefi

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 9. 2015 8:46

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »