Ve finále Startup Show je BookFan, OpenBrand a Tripomatic

Z jednašedesáti přihlášených projektů vybrala porota tři finalisty. O vítězi se rozhodne za dva týdny na konferenci WebExpo.

Organizátoři čtvrtého ročníku soutěže nových českých a slovenských internetových projektů oznámili, že po hlasování poroty postupuje do finále BookFan, OpenBrand a Tripomatic.

BookFan je sociální síť, v níž se můžete pochlubit, co čtete, psát recenze knih a zjistit, co čtou ostatní a jak se jim to líbí. OpenBrand má usnadnit každodenní komunikaci mezi majiteli firemních značek, reklamními tvůrci, kteří na nich pracují a stanovují pravidla jejich užívání těmi, kdo je pak používají. Tripomatic umožní cestovatelům prohlédnout si, co všechno je v cíli jejich cesty zajímavého, sestavit a vytisknout si osobní itinerář.

Startup Show je jednou ze soutěží, do nichž se letos mohou přihlásit začínající české internetové projekty, které touží po publicitě, radách zkušenějších a kontaktech na investory. Až do konce září je například možné posílat přihlášky například také na říjnový Mini Seedcamp Prague.

Patnáctičlenná porota Startup Show hlasovala neveřejně. Už včera zveřejnila výběr pěti favoritů, dnes jej ještě zúžila. Těsně před finále vypadl poskytovatel cloudových služeb Cloudee.eu a slevový agregátor Skrz.cz

KL_NOMINACE

Porotce John Vanhara shrnul své postřehy na blogu Podnikání v USA. Porovnávat mezi sebou tak rozdílné projekty, když o nich má jen minimum informací, je podle něj téměř nemožné. Chybí mu především údaje o historii webů a o jejich prvních výsledcích. 

Je velký rozdíl, jestli někdo vyndává že šuplíku nějaký nápad, který se mu nikdy nerozjel a jednou za rok ho opráší a někam přihlásí. Takových nápadů, co se nerozjely, mám taky dost. Podnikatel doufá, že když se třeba teď projekt někam dostane, tak se možná rozjede. A nechápe, že pro to musí udělat něco jiného. Prostě to vymyslet tak, aby to fungovalo, nebo raději dělat něco jiného, píše John Vanhara

Výběr Lupy z projektů přihlášených do Startup Show: Tyhle weby nás baví. A vás?

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 9. 2011 5:02

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »