Vedení Yahoo sedí v horkých židlích, čekají se žaloby

Reakce na nedohodu Microsoftu a Yahoo na sebe nenechaly dlouho čekat. Hodnota akcií Yahoo přesně podle očekávání letěla prudce dolů až o dvacet procent a podle analytiků může padat dále až k hranici 18 dolarů za akcii. To se samozřejmě nebude líbit některým akcionářům a na řadu tak zřejmě přijdou další žaloby. Akcie Microsoftu si naopak polepšily. (Finanční noviny)

Reakce na nedohodu Microsoftu a Yahoo na sebe nenechaly dlouho čekat. Hodnota akcií Yahoo přesně podle očekávání letěla prudce dolů až o dvacet procent a podle analytiků může padat dále až k hranici 18 dolarů za akcii. To se samozřejmě nebude líbit některým akcionářům a na řadu tak zřejmě přijdou další žaloby. Akcie Microsoftu si naopak polepšily. (Finanční noviny)

Domnívám se, že pro správní radu Yahoo je dost nepříznivé odmítnutí 33 dolarů, když nedokážou zlepšit cenu akcií firmy, uvedl podle ČTK Stuart Grant, výkonný ředitel právnické firmy Grant & Eisenhofer, která se specializuje na žaloby investorů. Podle něj dokonce vedení Yahoo mohlo porušit své povinnosti při správě majetku. Právníci detroitských penzijních fondů, které vedení Yahoo zažalovaly již před několika týdny, přišli s tvrzením, že šéf Yahoo Jerry Yang prodeji bránil coby spoluzakladatel z čistě osobních důvodů a na zájmy akcionářů nehleděl. (Finanční noviny)

CIF16

Jakékoliv jednání o prodeji či spolupráci s jiným subjektem mělo podle kritiků být jen na oko, aby odradilo Microsoft nebo ho přinutilo jít s nabídkou výš. Ten podle zákulisních informací vycouval z nepřátelského převzetí právě kvůli údajně chystané dohodě o spolupráci v oblasti internetové reklamy Yahoo s Googlem.

Část analytiků se ale domnívá, že stažení Microsoftu je jen manévrem, který má oslabit pozici vedení Yahoo a připravit u rozhořčených akcionářů půdu pro co nejhladší nepřátelské převzetí, pro které jsou nutné personální výměny ve vedení Yahoo. (Finanční noviny)

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 5. 2008 11:42

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »