Hlavní navigace

Vejde se Google ještě na český kontextový trh?

16. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Pro někoho určitě. etarget, bbKontext, připravující se AdSense jsou toho důkazem. To nemluvím o dalších systémech, jako např. reklamní tržiště Potenza. Navíc začátkem května se přidal další velký hráč, společnost Computer Press s novou službou Adcontext. Zatím je to pouze mladý zajíček, ale počkejme, až bude nasazen na všechny weby vydavatelství Computer Press. Aby na Google ještě zbylo místo.

Pro někoho určitě. etarget, bbKontext, připravující se AdSense jsou toho důkazem. To nemluvím o dalších systémech, jako např. reklamní tržiště Potenza. Navíc začátkem května se přidal další velký hráč, společnost Computer Press s novou službou Adcontext. Zatím je to pouze mladý zajíček, ale počkejme, až bude nasazen na všechny weby vydavatelství Computer Press. Aby na Google ještě zbylo místo.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).