Veletrhy ve smrtelné křeči

Když jsem v říjnu shrnul své dojmy z posledního ročníku veletrhu Invex do zamračeného článku Nuda v Brně, napsalo několik mých kolegů, že jsem nepochopil novou koncepci veletrhu. Podle mne však byla jednoznačná - zamaskovat nezájem vystavovatelů o veletrhy. Tuto domněnku potvrzuje ostatně i americký Comdex. Letos nebude.

Když jsem v říjnu shrnul své dojmy z posledního ročníku veletrhu Invex do zamračeného článku Nuda v Brně, napsalo několik mých kolegů, že jsem nepochopil novou koncepci veletrhu. Podle mne však byla jednoznačná – zamaskovat nezájem vystavovatelů o veletrhy. Tuto domněnku potvrzuje ostatně i americký Comdex. Letos nebude.

ITC svět se včera k celé události postavil dosti tragicky. Kdyby měly internetové noviny titulní stránky – jako je mají noviny papírové -, dalo by se říci, že zpráva tyto titulní stránky zaplnila (viz například články na CNET News.com, Dan Gillmore's eJou­rnal či Slashdot).

EBF6

On to zase není tak úplně „blesk z čistého nebe“. Kdosi v diskusi na Slashdotu moudře poznamenal, že Comdex byl již jednou zrušen před dvěma lety, ale nakonec z toho na poslední chvíli sešlo. Navíc, všechny ostatní Comdexy by měly fungovat tak, jak bylo již naplánováno, a hlavní podzimní by měl být oživen příští rok.

Obecně se má za to, že veletrh doplácí na skutečnost, že oblasti ITC a spotřební elektroniky se v poslední letech značně prolnuly, takže Comdexu odčerpávají zájemce ostatní veletrhy. Je však jasné, že Internet s sebou přinesl zcela nový způsob komunikace a kamenná éra je definitivně pryč.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 6. 2004 11:07

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »