Hlavní navigace

Veletrhy ve smrtelné křeči

25. 6. 2004
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Když jsem v říjnu shrnul své dojmy z posledního ročníku veletrhu Invex do zamračeného článku Nuda v Brně, napsalo několik mých kolegů, že jsem nepochopil novou koncepci veletrhu. Podle mne však byla jednoznačná - zamaskovat nezájem vystavovatelů o veletrhy. Tuto domněnku potvrzuje ostatně i americký Comdex. Letos nebude.

Když jsem v říjnu shrnul své dojmy z posledního ročníku veletrhu Invex do zamračeného článku Nuda v Brně, napsalo několik mých kolegů, že jsem nepochopil novou koncepci veletrhu. Podle mne však byla jednoznačná – zamaskovat nezájem vystavovatelů o veletrhy. Tuto domněnku potvrzuje ostatně i americký Comdex. Letos nebude.

ITC svět se včera k celé události postavil dosti tragicky. Kdyby měly internetové noviny titulní stránky – jako je mají noviny papírové -, dalo by se říci, že zpráva tyto titulní stránky zaplnila (viz například články na CNET News.com, Dan Gillmore's eJou­rnal či Slashdot).

BRAND24

On to zase není tak úplně „blesk z čistého nebe“. Kdosi v diskusi na Slashdotu moudře poznamenal, že Comdex byl již jednou zrušen před dvěma lety, ale nakonec z toho na poslední chvíli sešlo. Navíc, všechny ostatní Comdexy by měly fungovat tak, jak bylo již naplánováno, a hlavní podzimní by měl být oživen příští rok.

Obecně se má za to, že veletrh doplácí na skutečnost, že oblasti ITC a spotřební elektroniky se v poslední letech značně prolnuly, takže Comdexu odčerpávají zájemce ostatní veletrhy. Je však jasné, že Internet s sebou přinesl zcela nový způsob komunikace a kamenná éra je definitivně pryč.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).