Hlavní navigace

Velké značky to myslí vážně s Instagramem

 Autor: Isifa
Daniel Dočekal 13. 5. 2013

Dvě třetiny velkých značek v USA používají Instagram, plyne to ze studie společnosti Simply Measured. Nejpopulárnější značkou na Instagramu je Nike s 1 315 051 sledujícími.

Ze stovky největších firem na žebříčku společnosti Interbrand jich 67 najdete na Instagramu. Plyne to ze zjištění studie společnosti Simply Measured. Společnosti jako Starbucks, Nike či MTV nejenom najdete na Instagramu, ale mají i přes milion sledujících. Nejpopulárnější je přitom Nike, s více než 1.3 milionem fanoušků a více než 50% čtvrtletním růstem.

Druhou nejvíce populární značkou na Instagramu je MTV s 1.29 milionu sledujících (13% čtvrtletní růst), Starbucks je třetí s 1.2 milionu fanoušků a 12% čtvrtletním růstem.

Simply Measured ve studii konstatuje, že integrace mezi Instagramem a Facebookem mu umožnila upevnit pozici nad konkurenčními sociálními sítěmi. A upozorňuje také, že značky na Instagramu mají více fanoušků než na Pinterestu. Na Instagramu má 67 zmíněných společností dohromady sedm milionů sledujících, na Pinterestu pouze necelých 500 tisíc. Zajímavé na přítomnosti velkých značek na Pinterestu je i to, že pouze 55 z nich je aktivních.

Pokud používáte Instagram, tak vám bude možná zajímat i to, jaké filtry jsou nejčastěji používané u firemních účtů. Jedničkou (ale pouze s 14% podílem) je Amaro. Následuje Lo-fi (12 %), Mayfair a Valencie (11 %), Rise (10 %), X-Pro II (9 %), Hudson (7 %), Hefe (6 %), Sierra (5 %) a Earlybird (3 %). Pokud byste se domnívali, že snad filtry jsou nějak masově používané, tak nikoliv: zhruba 60 % fotografií je nahráno bez použití filtru. Chcete-li komplexnější a úplnější statistiky, zkuste například web.stagram.com/hot.

Žebříček nejsledovanějších účtů na Instagramu

 

Účet

Počet sledujících

1. instagram 24 811 493
2. justinbieber 8 329 465
3. kimkardashian 8 251 232
4. badgalriri 7 249 510
5. kendalljenner 5 229 810
6. taylorswift 5 151 903
7. khloekardashian 4 620 610
8. kyliejenner 4 552 909
9. kourtneykardash 4 340 484
10. beyonce 3 820 369
Našli jste v článku chybu?
DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět