Více než 100 miliard eur letos utratí Evropané na Internetu

Podle analýzy agentury Forrester Research pro ZDNet mají letos Evropané utratit na Internetu více než 100 miliard eur (tedy skoro tři bilióny korun). Podle autora analýzy Jaapa Faviera trvá uživateli přibližně rok, než si po zavedení internetového připojení něco koupí prostřednictvím Internetu. Zákazníci si nejčatěji nejdříve kupují knihy, CD nebo zájezdy. Čím déle mají přístup k Internetu, tím rozmanitější sortiment vyhledávají. Důvody, proč se z internetových úživatelů stávají zákazníci e…

Podle analýzy agentury Forrester Research pro ZDNet mají letos Evropané utratit na Internetu více než 100 miliard eur (tedy skoro tři bilióny korun). Podle autora analýzy Jaapa Faviera trvá uživateli přibližně rok, než si po zavedení internetového připojení něco koupí prostřednictvím Internetu. Zákazníci si nejčatěji nejdříve kupují knihy, CD nebo zájezdy. Čím déle mají přístup k Internetu, tím rozmanitější sortiment vyhledávají. Důvody, proč se z internetových úživatelů stávají zákazníci e-shopů se liší dle země a ekonomické situace. Například v Německu jsou hlavním lákadlem pro online nákup zajímavější ceny, kdežto Britové oceňují spíše pohodlí nákupu z domova. (Finanční noviny)

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »