Více než 100 miliard eur letos utratí Evropané na Internetu

Podle analýzy agentury Forrester Research pro ZDNet mají letos Evropané utratit na Internetu více než 100 miliard eur (tedy skoro tři bilióny korun). Podle autora analýzy Jaapa Faviera trvá uživateli přibližně rok, než si po zavedení internetového připojení něco koupí prostřednictvím Internetu. Zákazníci si nejčatěji nejdříve kupují knihy, CD nebo zájezdy. Čím déle mají přístup k Internetu, tím rozmanitější sortiment vyhledávají. Důvody, proč se z internetových úživatelů stávají zákazníci e…

Podle analýzy agentury Forrester Research pro ZDNet mají letos Evropané utratit na Internetu více než 100 miliard eur (tedy skoro tři bilióny korun). Podle autora analýzy Jaapa Faviera trvá uživateli přibližně rok, než si po zavedení internetového připojení něco koupí prostřednictvím Internetu. Zákazníci si nejčatěji nejdříve kupují knihy, CD nebo zájezdy. Čím déle mají přístup k Internetu, tím rozmanitější sortiment vyhledávají. Důvody, proč se z internetových úživatelů stávají zákazníci e-shopů se liší dle země a ekonomické situace. Například v Německu jsou hlavním lákadlem pro online nákup zajímavější ceny, kdežto Britové oceňují spíše pohodlí nákupu z domova. (Finanční noviny)

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »