Hlavní navigace

Jarní StarCube vyhrál rezervační systém Reservio

11. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Letošní jarní StarCube vyhrálo Reservio. Na druhém místě se umístila Chlapská zásilka, na třetím Gameful. Vítěze vybrala mezinárodní porota ze čtrnácti účastníků, ve čtvrtek 10. května večer, v brněnské hvězdárně.

Reservio je všestranný webový rezervační systém vhodný pro malé provozovny, jako jsou penziony, restaurace, kadeřnictví, lékařské ordinace apod. Reservio se nastavením několika parametrů přizpůsobí tak, aby jeho obsluha zůstala jednoduchá. Obdobnými projekty zahraničními jsou BookFresh anebo Groupon Scheduler.

Chlapská zásilka.cz má řešit problém „děravých ponožek, vytahaných trenek nebo roztrhaných triček“. Je to vlastně e-shop. Výhodou má být přehlednost a snadný výběr, a poté pravidelné dodávky potřebného „refillu“, protože chlap nemá čas na to pamatovat. V Americe prý podobné služby jsou. Tato má být snadno přístupná chlapům českým.

Gameful poskytuje „gamifikaci“ produktů a služeb, tedy vestavění jednoduchých hříček nebo herních prvků, které mají upevnit vztah zákazníka ke službě, aby nepřešel tak rád a snadno ke konkurenci.

BRAND24

Podle porotkyně Sandry Kumorowski, profesorky marketingu z Columbia College Chicago, se od minulého roku zase neuvěřitelně zvedla úroveň všech projektů.

StarCube je startup akcelerátor, který dvakrát do roka pořádá a financuje Jihomoravské inovační centrum. Účast je zdarma. Přihlášky do kola podzimního se přijímají do 21. září. Začíná se říjnem, akcelerátor trvá tři měsíce.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).