Jojo, hoši z Garntneru ... žádná zodpovědnost a plácání čísel... Kdyby jim tak někdo řekl, že pokud jim ta předpověď nevyjde, tak zaplatí pokutu.. to by si to setsakramentsky rozmysleli.. Stejně jim ty předpovědi moc nevychází...
Třeba tady v ČR, všichni, co znám, tak mají tablet Ipad. Co jiného taky kupovat, když konkurence není nebo je zoufalá.
Jóo, až sem přijde Motorola Xoom , Blackberry tablet nebo HP, ukážou co umí, udělají se nějaké kvalitní testy, ve kterých vyjdou srovnatelně nebo lépe než Ipad (a to včetně uživatelské přívětivosti, rychlosti a přesnosti uživatelského rozhraní) a nasadí takovou cenu, která bude stejná nebo menší než Ipad, tak teprve potom nadvládu Ipadu budou bořit.. Ale jinak ne.
I když Ipad nemám, vnímám ho jako velkou výzvu pro ostatní, kteří se jí několik let nedokázou postavit a představit srovnatelný produkt..
Vysmát, a pak si od nich koupit další exkluzivní a hlubokou předpověď trendů na 20 let dopředu s přesností na setinu procenta tržních podílů. Kdo nezažil, neuvěří! Pro pocit exkluzitivy informací (a hlavně protože to vypadá učeně na rezentaci pro board of directors) jsou někteří hejlové ve vedoucích pozicích schopni koupit téměř cokoli má správné buzzwords...
Opravdu myslíte, že by se našel nějaký blázen, který by jakoukoliv svou předpověď dával i s rizikem pokuty v případě, že:
-by tak pokuta nebyla nízká a neztratila se tak v nákladech
-by neexistovalo 10 stran smluvních podmínek, kde by bylo napsáno, že předpověď platí pouze, když se nestane žádná neočekávaná událost = fakticky neplatí nikdy
Problém je v tom, že média předpovědi chtějí. Protože je chtějí čtenáři. A médium, které by chtělo předpovědi, za reálně nesplnitelných podmínek, nedostane předpovědi buď vůbec, nebo moc drahé (protože si bude muset v ceně samo zaplatit pokutu, kterou později tomu předpovídači nafakturuje).