Hlavní navigace

Vodafone Café: výběr služeb operátora nad šálkem kávy

Jiří Macich ml.

Vodafone zkouší nabízet zákazníkům své služby nad šálkem kávy. V souvislosti s rychlým rozšiřováním počtu franšízových prodejen v regionech testujeme i koncept obchodů s kavárnami, kde si zákazníci mohou ochutnat fair trade kávu a v klidu si s našimi prodejci vybrat nejvýhodnější nabídku na míru, řekl agentuře ČTK mluvčí operátora Miroslav Čepický. První Vodafone Café se nachází v Karviné. Pokud se projekt osvědčí, chce Vodafone otevřít desítky obchodů s podáváním kávy.

Vodafone zkouší nabízet zákazníkům své služby nad šálkem kávy. V souvislosti s rychlým rozšiřováním počtu franšízových prodejen v regionech testujeme i koncept obchodů s kavárnami, kde si zákazníci mohou ochutnat fair trade kávu a v klidu si s našimi prodejci vybrat nejvýhodnější nabídku na míru, řekl agentuře ČTK mluvčí operátora Miroslav Čepický. První Vodafone Café se nachází v Karviné. Pokud se projekt osvědčí, chce Vodafone otevřít desítky obchodů s podáváním kávy.

Čeští mobilní operátoři hledají další a další cesty k zákazníkům, někdy až kuriózní. Jak už jsme vás informovali, T-Mobile začal testovat prodej Twist sady na vybraných pobočkách České pošty. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?
23. 8. 2010 10:31
No, ono to bude fungovat tak, že mi někdo přinese kafe, sedne si se mnou ke stolu a začne mi tlačit do hlavy "výhodné nabídky" ve snaze prodat mi službu, kterou nepotřebuju s cílem maximalizovat zisk z mé osoby. Proto si radši telco zboží i služby objednávám přes internet.
23. 8. 2010 8:57
an (neregistrovaný)
Ja bych tenhle napad chapal, pokud by to melo znamenat, ze prijdu do "obchodu," nekdo mi prinese kafe a sedne si se mnou ke stolu, kde se mnou probere co potrebuju a co mi muze nabidnout, jak to pro me bude aspon na pohled vyhodny ... tak potom proc ne, byt bych to nevyuzil. Ale vybocilo by to ze stereotypu prodeje aspon.