Vodafone chce svou vánoční nabídkou oživit MMS

MMS se staly často vzpomínaným příkladem služby, kolem které byl svého času velký humbuk, ovšem v praxi se příliš neujala. Český Vodafone chce však multimediálním zprávám dopřát comeback. Minulé Vánoce jsme rozhýbali Internet v mobilu. Letos jsme se rozhodli oživit službu MMS, kterou lidé doposud využívají jen zřídka. A přitom fotografie pořízené mobilem patří často k těm, o které bychom se chtěli podělit nejvíce, říká Lukáš Kružberský, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafonu. Od…

MMS se staly často vzpomínaným příkladem služby, kolem které byl svého času velký humbuk, ovšem v praxi se příliš neujala. Český Vodafone chce však multimediálním zprávám dopřát comeback. Minulé Vánoce jsme rozhýbali Internet v mobilu. Letos jsme se rozhodli oživit službu MMS, kterou lidé doposud využívají jen zřídka. A přitom fotografie pořízené mobilem patří často k těm, o které bychom se chtěli podělit nejvíce, říká Lukáš Kružberský, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafonu. Od dnešního dne uvádí Vodafone do své nabídky balíček MMS naplno, v jehož rámci budou moci zákazníci posílat do všech českých sítí 77 MMS měsíčně po dobu čtyř měsíců od aktivace zdarma.

Po uplynutí čtyř měsíců od aktivování balíčku za něj budou tarifní zákaznici platit 77 korun měsíčně, za což získají 77 volných MMS do všech sítí. Zákazníci s předplacenou kartou budou moci využít trvale snížené ceny jednotlivě odeslaných MMS na 4 koruny a 50 haléřů. Kromě cenového zvýhodnění má zákazníky k využívání MMS motivovat spuštění betaverze portálu Vodafone Park, které se plánuje v druhé fázi vánoční kampaně. Vodafone Park umožní posílat MMS i přes počítač a portál Seznam.cz do očekávané novinky dodá i službu internetového fotoalba. Vodafone do své nabídky zařadí také digitální fotorámeček Huawei, do kterého lze po vložení SIM karty přímo zasílat MMS zprávy. Kamenem úrazu u této pěkné technické hračky ale bude cena: 2977 korun. (Tisková zpráva)

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 12. 11. 2009 16:07

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »