Hlavní navigace

Názor k článku Vodafone končí s „panickými“ tarify, nahrazuje je tarify RED od Ex-zákazník Vodafonu - ... a to poté, co mi VF při...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2013 9:27

    Ex-zákazník Vodafonu (neregistrovaný)

    ... a to poté, co mi VF při pokusu o přechod na "panický" tarif ze stávajícího neomezeného tarifu s 10GiB dat (cca 2400 Kč/měs.) místo nového neomezeného za 901 Kč (bez závazku) vyrobil tarif "na míru" s 0 volnými minutami, 0 volnými SMS, bez dat a s voláním za 6,55 Kč plus DPH. Výsledkem byl účet na skoro 9000 Kč a logicky reklamace. Během doby nutné k přenosu čísla tam (za necelé tři týdny) naběhlo dalších cca 8000, které bude nutné opět reklamovat - za víc jak měsíc se ten tarif nikdo neobtěžoval dát do pořádku, po oznámení přenosu čísla pak své počínání korunovali tím, že sdělili, že jejich systém změnu tarifu u čísel určených k přenosu neumožňuje vůbec.

    Informační systém VF (za několik mld. Kč) je v totálním rozkladu, neschopný realizovat normálním způsobem zcela základní požadavky, jako je změna tarifu. V podstatě při každé změně nejdřív jakýkoliv stávající tarif a služby zruší (při čemž produkuje neuvěřitelné množství matoucích SMS o zrušení služeb) a zavede naprosto nevyžádaný "nulový", ovšem následné zavedení tarifu vyžádaného se jaksi nezdařilo vůbec. Jako bonus mi nevyžádaně změnili heslo pro komunikaci, patrně proto, abych operátory na "zákaznické" lince neobtěžoval stížnostmi.

    Katastrofální stav firmy ilustruje to, že slečna na firemní prodejně není schopna vytisknout reklamační protokol a potvrzení o reklamaci čmárala propiskou na kopii faktury, přičemž podpis a datum ráčila doplnit až po důrazném upozornění, že to snad nemyslí vážně. To jsou pane služby světové firmy. Na zvracení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).