Vodafone má nové tarify datového roamingu

Po několika novinkách v oblasti datových služeb mobilní operátor Vodafone také prezentoval nové tarify datového roamingu. S novými tarify mohou zákazníci za stejnou cenu stáhnout několikanásobně větší objem dat než dosud. A to navíc bez obav z cenového šoku. Počet zákazníků, kteří využívají datové služby v zahraničí, rychle roste. Chceme jim proto naší datovou nabídkou co nejvíce vyjít vstříc, aby mohli Internet v cizině používat za co nejlepších podmínek, tvrdí Martin Chvátal, marketingový…

Po několika novinkách v oblasti datových služeb mobilní operátor Vodafone také prezentoval nové tarify datového roamingu. S novými tarify mohou zákazníci za stejnou cenu stáhnout několikanásobně větší objem dat než dosud. A to navíc bez obav z cenového šoku. Počet zákazníků, kteří využívají datové služby v zahraničí, rychle roste. Chceme jim proto naší datovou nabídkou co nejvíce vyjít vstříc, aby mohli Internet v cizině používat za co nejlepších podmínek, tvrdí Martin Chvátal, marketingový specialista na roamingové služby u Vodafonu. Tak se na ty podmínky pojďme podívat.

EBF16

Vodafone představil tarify Připojení ze zahraničí na stálo a Připojení ze zahraničí na den. Nejedná se o klasické datové paušály, spíše o předplacený počet přenesitelných dat. U jednodenního tarifu pro příležitostné uživatele se při připojení ze zemí první zóny (viz níže) platí 80 korun za přenos dat do 2 MB. Nad 2 MB do 50 MB pak cena činí 350 korun. Za každý 1 MB nad 50 MB zákazník zaplatí 90 korun. Tarif Připojení ze zahraničí na stálo pro první zónu vyjde na 1 600 korun a pro první i druhou zónu 3 200 korun a v ceně je datový kredit 200 MB na měsíc. Po jeho překročení zaplatíte opět 90 korun za 1 MB.

A teď k rozdělení zemí do zón. V první zóně je například Slovensko, Německo, Francie, Velká Británie, Řecko, Itálie, Bulharsko, Dánsko, Finsko, Nizozemí, Španělsko, Rumunsko nebo Polsko. V druhé zóně je například Čína, Turecko, Spojené státy, Ukrajina, Kanada, Tunisko, Japonsko, Egypt či Austrálie. Kompletní přehled zemí rozdělených do jednotlivých zón naleznete třeba v tiskové zprávě Vodafonu.

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »