Vodafone má službu na rozpoznání hudby, ale ta není moc přesná

Na Internetu je několik služeb pro rozpoznání písně např. jen podle melodie. S podobnou službou přišel také mobilní operátor Vodafone ve spolupráci s rozhlasovou stanicí Evropa 2. Pokud někde uslyšíte zajímavou písničku a marně si budete lámat hlavu s jejím názvem a jménem interpreta, můžete zkusit službu Vodafone Pecka. Funguje to tak, že svého mobilu v libovolné síti zavoláte na linku 777 882 222 a namíříte mikrofon telefonu na zdroj hudby. Asi po dvacetisekundovém rozpoznávání přijde na…

Na Internetu je několik služeb pro rozpoznání písně např. jen podle melodie. S podobnou službou přišel také mobilní operátor Vodafone ve spolupráci s rozhlasovou stanicí Evropa 2. Pokud někde uslyšíte zajímavou písničku a marně si budete lámat hlavu s jejím názvem a jménem interpreta, můžete zkusit službu Vodafone Pecka. Funguje to tak, že svého mobilu v libovolné síti zavoláte na linku 777 882 222 a namíříte mikrofon telefonu na zdroj hudby. Asi po dvacetisekundovém rozpoznávání přijde na mobil SMS zpráva se jménem skladby, jejího interprete i alba, na kterém vyšla.

Hovor je zpoplatněn jako běžné volání do sítě Vodafonu. Pokud je služba schopná skladbu identifikovat, informační SMS zpráva vás vyjde na dvacetikorunu. Není-li možné píseň rozpoznat, informační SMS zpráva je zdarma. Problémem ovšem může být poměrně velká nepřesnost, na kterou jsme během letmého testování narazili. Například skladba Gimme, gimme, gimme od legendární skupiny ABBA byla chybně identifikována jako song Hung Up od Madonny. Pouze jednou z pěti pokusů se Vodafone Pecka skutečně trefila. A to jsme jí dopřáli poměrně dobré zvukové podmínky. Těžko si tedy představit úspěšnost například někde na rušnější ulici. (Tisková zpráva)

36 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 10. 2008 16:22

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »