Hlavní navigace

Vodafone se musí omluvit kvůli parohům, prý to rád udělá

Jiří Macich ml.

Vodafone se podle pražského městského soudu musí veřejně omluvit konkurenčním mobilní operátorům, T-Mobilu a Telefónice O2, na jejichž billboardy v rámci své reklamní kampaně nechal koncem roku 2006 instalovat dnes již takřka legendární sobí parohy. Omluvu T-Mobilu musí zveřejnit ve třech vydáních tří celostátních deníků. Omluvu Telefónice O2 pak ve dvou číslech dvou celostátních deníků.

Vodafone se podle pražského městského soudu musí veřejně omluvit konkurenčním mobilní operátorům, T-Mobilu a Telefónice O2, na jejichž billboardy v rámci své reklamní kampaně nechal koncem roku 2006 instalovat dnes již takřka legendární sobí parohy. Omluvu T-Mobilu musí zveřejnit ve třech vydáních tří celostátních deníků. Omluvu Telefónice O2 pak ve dvou číslech dvou celostátních deníků.

Rozhodnutí není pravomocné, upozornil Miroslav Čepický, tiskový mluvčí Vodafonu, který dodal: Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme. Pokud bychom snad nakonec měli omluvu zveřejnit, uděláme to velmi rádi a bez hvězdiček, háčků či triků. T-Mobile chtěl po Vodafonu ještě pětimilionové odškodné, ale to mu pražský městský soud nepřiznal. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?
10. 4. 2009 9:49
Petr (neregistrovaný)
Tak někde si po krku jít musí, když se u cen dohodli na hladince, která ,,nikoho nepoškodí,,