Hlavní navigace

Vodafone snižuje ceny datového roamingu nejen pro země EU

Jiří Macich ml.

Vodafone představil nové ceny datového roamingu. Připojení z 35 zemí první roamingové zóny, kam vedle zemí Evropské unie spadá například také Chorvatsko či Švýcarsko, vyjde od 24. června 2010 levněji. Tarif Připojení ze zahraničí na den vyjde při přenosu dat o objemu do 5 MB za 24 hodin na 80 korun. Dosud tato snížená cena platí při přenosu dat do 2 MB. Při přenosu dat nad 5 MB do 50 MB si Vodafone bude účtovat 350 korun. Kdo se nevejde do limitu 50 MB na den, ten si za každý další 1 MB…

Vodafone představil nové ceny datového roamingu. Připojení z 35 zemí první roamingové zóny, kam vedle zemí Evropské unie spadá například také Chorvatsko či Švýcarsko, vyjde od 24. června 2010 levněji. Tarif Připojení ze zahraničí na den vyjde při přenosu dat o objemu do 5 MB za 24 hodin na 80 korun. Dosud tato snížená cena platí při přenosu dat do 2 MB. Při přenosu dat nad 5 MB do 50 MB si Vodafone bude účtovat 350 korun. Kdo se nevejde do limitu 50 MB na den, ten si za každý další 1 MB připlatí od 24. června 2010 nově 30 korun. Dosud se za nadlimitní data platí dvojnásobek.

Novinkou, která by měla ušetřit zákazníky šoku z vysokého účtu za datový roaming, je přednastavený cenový strop 1 300 korun za datové služby v rámci roamingu. Zákazníci si mohou zvolit vlastní nastavení limitu. Vodafone nadále poskytuje také tarif Připojení ze zahraničí na stálo, který v rámci zemí z první zóny vyjde na 1600 korun měsíčně a jeho datový limit je nastaven na 200 MB. Za data přenesená nad tento limit se platí 30 korun za každý 1 MB. Všechny zmiňované ceny jsou včetně DPH. Podrobnou tabulku a rozdělení zemí do zón naleznete v tiskové zprávě operátora.

Našli jste v článku chybu?
18. 6. 2010 12:59
Martin Soukup (neregistrovaný)
To je skvělé, jedno HD video z youtube za 1600! No kdo z vás to má?
19. 6. 2010 13:23
Michal (neregistrovaný)
Jo a finanční limit na datové služby také není žádný převratný vynález Vodafonu. Dokonce by se dalo říct, že opisují od konkurence. T-mobil mi ho nastavil asi před měsícem či dvěma úplně automaticky s tím, že jej můžu upravit či úplně zrušit. Prostě klasickej PR článek. Kdyby to tak aspoň označili...