Vodafone v mobilní aplikaci přináší detailnější informace o útratě

Zákazníci Vodafonu se v mobilní aplikaci internetové samoobsluhy stále více zajímají o svou útratu. Operátor se proto při aktualizaci aplikace zaměřil právě na tuto oblast.

Vodafone uvolnil aktualizaci mobilní aplikace své internetové samoobsluhy, při jejíž přípravě se zaměřil na detailnější informace k vyúčtování. Uživatelé nyní mohou sledovat svá vyúčtování s detailním rozpisem až šest měsíců zpětně. Otočením mobilu na šířku se zobrazí graf indikující vývoj výdajů za poslední půlrok.

Vyúčtování je jedna ze tří nejnavštěvovanějších stránek v aplikaci a meziročně se její návštěvnost zvýšila o 45 %. Proto jsme se při dalším rozvoji aplikace zaměřili na tuto sekci,“ uvádí operátor s tím, že v zájmu lepší přehlednosti a snazšího ovládání prodělalo uživatelské rozhraní aplikace řadu dílčích změn.

Vodafone zároveň připomíná, že mobilní aplikace jeho internetové samoobsluhy nečerpá data z limitu resp. balíčku ani při datovém roamingu. „Nemusíte tedy mít obavy ji na dovolené pravidelně používat pro kontrolu svých výdajů nebo čerpání jednotek,“ uvádí Vodafone, jehož aplikace podporuje Android, iOSWindows Phone.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 8. 2014 7:12
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »