Hlavní navigace

Vodafone v mobilní aplikaci přináší detailnější informace o útratě

Jiří Macich ml.

Zákazníci Vodafonu se v mobilní aplikaci internetové samoobsluhy stále více zajímají o svou útratu. Operátor se proto při aktualizaci aplikace zaměřil právě na tuto oblast.

Vodafone uvolnil aktualizaci mobilní aplikace své internetové samoobsluhy, při jejíž přípravě se zaměřil na detailnější informace k vyúčtování. Uživatelé nyní mohou sledovat svá vyúčtování s detailním rozpisem až šest měsíců zpětně. Otočením mobilu na šířku se zobrazí graf indikující vývoj výdajů za poslední půlrok.

Vyúčtování je jedna ze tří nejnavštěvovanějších stránek v aplikaci a meziročně se její návštěvnost zvýšila o 45 %. Proto jsme se při dalším rozvoji aplikace zaměřili na tuto sekci,“ uvádí operátor s tím, že v zájmu lepší přehlednosti a snazšího ovládání prodělalo uživatelské rozhraní aplikace řadu dílčích změn.

Vodafone zároveň připomíná, že mobilní aplikace jeho internetové samoobsluhy nečerpá data z limitu resp. balíčku ani při datovém roamingu. „Nemusíte tedy mít obavy ji na dovolené pravidelně používat pro kontrolu svých výdajů nebo čerpání jednotek,“ uvádí Vodafone, jehož aplikace podporuje Android, iOSWindows Phone.

Našli jste v článku chybu?
20. 8. 2014 7:12
vyútování nebo útrata (neregistrovaný)

Beru zpět - informace tam je (byť myslím až od nového zúčtovacího období). Je v Chytrém přehledu, nikoliv v Čerpání minut a SMS.

18. 8. 2014 9:54
DoG (neregistrovaný)

Bohuzel transparence na mobilnim trhu neni, a po 20 letech je standardem tajit vydaje (cili jednodusene receno tajit cenu toho co si clovek kupuje). to je jako kdybych ceny potravin zjistil az pri platbe.

nicmene Vodafone je na tom daleko nejlepe. Jejich widget treba hezky ukazuje kolik jsem spotreboval doma a v zahranici a aplikace je dost supr (i kdyz pomala) a nastavit se tam da daleko vic nez u konkurence.