Hlavní navigace

Vodafone zprostředkuje za souhlas s reklamou spojení i bez kreditu

Jiří Macich ml.

Mobilní operátor Vodafone nasadil do ostrého provozu službu Ozvi se SMS, která je sponzorována z reklamy. Zacíleno má hlavně na klienty, kteří si šetří kredit na předplacené kartě nebo jim právě došel a již nemohou běžně volat ani posílat textové zprávy. Služba funguje na principu požádání o zpětné volání. Pokud se s někým budete chtít spojit, odešlete ze svého mobilu požadavek. Dané osobě pak na mobil přijde textová zpráva s textem: Vas znamy vam z cisla xxxxxxxxx poslal tuto Ozvi se SMS,…

Mobilní operátor Vodafone nasadil do ostrého provozu službu Ozvi se SMS, která je sponzorována z reklamy. Zacíleno má hlavně na klienty, kteří si šetří kredit na předplacené kartě nebo jim právě došel a již nemohou běžně volat ani posílat textové zprávy. Služba funguje na principu požádání o zpětné volání. Pokud se s někým budete chtít spojit, odešlete ze svého mobilu požadavek. Dané osobě pak na mobil přijde textová zpráva s textem: Vas znamy vam z cisla xxxxxxxxx poslal tuto Ozvi se SMS, kterou vas prosi o zavolani. Tak se ozvete. Pekny den, Vodafone, kde xxxxxxxxx samozřejmě reprezentuje číslo, ze kterého byl požadavek odeslán.

NMI17

Odeslání požadavku je jednoduché. Stačí z mobilu odeslat kód ve formátu *101*xxxxxxxxx#, kde xxxxxxxxx představuje číslo, se kterým se chcete spojit. Ani jedna strana za službu neplatí. Ovšem uživatel, který odeslal tento požadavek, dává Vodafonu souhlas se zasíláním reklamní SMS a MMS zpráv. Zmíněná služba je dostupná i tarifním a firemním zákazníkům. Zneužití pro hromadné spamování chce Vodafone zabránit pomocí Fair User Policy. Limitem je deset požadavků za den nebo tři požadavky na jedno číslo.

Za prvních 5 měsíců pilotního provozu nové SMS služby jsme se setkali s velkým úspěchem jak na straně zákazníků, tak inzerentů. Realizovali jsme první tři kampaně, přičemž každá z nich oslovila 50 až 60 tisíc zákazníků. Reklamu jsme vložili do 250 až 300 tisíc Ozvi se SMS, uvedl Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
4. 6. 2009 15:45
Fair User (neregistrovaný)
Kdo zas kde vyhrabal tento nesmyslný patvar, který nic neznamená? Kdy už se konečně spoluobčané naučí, že správně je "Fair Use Policy"?
27. 5. 2009 15:21
Vtip je právě v tom, že teď službu Vodafone bere jako nový reklamní kanál v ostrém provozu. Takže jde víceméně hlavně o nástup reklamy.