Hlavní navigace

Volný zavádí elektronickou fakturaci svých služeb (aktualizováno)

Jiří Macich ml.

Telekomunikační operátor Volný nově nabízí zákazníkům dvě varianty fakturace. Faktura může být zaslána poštou a nově také e-mailem. Způsob fakturace si zákazníci mohou nastavit po přihlášení na http://muj.volny.cz. Velké množství našich zákazníků využívá pro komunikaci e-mail, a pro mnohé z nich je tento způsob komunikace s námi pohodlnější. Proto jsme se rozhodli tohoto komunikačního kanálu plně využít. Elektronický způsob fakturace je většinou zákazníků vítán. Částku, kterou ušetříme na tisku…

Telekomunikační operátor Volný nově nabízí zákazníkům dvě varianty fakturace. Faktura může být zaslána poštou a nově také e-mailem. Způsob fakturace si zákazníci mohou nastavit po přihlášení na http://muj.vol­ny.cz.

UX17

Velké množství našich zákazníků využívá pro komunikaci e-mail, a pro mnohé z nich je tento způsob komunikace s námi pohodlnější. Proto jsme se rozhodli tohoto komunikačního kanálu plně využít. Elektronický způsob fakturace je většinou zákazníků vítán. Částku, kterou ušetříme na tisku a papíru, vrátíme prostřednictvím Nadace Partnerství zpět přírodě, a tím i naši zákazníci automaticky přispějí na rozvoj životního prostředí, uvádí Clemens Wohlmuth, generální ředitel Volného. (Tisková zpráva)

Aktualizace 14:04: Čtenář nás upozornil, že elektronické fakturování není u Volného novinkou. Požádali jsme o upřesnění tiskovou mluvčí Volného. Má se to tak, že u některých služeb (právě u ADSL), měl zákazník již automaticky nastavené zasílání faktury e+mailem a současně mu chodila i tištěná faktura. Novinka je to zejména pro zákazníky ostatních služeb, kterým chodila pouze tištěná faktura. Nově si mohou zákazníci vybrat, zda chtějí pouze elektronickou fakturaci, tištěnou fakturaci, příp. obě možnosti. K tomuto kroku jsme přikročili na základě podnětu od zákazníků, kteří chtěli dostávat pouze mailovou fakturu – takových v posledních měsících značně přibylo, a to jak u datových, tak hlasových služeb, uvedla Michaela Hajná.

Našli jste v článku chybu?
20. 10. 2006 12:48
Dobrý den, nejsem zákazníkem Volného a tudíž s tím nemám vlastní zkušenost. Tisková zpráva nám přišla včera jako novinka. Na základa vašeho postřehu zjistím podrobnosti a dám vědět.
20. 10. 2006 12:08
kyssling (neregistrovaný)
Co to je za "aktualitu". Kolegovi jsem u Volnýho cca před 18 měsíci rozchodil ADSL a již od TEHDY mu chodí faktury POUZE emailem ...