Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Vosa v síti

dgx
dgx (neregistrovaný)
27. 9. 2004 7:57 Nový

Řešení! Řešení?

celé vlákno

Myšlekou ověřování identin jsem se zabýval a docela rád bych nějaký systém k tomu sloužící vytvořil. Dá-li tedy volný čas a zájem provozovatelů serverů.

Máte-li nějaký nápad, jak by systém mohl fungovat, aby byl co nejjednodušší na implementaci v sajtech a také pro uživatele, budu rád, když se v komentářích o něj podělíte.

Ještě poznámka: systém TypeKey je zajímavý způsob, jak "sjednocovat" komentátory z různých serverů, ale ne ideální řešení pro ověřování identity.

J
J (neregistrovaný)
27. 9. 2004 8:38 Nový

Re: Řešení! Řešení?

celé vlákno
Bez anonymity ( i kdyz nekdy jen zdanlive) vam nikdo (= drtiva vetsina) psat zadne komentare nebude. Spousta lidi ma radost z toho, kdyz na jednom serveru jsou znami jako "ten slusnak co ma rozumne nazory" a na druhem "ten spratek co tu furt vyvolava flame".
dgx
dgx (neregistrovaný)
27. 9. 2004 9:10 Nový

Re: Řešení! Řešení?

celé vlákno
Ano, přesně tak. Mohu být na jednom serveru "ten slusnak co ma rozumne nazory" a jediným cílem je zjistit, jestli každý komentář podepsaný FERO007 je skutečně od téže osoby (která však zůstává v naprosté anonymitě).

Právě proto je pro tento účel nevhodný systém typu TypeKey, který slouží spíš k odkrývání anonymity, než ověřování identity. Chápejte tady slovo "identita" jako virtuální identita, nikoliv fyzická identita.
rony
rony (neregistrovaný)
28. 9. 2004 0:06 Nový

Re: Řešení! Řešení?

celé vlákno
tu je uz trosku rozpor v tvrdeniach v suvislosti s Typekey.

Predsa ja ako slusnak mozem byt virtualnou identitou v typekey tak ako ja ako drsnak inou identitou v tomto systeme ;-)

ide len o to, aby mi identitu niekto neprevzal ;-)

takze anonymita sa nestraca, ona totiz prakticky ziadna nie je ;-)
Freud
Freud (neregistrovaný)
27. 9. 2004 8:51 Nový

Glosa

celé vlákno
Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo.
Borek
Borek (neregistrovaný)
27. 9. 2004 8:54 Nový

Vůbec bych se nedivil kdyby ...

celé vlákno
Vůbec bych se nedivil kdyby se za Iva Lukačoviče vydával Ivo Lukačovič. Kdo ho zná pochopí a kdo pro něj někdy pracoval ví už dávno svoje. Špatný příklad.
emh
emh (neregistrovaný)
27. 9. 2004 9:10 Nový

za zeptani nic nedal

celé vlákno
Co kdyz se proste Jarose zeptal a Jaros se za svuj nazor nestydel a potvrdil, ze to psal? Jezuskote to je ale slozitej problem :)
klak
klak (neregistrovaný)
27. 9. 2004 9:42 Nový

Re: za zeptani nic nedal

celé vlákno
jo! tomu říkám systémové řešení ;) ... prostě se zeptat ... ale možná že ten Jaroš se kterým budete mluvit není pravý ... možná je to nastrčený dvojník :))

btw, Lupa si neověřuje původ článků?!? a je tenhle článek _skutečně_ od Mirka Zemana? ... snad ano, když je tu editorem ;)
Daniel Koppel
Daniel Koppel (neregistrovaný)
27. 9. 2004 9:31 Nový

Pravda se pozná

celé vlákno
Pravda se pozná.

Když mě Strategie obvinila, že jsem při odvhodu ukradl její know-how a data předplatitelů a inzerentů, tak jsem to taky ustál a pravda se ukázala.

A Martin Jaroš mě tehdy také obviňoval.

dé.ká. nebo taky ne
dé.ká. nebo taky ne (neregistrovaný)
28. 9. 2004 14:46 Nový

Re: Pravda se pozná

celé vlákno
pěknej pokus, ale dan köppl má adresu daniel.koppl bez éčka na konci a bez přepisu ö na oe :)))) ale co když to dan napsal schválně ? :))))) takže jestli jo, sorry dane :)
Jan Horna
Jan Horna (neregistrovaný)
27. 9. 2004 9:44 Nový

Bolek prece rika:

celé vlákno
"... jako ze muj tata neni muj tata?!" :-O

A Cimrmam dodava: "... to by ale znamenalo, strycku, ze Ty ..." - "Ano, ja jsem uplne cizi clovek."
Ivo Lukačovič
Ivo Lukačovič (neregistrovaný)
27. 9. 2004 9:51 Nový

pěkné kecy

celé vlákno
Tohle jsou pěkné kecy, proč by se měl někdo vydávat za idiota jako jsem já? Špatný příklad.
Roj
Roj (neregistrovaný)
27. 9. 2004 11:23 Nový

Ten platek, co to v nem vyslo

celé vlákno
Ten tvurci kolektiv, to musi byt ale banda kreteeeeeeenu!!! :-)
Jirri
Jirri (neregistrovaný)
27. 9. 2004 11:48 Nový

Nové zneužití

celé vlákno
Už jsem o tom přemýšlel, že časem se blogy a jiné free aktivity, které neprojdou sítem oficiálních redakcí (takové redakce mají své zájmy a sponzory a podle toho jednají) se stanou vítaným nástrojem Public relations, kteří se budou za někoho vydávat a ovlivňovat veřejné mínění rádoby nezávislostí (docela dobrý námět pro spamerry - tuny falešných iformací chválících výrobek) ----

Co takle zavést, že kdo chce mít důvěryhodný Blog tak si ho podepíše například elektronickým podpisem který by šel dohledat ke komu patří (tedy nějaká inet autorita, kde by se tyto údaje vydávaly a evidovaly) tedy jeden člověk by nemohl napsat stovky informací ...
Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
27. 9. 2004 14:25 Nový

Re: Nové zneužití

celé vlákno
mnoho blogerů se zná osobně a pokud zabrousíte do nějaké oblasti, ve které už nějaký bloger je, tak bych řekl, že se bude dát záhy poznat, zda ten nový balamutí nebo opravdu existuje. nehledě na to, že udělat si z něčeho web shopping weblog ještě není cesta k tomu, to prodat.
Eduard Hlava
Eduard Hlava (neregistrovaný)
27. 9. 2004 13:09 Nový

Doplnění

celé vlákno
Hezký :-) Nebýt, této glosy, ani se nedozvím, že se Martinův komentář propíral ještě v MaMu. Díky, Mirku. :-)

A abych k tomu ještě doplnil pár poznámek a třeba i to, zda se mě někdo ptal na IP adresu..., shrnul jsem to do jednoho spotu:

Hlava, Vosanajazyku, MaM a Čili Chili

(na komentář už to bylo moc dlouhý)
Petr Baláš
Petr Baláš (neregistrovaný)
27. 9. 2004 13:52 Nový

A co když

celé vlákno
je to jen poněkud výstřednější způsob, jak dostat onen firemní plátek do povědomí širší veřejnosti? ;-)
Eduard Hlava
Eduard Hlava (neregistrovaný)
27. 9. 2004 15:42 Nový

Re: A co když

celé vlákno
Pro Oskara jsou blogy (o jednom už ani nemluvím) v porovnání s tím, kolik oslovuje zákazníků, jen pouhá kapka v moři. A pochybuju, že by Martin dopředu kalkuloval s tím, že se toho chytne MaM a poté Lupa. :-)

Takže tohle opravdu považuju jen za osobní postoj Martina Jaroše, a který docela vítám.
Ono totiž v praxi (v té hospodě, v kuřárně apod.) se nakecá tolik věcí, ale na veřejnost se nepustí samozřejmě skoro nic. Takže děkujme za tento alespoň trochu otevřený názor.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
28. 9. 2004 9:26 Nový

Poznamka

celé vlákno
Lidi pracujici v marketingu jsou ta nejvetsi svoloc hned po politicich. Nemaji zadne zabrany kdykoli jakkoli kohokoli podrazit.
bohuslav bohunek
bohuslav bohunek (neregistrovaný)
28. 9. 2004 13:41 Nový

Re: Poznamka

celé vlákno
...a podle teto logiky patri do stejneho pytle i M.Jaros, protoze firemni casopis neni nic jineho, nez jeden z mnoha nastroju marketingu. Takze kde je problem???
B.Bohunek
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
29. 9. 2004 18:42 Nový

Re: Poznamka

celé vlákno
Martina Jarose neznam (tedy znam dva lidi toho jmena, ale ani jeden z nich to zrejme nebude). Neznam ani ty ostatni. Ale jestli je tenhle M. Jaros z marketingu, tak to plati i pro nej.
fandor
fandor (neregistrovaný)
29. 9. 2004 6:22 Nový

EU? :)

celé vlákno
Martin vyhral vyberove rizeni na urednicky post v EU (www.jarosovi.cz), takze mu muze byt jeho post u Oskara IMHO kdesi. Odpoved na otazku, zda se takto chova loajalni zamestnanec, to ale neprinasi ...
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem