Hlavní navigace

Výdaje za internetovou reklamu v srpnu klesaly

Karel Wolf

Hrubý výdaj firem do internetové reklamy (bez bonusů, množstevních slev a barteru) v srpnu poklesl na 162,2 milionu korun. Výdaje se oproti červenci snížily přibližně o 7,5 procenta. Největším srpnovým zadavatelem reklamy byla přitom společnost Allianz Direct (11,29 milionu), Sazka (9,51 milionu) a Vodafone (7,69 milionu). Nejvyšší hrubé výdaje směřovaly do Seznamu (67,64 milionu korun). Za ním se nachází portály společnosti Centrum Holdings (38,22 milionu) a třetím největším příjemcem je…

Hrubý výdaj firem do internetové reklamy (bez bonusů, množstevních slev a barteru) v srpnu poklesl na 162,2 milionu korun. Výdaje se oproti červenci snížily přibližně o 7,5 procenta. Největším srpnovým zadavatelem reklamy byla přitom společnost Allianz Direct (11,29 milionu), Sazka (9,51 milionu) a Vodafone (7,69 milionu). Nejvyšší hrubé výdaje směřovaly do Seznamu (67,64 milionu korun). Za ním se nachází portály společnosti Centrum Holdings (38,22 milionu) a třetím největším příjemcem je mediální skupina Mafra (21,87 milionu korun), těsně za nimi se nacházejí vydavatelství Ringier a Internet Info. V srpnu nejvíce inzerovaly pojišťovny (16,35 milionu korun), společnosti zabývající se loteriemi (16,18 milionu) a finanční instituce (13,39 milionu). Informaci s odvoláním na Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) a agenturu Mediaresearch přinesla ČTK.

Našli jste v článku chybu?
14. 9. 2008 9:53
Google tyto data neposkytuje, takže se těžko započítavají, tak jako se do průzkumů v ČR berou jenom data z netmonitoru (kde je jen malé procento webů) a proto jsou takové statistiky naprosto k ničemu ...