Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Vydají se české eshopy cestou personalizace obsahu? od Petr - 1) Celý ten článek působí dosti nepřirozeně, uměle,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 6. 2010 19:20

    Petr (neregistrovaný)
    1) Celý ten článek působí dosti nepřirozeně, uměle, divně. Více než dvacetkrát použité slovo personalizace v nejrůznějších tvarech. Dále extrémní využívání tučného písma a nadpis téměř nad každým odstavcem (!) je prostě šílenost praktikovaná především na stránkách typu MFA a přehnaná snaha o rádoby "SEO" text. To se na Lupě jen tak nevidí...

    2) Pořád jsem čekal, kdy už konečně bude řeč o personalizaci, když se to tam tím slovem jen hemží. Jenže jsem dočetl, a zjistil jsem, že to, co si pan autor pod personalizací převážně představuje, jsou v podstatě jen další filtry a jejich navázaní na účet uživatele. Tohle je v podstatě technicky triviální záležitost, co se týče implementace, a pokud to většina obchodů nepodporuje, tak bych řekl, že zřejmě proto, že v tom nevidí žádný smysl ani pro sebe, ani pro zákazníka. Stejně tak pochybuji, že by to využívali v nějaké větší míře sami zákaznici. Ale pokud existují důkazy, že to tak není, tak sem s nimi, rád se poučím. Každopádně tohle měla být práce autora článku, a pokud personalizaci propaguje, nebo mu alespoň zjevně vadí, že ji české e-shopy nepodporují, tak by měl také uvést důvod PROČ by ji měli zavést.
    Jinak je hodnota tohoto článku asi stejná, jako kdybych zjišťoval, které e-shopy mají zelenou barvu odkazů, protože se mi to mocinky líbí a myslím si, že by to mělo líbit i ostatním lidem a proto by to měli zavést všude.
  • 15. 6. 2010 19:55

    Marcel Kupka
    ke druhému bodu se vyjadřovat nebudu, k prvnímu ano - článek asi neprošel redakční úpravou, jeho typografická úprava je nešťastná, jde v podstatě o copy a paste z wordovského dokumentu, to je vše, co za sebe mohu říct.
  • 15. 6. 2010 21:58

    Petr (neregistrovaný)
    ke druhému bodu se vyjadřovat nebudu

    Tak to je škoda, řekl bych, že nejsem sám, kdo by uvítal, kdybyste svá tvrzení z článku podpořil i nějakými odkazy na již existující studie/výzkumy/autority/knihy/články, které se daným tématem zabývaly.

    Tu mou poslední větu o zelených odkazech samozřejmě klidně ignorujte :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).