Vydavatelství Mladá fronta koupilo web Hledejceny.cz

Vydavatelství Mladá fronta koupilo web Hledejceny.cz, který je zaměřen na srovnávání cen spotřebního zboží v českých e-shopech.

Web Hledejceny.cz vykazuje měsíční návštěvnost unikátních uživatelů kolem 250 000 a řadí se tím mezi největší hráče v daném segmentu. Projekt Hledejceny.cz bude integrován do již existujících obsahových online projektů a služeb vydavatelství Mladá fronta. Jednat se bude například o weby jako MobilMania.cz, Živě.cz, Dáma.cz a další. Po akvizici webu Letenkylevně.cz, který divize Online zakoupila před měsícem, se jedná o další transakční web v portfoliu vydavatelství Mladá fronta. 

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »