Zarazilo mě v článku několik věcí. Nejprve tvrzení, že "tvorba je často na profesionální úrovni". Nemohu se zbavit dojmu, že je tím myšlena jen snaha o realizaci a vedení komerčního projektu a podle toho "profesionalita" na českém webu "často" vypadá.
Další věc je absence jakékoliv inovace, originální myšlenky. Inzertní server podobných mnoha ostatním, kopie Twitteru, o kterém jednak překvapivě neví autor článku a autor aplikace ani nepochopil, o čem Twitter je (snad mu aspoň dojde, že 160 znaků se náramně blíží délce textu SMSky). Dále nefunkční web, mající alespoň "design založený na komentářových bublinách"...
Pochválil bych mladé autory za to, že měli odvahu a vytrvalost v uskutečnění jejich projeků a podpořil je ve snaze o další rozvoj jejich dovedností.
Názory k článku
Vydělávat na Internetu? Pro mladé často samozřejmost
1. 4. 2008 8:17
Nový
Re: Junior Internet
celé vlákno
Když i velký Lukašenko kopíruje jako ďas (seznam = yahoo, mapy = gmaps, sklik = adwords..), tak proč by nemohli naši mladí?
Mládí vpřed!
Mládí vpřed!
mat (neregistrovaný)
1. 4. 2008 8:22
Nový
Re: Junior Internet
celé vlákno
Ano, mládí vpřed - stačí přece free šablona wordpressu, kradené fotografie a texty a masívně nasazený adsense může začít vydělávat, že...
Mladí se sice na internetu snaží, ale v naprosté většině případů jsou jim lhostejná autorská práva, trademarky apod. - z větší části je to jistě neznalost, ale pokud jim to prochází nyní, co bude třeba za deset let?
Mladí se sice na internetu snaží, ale v naprosté většině případů jsou jim lhostejná autorská práva, trademarky apod. - z větší části je to jistě neznalost, ale pokud jim to prochází nyní, co bude třeba za deset let?
Enti (neregistrovaný)
1. 4. 2008 13:50
Nový
Re: Junior Internet
celé vlákno
Ano, taky na mne jeden mlady profik chtel pres internet vydelat: http://enti.bloguje.cz/668383-ne-ze-mi-ty-kradene-dvd-nevratis.php
Kybernet (neregistrovaný)
1. 4. 2008 8:33
Nový
Re: Junior Internet
celé vlákno
Pokud original nerespektuji uzivatele, proc by meli tvurci?
1. 4. 2008 18:33
Nový
Re: Junior Internet
celé vlákno
Inu, i když je něco kopií jiného konceptu, tak to přesto může být profesionální. Jinak bychom měli jeden webmail, jedny inzertní stránky, jeden e-časopis atd, a i když by bylo všechno krásně originální, na Webu by bylo pár desítek stánek ;-)
Co se týče designu, tak v té soutěži jde opravdu o design, nikoliv funkčnost. Stejně tak grafické práce druhé vítězky nejsou interaktivní. Proto bych se tím tolik "nezarážel" ;-)
Se závěrem ovšem souhlasím. Je příjemné sledovat, kolik lidí se i přes svůj "věk" snaží dělat něco kreativního nebo zajímavého.
Co se týče designu, tak v té soutěži jde opravdu o design, nikoliv funkčnost. Stejně tak grafické práce druhé vítězky nejsou interaktivní. Proto bych se tím tolik "nezarážel" ;-)
Se závěrem ovšem souhlasím. Je příjemné sledovat, kolik lidí se i přes svůj "věk" snaží dělat něco kreativního nebo zajímavého.
Filip Rojík (neregistrovaný)
30. 4. 2008 14:38
Nový
Re: Junior Internet
celé vlákno
Šlo o grafiku a ne o to jestli web funguje nebo ne (chyba byla na Chcípni.cz (pípni) kde nešla databáze. Nyní se chystám web spustit a databázi přesunout na ČH) :)
sx (neregistrovaný)
1. 4. 2008 9:48
Nový
vydelek
celé vlákno
vydelavat pres net se neda, aspon cestnym zpusobem
Huncut (neregistrovaný)
1. 4. 2008 10:06
Nový
Re: vydelek
celé vlákno
Ale da, jenze to nejde, jak si vetsina mysli, bez prace, bez napadu, bez namahy.
Kybernet (neregistrovaný)
1. 4. 2008 12:39
Nový
Re: vydelek
celé vlákno
A ty dve miliardy, co do nej sly loni jenom za cast reklamy?
jAM (neregistrovaný)
1. 4. 2008 12:52
Nový
Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Jestlipak má Nela Pokorná Photoshop koupený?
Enti (neregistrovaný)
1. 4. 2008 13:52
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Proc ne? Za 2500 i s Illustratorem, Acrobatem, Dreamweaverem a Flashem.
Ikdyz, taky pochybuji...
Ikdyz, taky pochybuji...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 4. 2008 18:33
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Proc by ne? Ja si ho taky koupil. Ta cena je proste dokonala. 1/30tina originalu. Photoshop za 1250kc je proste vyborny, i kdyz neni pro komercni ucely.
1. 4. 2008 18:36
Nový
Licence...
celé vlákno
Naprostý souhlas. Je fajn, že alespoň některé společnosti dostaly trochu rozum a nabízejí opravdu použitelné zvýhodněné nebo studentské licence.
hawk (neregistrovaný)
1. 4. 2008 20:36
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
No nevim nevim, je sice studenska verze suite, ale jak jiste vite je to na nekomercni pouziti a jak bylo receno Nela vydelava statisice. Cele me to prijde divne, Nela je sice dobra, ale urcite si nemyslim, ze byla nejlepsi a zakazku bych ji teda nesveril. Paplani wallpaperu zvladne kazdy podle tutorialu, kterych je na internetu cele more a i vubec pristup hodnoceni. Kazdy musi uznat, ze zelene oko je urcite poutavejsi nez nejake logo, ikdyz to logo je na profesionalni urovni a wallpaper vyhral soutez "nejlepsi wallpaper nasich webiku".
iq (neregistrovaný)
1. 4. 2008 21:14
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
je to divný, ale zase oni se přihlásili a vyhráli.
To máte jako se vším. Jedno to nějak začne a záleží jen na tom , kdo tam co pošle. Jestli tohle vyhrálo tak to znamené, že ten zbytek nebyl tak dobrej jako ona (+-). Tím nechci pošpinit ty ostatní.
Všichni co jste tu psali příspěvek máte v něčem somozřejmě pravdu, ale zase musím říct, že oni jsou aktviní a přihlásili se...
Co na to říct..
To máte jako se vším. Jedno to nějak začne a záleží jen na tom , kdo tam co pošle. Jestli tohle vyhrálo tak to znamené, že ten zbytek nebyl tak dobrej jako ona (+-). Tím nechci pošpinit ty ostatní.
Všichni co jste tu psali příspěvek máte v něčem somozřejmě pravdu, ale zase musím říct, že oni jsou aktviní a přihlásili se...
Co na to říct..
2. 4. 2008 0:04
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v PhotoshopuRe: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Co na to říci?
Pokud má kategorii soutěľe vyhrát autorka webu, kde je ąedivé písmo na bílém podkladu a jeątě se ąpatně zobrazují české znaky.
Kde je napsano ľe je cituji " Optimální rozlišení:1440x900" a na monitoru 1680x1050 je vąechno od poloviny obrazovky doprava jednolitá zelená plocha a jsou zde vystavené obrazky pochybne kvality (nektere mi pripadaji v lepsim pripade "obslehnute" od profiků), tak bych snad tu hlavní cenu radsi ani nevyhlasoval :-)
Pokud má kategorii soutěľe vyhrát autorka webu, kde je ąedivé písmo na bílém podkladu a jeątě se ąpatně zobrazují české znaky.
Kde je napsano ľe je cituji " Optimální rozlišení:1440x900" a na monitoru 1680x1050 je vąechno od poloviny obrazovky doprava jednolitá zelená plocha a jsou zde vystavené obrazky pochybne kvality (nektere mi pripadaji v lepsim pripade "obslehnute" od profiků), tak bych snad tu hlavní cenu radsi ani nevyhlasoval :-)
2. 4. 2008 11:32
Nový
Re: Nela Pokorná...
celé vlákno
Možná by bylo dobré si uvědomit, že ona nevyhrála za webdesign těch svých stránek, ale za své grafické práce, které mimo jiné můžete vidět na těch stránkách (například v sekci Art / Vector)...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 4. 2008 15:17
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v PhotoshopuRe: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Nejde o to, že nějaká šestnáctka má stránku napíše ve Windows-1250 a pak ji umístí na server, který dává v http-hlavičkách ISO-8859-2.
Tady jde o to, jací blbci soutěž vyhodnocovali, že si toho nevšimli (včetně autora článku, který napíše do článku takovýto odkaz bez komentáře o chybě).
Teď už stojí jenom za úvahu, jak bohaté zkušenosti všichni hodnotící experti mají s konfigurací různých prohlížečů v různých operačních systémech. Že by šlo o typický vrchol české internetové elity - MSIE + (české) MS-Windows?
Tady jde o to, jací blbci soutěž vyhodnocovali, že si toho nevšimli (včetně autora článku, který napíše do článku takovýto odkaz bez komentáře o chybě).
Teď už stojí jenom za úvahu, jak bohaté zkušenosti všichni hodnotící experti mají s konfigurací různých prohlížečů v různých operačních systémech. Že by šlo o typický vrchol české internetové elity - MSIE + (české) MS-Windows?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 4. 2008 23:11
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v PhotoshopuRe: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Jak uz Vam rekl Jan Rylich vyse, porotci (tedy i ja) hodnotili graficke prace (vektory a wallpapery) prihlasene do souteze, ne internetove stranky, o kterych jsme nevedeli...
Porota je treba tady; http://juniorinternet.cz/porota.php, takze myslim, ze jste trochu vedle.
Porota je treba tady; http://juniorinternet.cz/porota.php, takze myslim, ze jste trochu vedle.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 4. 2008 23:14
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v PhotoshopuRe: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
Temi grafickymi pracemi (vektory a wallpapery) myslim samozrejme ty od Nely Pokorne. Ostatni posilali vetsinou webdesign.
Jen aby nedoslo k omylu.
Jen aby nedoslo k omylu.
ej (neregistrovaný)
1. 4. 2008 22:52
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
a kdyz ne tak se z toho po.. ?
ej (neregistrovaný)
1. 4. 2008 23:04
Nový
Re: Nela Pokorná (16 let), která pracuje zejména v Photoshopu
celé vlákno
jeste bych rad dodal, ze zatimco zda dite pouziva legalni nebo tzv. nelegalni soft je mi uplne putno, samotny obsah tech jejich stranek stoji za backoru a kdovi, jestli vubec ta osoba existuje. Spise mi to prijde jako pokus nasrat ostatni nadane deti tim, ze tohle dostalo nejake oceneni nebo aprilovy pokus...
zlosyn (neregistrovaný)
1. 4. 2008 14:41
Nový
...
celé vlákno
Jsem jedinej komu přijde Peterka malomocnej ?
ej (neregistrovaný)
1. 4. 2008 22:57
Nový
Re: ...
celé vlákno
nejsi... jinak tyhle akce jsou dle meho nazoru jen pro urcity typ lidi (karieriste, exhibicioniste apod.) a podle toho take mozna vypada kvalita vysledku - dle meho nazoru tedy nic moc, nebo april ?
1. 4. 2008 15:46
Nový
originalita?
celé vlákno
Bluetooth File Manager by mohl být zajímavý a líbí se mi originální nápad nadávání na internetu. To je ale asi tak všechno.
Filip Rojík (neregistrovaný)
30. 4. 2008 14:35
Nový
Máte tam chybu pane Rylich!
celé vlákno
To mě překvapuje, že jsem přihlásil jen jeden projekt. Přihlásil jsem tři a to www.zedjunior.com, www.zedjunior.com/beta a nadavej.neserme.com ... měl by jste si to pane Rylich opravit!
30. 4. 2008 20:54
Nový
Re:
celé vlákno
Kompletní přehled projektů všech soutěžících je myslím na stránkách Junior internetu. V článku bohužel není prostor popisovat úplně všechno (např. Nela Pokorná vytvořila desítky obrázků a grafických prací, a také musely stačit nějaké dvě věty a jeden odkaz).
Ale na druhou stranu, udělat si menší reklamu nikdy neuškodí :)
Ale na druhou stranu, udělat si menší reklamu nikdy neuškodí :)
Filip Rojík (neregistrovaný)
30. 4. 2008 21:13
Nový
Re: Re:
celé vlákno
Ne, o reklamu mi nejde. Spíše o to, že vypadám, jako bych vyhrál s něčím co nefunguje a je to jen bublina na bublině :)
Tiskni