Vyhledávač Ask.com hlásí návrat ke kořenům

Vyhledávač Ask.com se vrací ke svým kořenům. Odpovědi na otázky uživatelů již nebudou pouze strojově dohledávány na základě existujících webových zdrojů. V nové veřejné betaverzi vyhledávače Ask.com se opět dostává ke slovu uživatelská komunita. Idea je taková, že na otázky uživatelů budou odpovídat jiní vybraní uživatelé na základě svých znalostí a zkušeností. Odpovědi budou rovněž indexovány, takže se zobrazí při dalším výskytu stejného nebo podobného dotazu.

Vyhledávač Ask.com se vrací ke svým kořenům. Odpovědi na otázky uživatelů již nebudou pouze strojově dohledávány na základě existujících webových zdrojů. V nové veřejné betaverzi vyhledávače Ask.com se opět dostává ke slovu uživatelská komunita. Idea je taková, že na otázky uživatelů budou odpovídat jiní vybraní uživatelé na základě svých znalostí a zkušeností. Odpovědi budou rovněž indexovány, takže se zobrazí při dalším výskytu stejného nebo podobného dotazu.

Tento koncept chtějí provozovatelé vyhledávače Ask.com zkombinovat s klasickým fulltextovým vyhledávačem a databází půl miliardy zodpovězených otázek nejrůznějšího charakteru. Ask.com cítí šanci. Prezident firmy Doug Leeds totiž tvrdí, že se webové prostředí za posledních 15 let proměnilo a s nástupem sociálních sítí se uživatelé naučili v něm konverzovat, což se prý projevuje i na práci s vyhledávači resp. při hledání informací. (The Ask.com Blog)

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »