Hlavní navigace

Vyhledávač Windows Live s vlastní tapetou

Jiří Macich ml.

Microsoft s pozicí svého vyhledávače Windows Live Search určitě nemůže být spokojen. V červenci jeho tržní podíl činil dle dat společnosti Net Applications pouze 2,34 procenta, což je při porovnání s více jak 78% podílem Googlu opravdu velice málo. A tak Microsoft logicky vymýšlí způsob jak uživatelům svůj vyhledávač více zatraktivnit. Momentálně usilovně pracuje na nové generaci označované jako Windows Live Wave 3, která má být úzce propojena s chystanými Windows Seven. Pro americké uživatele…

Microsoft s pozicí svého vyhledávače Windows Live Search určitě nemůže být spokojen. V červenci jeho tržní podíl činil dle dat společnosti Net Applications pouze 2,34 procenta, což je při porovnání s více jak 78% podílem Googlu opravdu velice málo. A tak Microsoft logicky vymýšlí způsob jak uživatelům svůj vyhledávač více zatraktivnit. Momentálně usilovně pracuje na nové generaci označované jako Windows Live Wave 3, která má být úzce propojena s chystanými Windows Seven. Pro americké uživatele vyhledávače Windows Live Search je už nyní připraveno nové uživatelské rozhraní, které do jisté míry kopíruje principy pracovní plochy Windows. Uživatelé si vyberou vlastní tapetu na pozadí a na této webové ploše pak budou i různé aktivní prvky.

V posledních letech se zkoušejí všelijaké nové koncepty rozhraní vyhledávače. Hodně se dnes sází na personalizaci ať už jde o iGoogle nebo home page českého Seznamu. Čeští uživatelé vyhledávače Windows Live Search již delší dobu mají možnost zvolit rozvržení a barevné schéma stránky, na kterou lze přidat RSS kanály a několik miniaplikací a to celé pak rozdělit na několik panelů. (Softpedia.com)

Našli jste v článku chybu?
1. 8. 2008 21:22
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Místo odladění hledání, aby pořádně fungovalo, tak radši udělají personalizaci a doufají, že se na to pár debílků chytne. Když to zafungovalo Seznamu, proč by to nezafungovalo Microsoftu? Jenže i ty rozjásané patnáctky, které jsou vymaštěné z vlastního skinu, jednou dospějí a začnou hledat pořádný vyhledávač. Tahle strategie možná přináší uživatele, ale reklamně téměř bezcenné. Inzerentům to brzy dojde. U většiny klientů mám z Skliku téměř poloviční konverzní poměr, než z AdWords. Že by normá…
4. 8. 2008 7:18
VfB (neregistrovaný)
a víš určitě že jde o chybu? není to nová funkce? přeci jen Vistu lidé moc nechtějí a tak se mohlo stát, že se zmínky o XP dostaly na "blacklist", to že MS násilně vnucuje nejnovější verzi svého OS platilo už u XP