Hlavní navigace

Vyhledávače se snaží být inteligentnějšími

Tomáš Hodboď

Vyhledávání a řazení odkazů založené na zpětných odkazech a PageRanku již není to, co bývalo. Prolomení této technologie se stalo poměrně lehce zneužitelné. Proto se představitelé předních světových vyhledávačů rozhodli pracovat na něčem novém. Yahoo se snaží o vyhledávání založeném na kontextu informací. Google se svým nápadem není ještě tak daleko, ale jeho ideje se točí kolem pochopení významu slov za pomocí obrovské databáze webových stránek. Uvidíme, dnešní přeoptimalizované výsledky jsou…

Vyhledávání a řazení odkazů založené na zpětných odkazech a PageRanku již není to, co bývalo. Prolomení této technologie se stalo poměrně lehce zneužitelné. Proto se představitelé předních světových vyhledávačů rozhodli pracovat na něčem novém. Yahoo se snaží o vyhledávání založeném na kontextu informací. Google se svým nápadem není ještě tak daleko, ale jeho ideje se točí kolem pochopení významu slov za pomocí obrovské databáze webových stránek. Uvidíme, dnešní přeoptimalizované výsledky jsou jistě alarmujícím signálem.

Našli jste v článku chybu?