Hlavní navigace

Vyhledávací podíl Google v US má stále ještě kam růst

Karel Wolf

Poslední analytická data z monitoru HitWise ukazují, že kontinuálně se zvyšující podíl Google ve vyhledávání má stále ještě kam růst. Zvyšování podílu hledání v USA se zatím nezastavuje ani výrazně nezpomaluje. Z výsledků za měsíc červenec vyplývá, že vyhledávací podíl Googlu dokonce překročil další rekord v podobě překonané mety 70 procent hledání (Google má nyní 70,77%), což představuje meziroční nárůst o 10 procent. Yahoo se zatím stále drží na druhém místě s 18,65 procenty, MSN/Live.com má…

Poslední analytická data z monitoru HitWise ukazují, že kontinuálně se zvyšující podíl Google ve vyhledávání má stále ještě kam růst. Zvyšování podílu hledání v USA se zatím nezastavuje ani výrazně nezpomaluje. Z výsledků za měsíc červenec vyplývá, že vyhledávací podíl Googlu dokonce překročil další rekord v podobě překonané mety 70 procent hledání (Google má nyní 70,77%), což představuje meziroční nárůst o 10 procent. Yahoo se zatím stále drží na druhém místě s 18,65 procenty, MSN/Live.com má 5,36 porcent a Ask.com 3,53 procenta. Lidé v USA nejčastěji vyhledávají informace o zdraví (45 procent), online video (30 procent) a nákupy (25 procent).(Hit­wise.com)

Našli jste v článku chybu?