Vyhledávání kraluje Seznam, ale Google stahuje náskok

Nejpoužívanějším vyhledávačem v Česku je jednoznačně stále Seznam.cz. Vyplývá to ze statistik monitorovací služby Navrcholu.cz. Podíl Seznamu se za první tři čtvrtletí roku 2007 významně nezměnil a stabilně dosahuje výše přes 60 procent. V poslední době však rekordně roste podíl vyhledávače Google. Od ledna zaznamenal jeho podíl významný nárůst. V absolutním vyjádření vzrostl o více než čtyři procentní body. Relativní rozdíl činí více než 16 procent za posledních devět měsíců. V současné době…

Nejpoužívanějším vyhledávačem v Česku je jednoznačně stále Seznam.cz. Vyplývá to ze statistik monitorovací služby Navrcholu.cz. Podíl Seznamu se za první tři čtvrtletí roku 2007 významně nezměnil a stabilně dosahuje výše přes 60 procent.

V poslední době však rekordně roste podíl vyhledávače Google. Od ledna zaznamenal jeho podíl významný nárůst. V absolutním vyjádření vzrostl o více než čtyři procentní body. Relativní rozdíl činí více než 16 procent za posledních devět měsíců. V současné době tak Google dosahuje ve vyhledávání na českém internetu téměř třicetiprocentního podílu.

Centrum.cz a Atlas.cz pomalu ztrácejí mezi českými uživateli na významu. Centrum má ve vyhledávání už pouze necelý čtyřprocentní podíl a Atlas má dokonce méně než dvě procenta na trhu. Poslední sledovaný vyhledávač Jyxo využívají pouze 0,24 procent uživatelů (za říjen). (Tisková zpráva)

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 11. 2007 13:56

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »