Hlavní navigace

Výpadky připojení v síti bývalého Telenoru a Nextry

Martin Vyleťal

Zakazníci společnosti GTS NOVERA a.s., kteří využívají služeb xDSL, neboli služeb na platforně bývalého Telenor Networks se museli od čtvrtečních nočních hodin potýkat s opakovanými výpadky připojení k Internetu. Porucha postihla území celé České republiky a podařilo se jí odstranit až včera po 19. hodině. Na vině byla vadná karta, kterou tým techniků při prvotním průzkumu neodhalil.

Zakazníci společnosti GTS NOVERA a.s., kteří využívají služeb xDSL, neboli služeb na platforně bývalého Telenor Networks se museli od čtvrtečních nočních hodin potýkat s opakovanými výpadky připojení k Internetu. Porucha postihla území celé České republiky a podařilo se jí odstranit až včera po 19. hodině. Na vině byla vadná karta, kterou tým techniků při prvotním průzkumu neodhalil.

Našli jste v článku chybu?
18. 9. 2006 23:01
honza (neregistrovaný)
dik alespon za nejake konstruktivni rady. uz komunikuji s obchodnim zastupcem. co se tyce nabizenych metod cd->tiskarna atd., tak to je jasny, az na to, ze ta tiskarna je v usa :/ zalozni pripojeni/poslat to odjinud - jasne jasne ale nebyl na to uz cas... ale zas tak o nic nejde, par tisic jsme museli zaplatit, jde mi spis o to, ze na jejich hotline mi nikdo nebyl ochotnej rict vubec nic (jestli to bude trvat hodinu, den, tyden), jejich pristup je v takovych situacich dost "nevstricny&q…
17. 9. 2006 12:06
A co proste zavolat do GTS Vasemu obchodnimu zastupci (pokud ho mate) a proste sluzbu reklamovat a pripadne se zkusit domahat nahrady skody? Ale jak tady jiz padlo... a) pokud ma GTS ve smlouve uveden cas, do ktereho zavadu ostrani a tento cas neprekrocili, pak s reklamaci neuspejete (treba O2 ma 5dni, vetsinou se pouziva minimalne 24 hodin) b1) metoda CD -> tiskarna b2) co metoda flashdisk / CD -> pripojeni nejakeho zamestnance doma -> tiskarna c) pro Vas asi zbytecne (a drahe), al…