Vypnuli jste si automatické dokupování dat u Vodafonu? A jste si jistí?

Deaktivovaná služba Data nad rámec balíčku se kupodivu za určitých podmínek může znovu sama zapnout. Možná není od věci si to zkontrolovat.

Pokud jste si po změně podmínek Vodafonu 13. září vypnuli službu Data nad rámec balíčku, nemusí to znamenat, že jste se nově zavedeného automatického dokupování dat po vyčerpání FUP zcela zbavili.

Někteří uživatelé na sociálních sítích totiž hlásí, že s překvapením zjistili, že mají volbu aktivní, i když ji už jednou vypnuli. 

Vodafone ústy své mluvčí Markéty Kuklové popírá, že by po 13. září uživatelům nastavení nějak měnil. Problém podle ní mohl nastat, pokud si uživatel automatické navýšení deaktivoval před změnou: „Víme, že si několik zákazníků (jednotky) ještě před 13. 9. 2014 zakázalo původní službu Automatické navýšení objemu dat, tedy službu, kterou si mohli před uvedením služby Data nad rámec aktivovat sami. Domnívali se, že tím, že neměli toto předchozí automatické navýšení zapnuté, tak se už o nic nemusí starat. Ale bohužel měli vypnutou předchozí službu, ne tu, co jsme spouštěli od 13. 9. 2014,“ říká Kuklová.

Jenže je tu ještě jedna možnost: Data nad rámec balíčku se totiž automaticky aktivují při jakékoli změně tarifu nebo balíčku. „Při změně tarifu se služba vždy znovu zapne, protože je součástí základního nastavení datových balíčků,“ potvrzuje mluvčí.

EBF16

Operátor přitom zákazníky při přechodu na nový tarif o této změně nijak výslovně neinformuje.

Pokud jste si tedy po 13. září automatické dokupování dat vypnuli a pak jste změnili tarif nebo balíček, máte Data nad rámec balíčku znovu aktivní. 

52 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 11. 2014 22:26

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »