Hlavní navigace

Vyšší ochrana soukromí u Google vede až k 40 % neidentifikovaných příchodů v analytice

Daniel Dočekal

Podle společnost Optify se změna v ochraně soukromí z minulého roku projevila zvýšením počtu příchodů s neidentifikovanými klíčovými slovy - až na čtyřicet procent u organického vyhledávání. Změna vznikla používáním SSL (Secure Socket Layers) na základě potřeby vyšší ochrany soukromí zákazníků a došlo k ní prakticky někdy před rokem.

Podle společnost Optify se změna v ochraně soukromí z minulého roku projevila zvýšením počtu příchodů s neidentifikovanými klíčovými slovy - až na čtyřicet procent u organického vyhledávání. Změna vznikla používáním SSL (Secure Socket Layers) na základě potřeby vyšší ochrany soukromí zákazníků a došlo k ní prakticky někdy před rokem.

U předávaných informací to vedlo k 171% růstu, až na současných 40 procent, chybějících informací. V případě některých webů se „not provided“ (místo konkrétních informací) objevuje i ve více než 50 procentech případů. Optify se navíc domnívá, že toto číslo bude stoupat a dodává, že jde pouze o další příklad toho, že „SEO praktiky jsou závislé na shovívavosti vyhledávacích strojů“. Chybějící informace se ale, podle studie, objevují v desítkách procent případů i u jiných metrik v Google Analytics.

Zdroj: Optify Study: Google’s (not provided) Rises To Almost 40% Of Organic Traffic For B2B Sites

Našli jste v článku chybu?
15. 11. 2012 16:43
kert (neregistrovaný)

Asi tam mělo být "chybějících" a ne "chybějícím".

Takže asi tak: Předtím činil podíl chybějících (neúplných) informací cca 14,8 procent, teď 40 procent, to je ten 171 procentní nárůst.

15. 11. 2012 15:23
tdvorak (neregistrovaný)

Ta zprávička je asi tak čitelná, jako výstup z překladače. Přestože jsem o tématu četl už včera, tenhle kousek textu jsem nedovedl rozluštit ani na potřetí. Třeba věta "U předávaných informací to vedlo k 171% růstu, až na současných 40 procent, chybějícím informací."