Názory k článku
Vytáčené ADSL
badot (neregistrovaný)
1. 6. 2007 7:47
Nový
služby
celé vlákno
Telefonice, ale i jiným, nejde o to poskytovat služby, ale vybírat od klientů peníze. Oblbují denně v televizi stupidními reklamami. Nabízejí "zdarma" něco, za co pak nakonec stejně zaplatíte. Stále jsem nevěděl, co to je, co v té televizní reklamě nazávěr probublává vodou. Teď už to vím. Je to "prd", který nakonec zákazník za své peníze obdrží.
MoB (neregistrovaný)
1. 6. 2007 8:44
Nový
Re: služby
celé vlákno
Jééé tak tím prdem jste mě dostal... :D To jsem se po ránu krásně pobavil.
Taky nechápu, v které choré hlavě se ten nápad s ADSL po minutách zrodil. Řekl bych, že to je nejpitomější nápad roku. A jsem moc zvědavý, jak se s tím popasují zákazníci, kolik jich skočí na lep.
Taky nechápu, v které choré hlavě se ten nápad s ADSL po minutách zrodil. Řekl bych, že to je nejpitomější nápad roku. A jsem moc zvědavý, jak se s tím popasují zákazníci, kolik jich skočí na lep.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 9:01
Nový
Re: služby
celé vlákno
Počet zákazníků bude přímo úměrný míře propagace. Obávám se, že pokud reklamy poběží jako dosud několikrát denně v hlavních vysílacích časech, bude jich opravdu hodně. Mnoho lidí dávno přestalo používat vlastní rozum a svěřilo ho do péče odborníkům na PR.
1. 6. 2007 9:15
Nový
Re: služby
celé vlákno
Taky se toho bojím, že spousta lidí skočí na reklamy, a pak budou koukat na faktury jak na zjevení panny marie.
Alfik (neregistrovaný)
1. 6. 2007 10:24
Nový
Re: služby
celé vlákno
tahle nabídka je špatná i jako vtip. O to horší je, že telekomáci ji myslí vážně.
Laabik (neregistrovaný)
1. 6. 2007 20:45
Nový
Re: služby
celé vlákno
Tak tohle je ten nejvtipnější článek kterej sem v životě četl. Prostě výsměch lidem. Jen tak dál O2.
xx (neregistrovaný)
1. 6. 2007 18:11
Nový
Re: služby-curakoviny
celé vlákno
VINE S JESKYNE POJEBAL JSEM VAS VSECHNY UMRDANCI ARA BENGO.NECHAPU CO O2 VYMEJSLI ZA CURAKOVINY,ASI SE CHCE VRATIT DO DOB PRAVEKU,UPLNE JE VSECHNO ODNICH V PRDELI,JAKO TO NAVYSOVANI RYCHLOSTI,DNESKA JE PRVNIHO A RYCHLOST JE PORAD STEJNA AT SE JDOU PORADNE VYMRDAT,NESKUTECNY S
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 6. 2007 14:36
Nový
Re: služby
celé vlákno
O2 poskytuje služby jako takove slušné,ale po aktivaci za 1kc se smlouvou na 12 měsicu si dojděte k očnimu lékaři až budete čist vyučtováni,pevna linka 199.00
připlatek O2Tv 100.00 nemam set box TV ale musim platit +DL 4mega,po 1.červnu.Aktivace před 1.05.07.Ato vše bez DPH. Asi 900 kč.
připlatek O2Tv 100.00 nemam set box TV ale musim platit +DL 4mega,po 1.červnu.Aktivace před 1.05.07.Ato vše bez DPH. Asi 900 kč.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 6. 2007 14:45
Nový
Re: služby
celé vlákno
O2 poskytuje služby jako takove slušné,ale po aktivaci za 1kc se smlouvou na 12 měsicu si dojděte k očnimu lékaři až budete čist vyučtováni,pevna linka 199.00
připlatek O2Tv 100.00 nemam set box TV ale musim platit +DL 4mega,po 1.červnu.Aktivace před 1.05.07.Ato vše bez DPH. Asi 900 kč měsičně za 2hod.surfu.denne.
připlatek O2Tv 100.00 nemam set box TV ale musim platit +DL 4mega,po 1.červnu.Aktivace před 1.05.07.Ato vše bez DPH. Asi 900 kč měsičně za 2hod.surfu.denne.
1. 6. 2007 7:55
Nový
broadband?
celé vlákno
Tohle je podle mne výsměch a ne broadband.
Musel bych být v klinické smrti nebo s 5 promile v krvi, abych to nazval dobrou nabídkou.
Je vidět, že kyslíkovi se nedostává kyslíku, protože zatímco trendem je nabízet minimální připojení zdarma nebo za symbolickou částku řekněme v našich podmínkách tak 128/128 bez časového omezení pro nalákání zákazníků, tak kyslík jde zcela proti téhle logice a to čím by měl lidi nalákat naopak tvrdě omezuje, aby neustále koukali na hodinky.
Přece kvalitu připojení si nevybírám jenom podle ceny, ale i podle komfortu. Zájmem operátorů je, aby zákazník dospěl k názoru, že potřebuje kvalitnější (rychlejší, dlouhodobější) a tedy dražší připojení, a ne aby dospěl k názoru, že to laciné startovní připojení je vlastně drahé a proto si musí připlatit za dražší. A to zjistí jen tím, že bude mít dost času to pomalé připojení vyzkoušet a zjistit, že je moc pomalé. V internetu byli nejvíc pozadu mobilní operátoři, ale ani oni už si nedovolí vyrukouvat s časovou tarifikací a přešli na objemovou.
Pak se kyslík diví, že je nikdo nemá rád, když plodí takové paskvily. To už je ten Flex od UPC stokrát v přátelštější. Představa, že budu číst email nebo zprávy a na stole nebo v pc mi bude odtikávat 1,19,- za každou minutu, to může vymyslet jenom kyslík. Nebo že bych si pokaždé načetl na obrazovku stránku nebo email a hned schodil připojení a přečetl to offline? :) přidejte ještě 5 korun propojovací paušál, aby vám náhodou neutekla nějaká ta korunka. Sice tlecom koupil španelský kyslík, ale myšlení tam mají pořád stejné.
Musel bych být v klinické smrti nebo s 5 promile v krvi, abych to nazval dobrou nabídkou.
Je vidět, že kyslíkovi se nedostává kyslíku, protože zatímco trendem je nabízet minimální připojení zdarma nebo za symbolickou částku řekněme v našich podmínkách tak 128/128 bez časového omezení pro nalákání zákazníků, tak kyslík jde zcela proti téhle logice a to čím by měl lidi nalákat naopak tvrdě omezuje, aby neustále koukali na hodinky.
Přece kvalitu připojení si nevybírám jenom podle ceny, ale i podle komfortu. Zájmem operátorů je, aby zákazník dospěl k názoru, že potřebuje kvalitnější (rychlejší, dlouhodobější) a tedy dražší připojení, a ne aby dospěl k názoru, že to laciné startovní připojení je vlastně drahé a proto si musí připlatit za dražší. A to zjistí jen tím, že bude mít dost času to pomalé připojení vyzkoušet a zjistit, že je moc pomalé. V internetu byli nejvíc pozadu mobilní operátoři, ale ani oni už si nedovolí vyrukouvat s časovou tarifikací a přešli na objemovou.
Pak se kyslík diví, že je nikdo nemá rád, když plodí takové paskvily. To už je ten Flex od UPC stokrát v přátelštější. Představa, že budu číst email nebo zprávy a na stole nebo v pc mi bude odtikávat 1,19,- za každou minutu, to může vymyslet jenom kyslík. Nebo že bych si pokaždé načetl na obrazovku stránku nebo email a hned schodil připojení a přečetl to offline? :) přidejte ještě 5 korun propojovací paušál, aby vám náhodou neutekla nějaká ta korunka. Sice tlecom koupil španelský kyslík, ale myšlení tam mají pořád stejné.
govinda (neregistrovaný)
1. 6. 2007 8:34
Nový
Re: broadband?
celé vlákno
Takhle to dopada, kdyz neexistuje skutecna konkurence...
Jako levnejsi vychazeji i internetove kavarny.
>Nebo že bych si pokaždé načetl na obrazovku stránku nebo email a hned schodil připojení a přečetl to offline? :)
Pomuze postovni klient a na stahovani celych sajtu treba Teleport Pro/Ultra.
Jako levnejsi vychazeji i internetove kavarny.
>Nebo že bych si pokaždé načetl na obrazovku stránku nebo email a hned schodil připojení a přečetl to offline? :)
Pomuze postovni klient a na stahovani celych sajtu treba Teleport Pro/Ultra.
1. 6. 2007 9:07
Nový
Re: broadband?
celé vlákno
Jenomže poštovní klient si to spojení sám "nevytočí" ani ho sám neukončí na rozdíl od dial-up. Stejně to budu muset dělat ručo ne?
Peppa1 (neregistrovaný)
1. 6. 2007 9:17
Nový
Re: broadband?
celé vlákno
OE navázaný na IE si po spuštění připojení vytočí a po zavření může i ukončit...
Martin V (neregistrovaný)
2. 6. 2007 12:34
Nový
Re: broadband?
celé vlákno
většina klientu to umí, moje Eudora urcite. I kdyz jsem tuto funkci nevyuzil jiz nekolik let :-)
StandaT (neregistrovaný)
1. 6. 2007 8:12
Nový
mrdky
celé vlákno
Já jsem si pořád nechtěl připustit, že Česká republika spěje do sraček, ale tohle mě opravdu dorazilo.
Absolutní humus ze strany kyslíku.
Absolutní humus ze strany kyslíku.
1. 6. 2007 8:28
Nový
Cílová skupina
celé vlákno
Nějak si neumím představit, komu je ta služba určena. Tohle je tak na 5 minut trvající obdenní kontrolu pošty a to už můžu zůstat na dial-up. Případně zahazovat zprávy s přílohami a na poštu lézt přes mobil s APN internet za pár haléřů za kB.
pepa (neregistrovaný)
1. 6. 2007 14:45
Nový
Re: Cílová skupina
celé vlákno
Já mluvil nedávno se známím a ten mi říkal, že možná s něčím přijdou. Mělo to být o tom, že tam nebude kvalitní rychlost. Tak tam měla být cena cca 200Kč. Místa daleko DSLAmů.
To co vymysleli vypadá, že zkoušejí za co se to dá prodat.
Už to vidím, že někdo kdo bude padlí na hlavu nebo jeho děti přemluví tatínka ať to koupí. Když uvdidí účet za měsíc cca 600-800 tak raději přejde na 399,-Kč a už ho mají tam kde chtěli.
Já bych se jim na to vy...
Je vidět jak je důležitá konkurence. Alternativní na tom skoro nevidělávají a tak s tím nemohou něco dělat a Oxid (ČT) pořád rýžuje.
pepa
To co vymysleli vypadá, že zkoušejí za co se to dá prodat.
Už to vidím, že někdo kdo bude padlí na hlavu nebo jeho děti přemluví tatínka ať to koupí. Když uvdidí účet za měsíc cca 600-800 tak raději přejde na 399,-Kč a už ho mají tam kde chtěli.
Já bych se jim na to vy...
Je vidět jak je důležitá konkurence. Alternativní na tom skoro nevidělávají a tak s tím nemohou něco dělat a Oxid (ČT) pořád rýžuje.
pepa
Bilbo (neregistrovaný)
1. 6. 2007 15:26
Nový
Re: Cílová skupina
celé vlákno
600 az 800? Pokud na to budou viset 3-5 hodin denne tak to bude spis 6000-8000. Pokud to nekdo necha pripojeny nonstop tak 43200 za mesic. Pekna drahota za "neomezenou" 2mbit :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 15:48
Nový
Re: Cílová skupina
celé vlákno
Ale zase je to bez FUP :-D
Martin V (neregistrovaný)
2. 6. 2007 12:35
Nový
Re: Cílová skupina
celé vlákno
Já mám 3mega bez fup za 900 i s DPH, upload i dowload jede krasnych 260-300 kbs
Frodo (neregistrovaný)
1. 6. 2007 16:59
Nový
Limitovaná cena
celé vlákno
Má to limitovanou cenu, když človíček prosurfuje za 2149 Kč s daní, už může surfovat za tuto cenu do konce měsíce v klidu. Takže pak má vlastně předražený Extreme. Je to hodně, ale aspoň ty desítky tisíc za měsíc nehrozí.
O2 xx (neregistrovaný)
1. 6. 2007 17:01
Nový
Maximální cena = 2 149 Kč
celé vlákno
Na stránkách O2 je uvedeno :
"Maximální výše ceny za službu během jednoho měsíce je 2 149 Kč s DPH "
http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/ie_doma/2048_start/parametry/sectionContent.html
"Maximální výše ceny za službu během jednoho měsíce je 2 149 Kč s DPH "
http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/ie_doma/2048_start/parametry/sectionContent.html
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2007 14:55
Nový
Re: Cílová skupina
celé vlákno
pepo, raději si zopakuj mateřský jazyk !!!! Tvá čeština je opravdu úděsná.
Jirka (neregistrovaný)
1. 6. 2007 18:25
Nový
Re: Cílová skupina
celé vlákno
omyl, účtuje se po celých půlhodinách!!!
bajtík (neregistrovaný)
1. 6. 2007 8:52
Nový
nezrychlené ADSL
celé vlákno
Spíše bych očekával, že server jako lupa.cz bude například pátrat po důvodu, proč stále ještě mnoho zákazníků ADSL služeb není migrováno na nové vyšší rychlosti jak nám Telefonica slibovala. Je 1. června a spousta lidí ještě běží na starých rychlostech a Telefonica hraje mrtvého brouka.
1. 6. 2007 9:47
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
Po tom duvodu skutecne patrame a na prislusnem clanku pracujeme.
ostravák (neregistrovaný)
1. 6. 2007 13:36
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
Mně přišlo na mail....na ústřednách proběhli ještě nějaké úpravy a zákazníci,kteří měli již protokol PPOE,již ve většině případů jsou. Většina živatelů s PPOA bude migrována tento měsíc(OP-O2)
Edy (neregistrovaný)
1. 6. 2007 15:37
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
Touto zmenu me ani nepripominejte. Zadna komunika neprobehla a sun najednou internet nesel cekani na lince 45 min a 3 operatori = tri tuzne duvody nefunkcnosti. Nehlede na to ze jsem se dozvedel ze me mela prijit jakasi poukazka na novu ADSL2+ modem. Nemusim podotykat ze neprisla ze. Proste hnus. A kce na prodejne pri reseni te poukazky je pribeh sam pro sebe.
karel (neregistrovaný)
1. 6. 2007 21:29
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
Koncem května mi to začalo být taky divný.
Jelikož mám modem, který ADSL2+ umí, tak jsem se na poukázku vykašlal.
Po telefonátu na help mi ovšem řekli, že musím oznámit, že modem nechci, jinak prý nevědí jestli chci zrychlení.... :-)
Jelikož mám modem, který ADSL2+ umí, tak jsem se na poukázku vykašlal.
Po telefonátu na help mi ovšem řekli, že musím oznámit, že modem nechci, jinak prý nevědí jestli chci zrychlení.... :-)
3. 6. 2007 21:01
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
No vidite, a ja to mam naopak, poukaz na ADSL2+ modem mi prisel a k tomu jeste "darek" simkarta O2 s kreditem 50 Kc. Oboji letelo do kose, a pak mi jeste volali, jestli uz mam novy modem a kdy maji zvysit rychlost. Ja rychlost samozrejme zvysit nechci (nema pro muj tarif vyznam, omezuje me upload a FUP) a vyhazovat stary modem+router za 5 litru taky nehodlam, tak jsem zvedav, jestli stavajici pripojeni ponechaji, anebo budu jednoho krasneho dne offline... Fakt sasci, hlavne ze zdarma nabizeji vyssi rychlost, vnucuji veci, ktere clovek nechce (viz ta sim), ale podat v jedne veticce jasnou informaci jak to bude se stavajicim pripojenim, to uz je nad jejich sily :-/
Venneticus (neregistrovaný)
4. 6. 2007 15:06
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
meme meme, navýšení bude plošné, i když ho chcešm i když nechceš, rychlost se ti zvedne, takže jestli ti modem na vyšší rychlostnebude fungovat, tak se bohužel k netu nepřipojíš.... :o))
4. 6. 2007 15:17
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
No právě, a tobě se to nezdá zvrácené?
Jinak ale zřejmě nemáš tak docela pravdu, protože tam, kde to je technicky problém (vzdálenost od ústředny apod.) samo O2 deklarovalo, že ponechá stávající rychlosti. Takže teoreticky by to neměl být problém ani u zákazníků, kteří mají technický problém v modemu jako já (PPPoE asi mám, ale víc jsem to nestudoval)
Jinak ale zřejmě nemáš tak docela pravdu, protože tam, kde to je technicky problém (vzdálenost od ústředny apod.) samo O2 deklarovalo, že ponechá stávající rychlosti. Takže teoreticky by to neměl být problém ani u zákazníků, kteří mají technický problém v modemu jako já (PPPoE asi mám, ale víc jsem to nestudoval)
Venneticus (neregistrovaný)
4. 6. 2007 16:10
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
no, víš jak, ber to tak, že si prostě jako každej jinej, kterej platí poplattek, ted za tu stejnou cenu dostaneš vyšší rychlost, což je pohoda, ne, pochopil bych nevoli, kdyby zdražili, ale takhle myslím, že ok :-))
co se týká techniské dostupnosti, jj, tam je problém, ale třeba to časem taky vylepšej, že jo .-))
co se týká techniské dostupnosti, jj, tam je problém, ale třeba to časem taky vylepšej, že jo .-))
4. 6. 2007 16:51
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
Že zvýší rychlost je pohoda maximálně v tom, že koncový uživatel to ve většině případů vůbec nepozná (už teď se 4 Mbit spíš čekám než že bych využíval linku naplno pokud se bavíme jen o webu), a naopak může (bude) mít potíže se stávajícím modemem, oni utratí hromadu peněz za propagaci (věřím, že se jim to vrátí) typu nevyžádané reklamní bláboly a SIMka (chudák směsný odpad), aniž by místo toho zákazníka aspoň slušně informovali.
Takže přínos pro mě osobně žádný, jen samá negativa. Jo kdyby zvýšili upload (u některých tarifů tedy nepatrně zvyšují i ten, ale současně neúnosně narůstá asymetrie) nebo snížili FUP tak samozřejmě neřeknu. Každopádně s Telekomunisty jsem si užil za léta svoje a jakmile budou i na naší ústředně Radiokomunikace tak sbohem a šáteček (z deště pod okap;))
Takže přínos pro mě osobně žádný, jen samá negativa. Jo kdyby zvýšili upload (u některých tarifů tedy nepatrně zvyšují i ten, ale současně neúnosně narůstá asymetrie) nebo snížili FUP tak samozřejmě neřeknu. Každopádně s Telekomunisty jsem si užil za léta svoje a jakmile budou i na naší ústředně Radiokomunikace tak sbohem a šáteček (z deště pod okap;))
dmw (neregistrovaný)
1. 6. 2007 19:02
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
me prisel dopis, ze behem dubna a kvetna budou zrychlovat, je cerven a stale nic, takze v pondeli jdu na telepoint(nebo jak se ta jeji "prodejna" jmenuje) a budu pozadovat bud snizeny ceny, nez to zrychli, nebo nejakou jinou kompenzaci...
karel (neregistrovaný)
1. 6. 2007 21:29
Nový
Re: nezrychlené ADSL
celé vlákno
Koncem května mi to začalo být taky divný.
Jelikož mám modem, který ADSL2+ umí, tak jsem se na poukázku vykašlal.
Po telefonátu na help mi ovšem řekli, že musím oznámit, že modem nechci, jinak prý nevědí jestli chci zrychlení.... :-)
Jelikož mám modem, který ADSL2+ umí, tak jsem se na poukázku vykašlal.
Po telefonátu na help mi ovšem řekli, že musím oznámit, že modem nechci, jinak prý nevědí jestli chci zrychlení.... :-)
1. 6. 2007 8:57
Nový
Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
podle popisu nové služby, který se již objevil na webu TO2 CR, je služba O2 Internet ADSL Start "účtována po 30 minutových blocích"!!
1. 6. 2007 9:09
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
"S O2 Internetem ADSL Start platíte jen za to, co skutečně na internetu prosurfujete." :-)
bastard (neregistrovaný)
1. 6. 2007 9:24
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
Máte pravdu..
to znamená že se za těch 179 korun můžete připojit 4x do měsíce a za každé další připojení si zaplatíte 30 korun nebo 60 ...90 ..120 .... To je opravdu nabídka jako Brno....
to znamená že se za těch 179 korun můžete připojit 4x do měsíce a za každé další připojení si zaplatíte 30 korun nebo 60 ...90 ..120 .... To je opravdu nabídka jako Brno....
bastard (neregistrovaný)
1. 6. 2007 9:24
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
Máte pravdu..
to znamená že se za těch 179 korun můžete připojit 4x do měsíce a za každé další připojení si zaplatíte 30 korun nebo 60 ...90 ..120 .... To je opravdu nabídka jako Brno....
to znamená že se za těch 179 korun můžete připojit 4x do měsíce a za každé další připojení si zaplatíte 30 korun nebo 60 ...90 ..120 .... To je opravdu nabídka jako Brno....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 9:44
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
Zákazník v ceně měsíčního paušálu získává 120 minut připojení. Po vyčerpání volných minut se začíná účtovat dle minut připojení a to sazbou 1min/1,- Kč s DPH (0,84 bez DPH). Účtováno je formou 30ti minutových bloků – týdenní čas na internetu je rozdělen na 30ti minutové bloky a následně zaúčtován. Např. zákazník prosurfuje za týden 72 minut – tzn. Tři 30ti minutové bloky = 90,-Kč s DPH.
1. 6. 2007 10:00
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
"týdenní čas na internetu je rozdělen na 30ti minutové bloky"
Takhle se o Internetu uvažovalo někdy před deseti lety.
"Např. zákazník prosurfuje za týden 72 minut, tzn. Tři 30ti minutové bloky"
Tohle snad ani nepotřebuje komentář. Ovšem dodat k tomu, že zákazník zaplatí jen to, co prosurfuje, už chce hodně silný žaludek.
Takhle se o Internetu uvažovalo někdy před deseti lety.
"Např. zákazník prosurfuje za týden 72 minut, tzn. Tři 30ti minutové bloky"
Tohle snad ani nepotřebuje komentář. Ovšem dodat k tomu, že zákazník zaplatí jen to, co prosurfuje, už chce hodně silný žaludek.
Adam (neregistrovaný)
1. 6. 2007 15:54
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
Proč celých 72 minut?? Co kdyz si 3 krát stáhne poštu a přečte zprávy po 5 minutách, tedy třeba 3x5=15 minut, ale zaplatí 90 minut, tedy "jen" to co prosurfuje...:-))) Nemluvě o způsobu odečtu "volných" minut podobným způsobem...:-)) a ještě k tomu přidají agresivná reklamu ve stylu "tak levné to ještě nebylo"... HNUS... Giganty typu O2 nikdy nepochopí co to je budovat Image značky, že to není jen obující reklama která nic než značku neřeknu ale že image se vytváříspokojenými zákzaníky, ne urváním technicky dosud hloupých a rádoby "šetřílků" a rýžování z nich do doby než procitnou s část zůstane u nich ale ujiného lepšího tarifu, zbytek odejde ke konkureci... Neuvědomují si, že na jendoho taktu skro podvodem získaného zákzaníka si zhorší pověst u dalších 10 v boru erudovaných, kteří u nch nejsou ale třeba by někdy byli a určitě by dělaly větší účtu než paní z Horní Dolní, která tomu nerozumí... Já od odb Telecomu od nich postupně odhlásil co se dalo, protože mne štvali nejen špatnými podmínkami, ale i přístupem a to i ve vyřizování reklamací apod. Ale vychutanl jsem si je, když se mne ptali proč od nich všecho ruším...:-)
Frodo (neregistrovaný)
1. 6. 2007 17:09
Nový
Ceník
celé vlákno
Tady je úplný ceník:
http://www.cz.o2.com/file_sup/291021/Cenik_xDSL_sluzeb_TO2_1_6_2007__final_.pdf
Poznámka 15:
Služba O2 Internet ADSL Start je účtována ve 30-ti minutových blocích, do kterých je provoz dělen v týdenních intervalech (naždý kalendářní týden) a na konci účtovací periody.
Pravděpodobný výklad:
Když se připojíte 6x po pěti minutách v jednom týdnu, bude to jeden 30-ti minutový blok. Ale když se připojíte 2x pět minut ve dvou týdnech, budou to dva bloky.
http://www.cz.o2.com/file_sup/291021/Cenik_xDSL_sluzeb_TO2_1_6_2007__final_.pdf
Poznámka 15:
Služba O2 Internet ADSL Start je účtována ve 30-ti minutových blocích, do kterých je provoz dělen v týdenních intervalech (naždý kalendářní týden) a na konci účtovací periody.
Pravděpodobný výklad:
Když se připojíte 6x po pěti minutách v jednom týdnu, bude to jeden 30-ti minutový blok. Ale když se připojíte 2x pět minut ve dvou týdnech, budou to dva bloky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 6. 2007 4:23
Nový
Re: Ceník
celé vlákno
No, myslím, že se s účtováním této "služby" ještě nasmějeme.
Ale příslušné know-how, jak psát tiskové zprávy ve chvíli, kdy je blbě nastavený účtování, to TO2 má (viz první faktury za GPRS paušál), takže to zvládnou i tentokrát. A pokud mě paměť neklame, tak PR osoba je dnes tatáž, jako byla před lety v Eurotelu, takže tohle zvládnou :-)
Jen si nejsem jist, jak se jim k tomu postaví ČTÚ. Ale naděje, že by se konečně už zmátožilo, je vpravdě nepatrná. Tam hold mají jiná čtyři roční období - jarní únavu, letní dovolené, podzimní splín a zimní spánek.
Ale příslušné know-how, jak psát tiskové zprávy ve chvíli, kdy je blbě nastavený účtování, to TO2 má (viz první faktury za GPRS paušál), takže to zvládnou i tentokrát. A pokud mě paměť neklame, tak PR osoba je dnes tatáž, jako byla před lety v Eurotelu, takže tohle zvládnou :-)
Jen si nejsem jist, jak se jim k tomu postaví ČTÚ. Ale naděje, že by se konečně už zmátožilo, je vpravdě nepatrná. Tam hold mají jiná čtyři roční období - jarní únavu, letní dovolené, podzimní splín a zimní spánek.
Adam (neregistrovaný)
4. 6. 2007 11:21
Nový
Re: Ceník
celé vlákno
Prostě jste jen jinými slovy, že O2 lidem lže, byť lže jinak...
Už to "poznámka 15" mluví za vše... KOlik takových poznámek O2 má???
Konglomeráty typu, zákazník musí všechno, všechno co je v mnoha stranách drobných podmínek, které se neustále i po jeho podpisu takových podmínek mění na základě jedné oblíbené věty v podmínkách, že s tím zákazník souhlasí opravdu NEMUSÍM... Za blbost se platí, tak prostě blbí budou holt cvakat...
Už to "poznámka 15" mluví za vše... KOlik takových poznámek O2 má???
Konglomeráty typu, zákazník musí všechno, všechno co je v mnoha stranách drobných podmínek, které se neustále i po jeho podpisu takových podmínek mění na základě jedné oblíbené věty v podmínkách, že s tím zákazník souhlasí opravdu NEMUSÍM... Za blbost se platí, tak prostě blbí budou holt cvakat...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 12:49
Nový
tyhle nabidky
celé vlákno
jsou fakt udesny, to lezem z5 do praveku, jezis to je firma ci spolecnost nebo jak to nazvat to je udesny
1. 6. 2007 12:25
Nový
Re: Doplnění - tarifikace po 30 minutách
celé vlákno
No tak tenhle tarif, to je teda výplod chorého mozku :-O.
jozin (neregistrovaný)
1. 6. 2007 9:04
Nový
Semeper idem
celé vlákno
Je videt, ze lidem v SPT se styska po dobach, kdy ucastnik musel trpne zkouset zda se vubec pripoji a kdyz se pripojil, doufal, ze se mu nerozpadne spojeni a bud silhal po hodinkach nebo platil krvave prachy.
Mam namet pro Lupu. Vypatrejte prosim toho, kdo podobne "cool tarify" vymysli. Jak vypada, kolik mu je, jestli to mysli vazne nebo jestli se tim kralovsky bavi a udelejte s nim rozhovor. Ten by mohl vest nejaky psycholog ci psychiatr. Opravdu by mne zajimal dusevni svet nekoho, kdo privadi na svet tyto "cool napady".
Mam namet pro Lupu. Vypatrejte prosim toho, kdo podobne "cool tarify" vymysli. Jak vypada, kolik mu je, jestli to mysli vazne nebo jestli se tim kralovsky bavi a udelejte s nim rozhovor. Ten by mohl vest nejaky psycholog ci psychiatr. Opravdu by mne zajimal dusevni svet nekoho, kdo privadi na svet tyto "cool napady".
Adam (neregistrovaný)
1. 6. 2007 16:00
Nový
Re: Semeper idem
celé vlákno
ono to pro ne logiku a i ziskovost z jejich pohleud ma, oslovi nove zatim techniky neznale uzivatele a nekteri u nich i prekvapie zustanou... tedy penizky pro ne budou z tohoto kroku... Ale to ze si nici jiz tak chabou image a povest obecne a ze tak odlakavaji profi uzivatele, kteri by u nich zaplatili vice nez ti novy, to si jaksi nepripousti a stale hresi na hloupost lidi coz se jim jeste nejakou dobu u nas bohuzel darit bude... Nicmene prolidi jako ja je to signal, ze co jde, byt by to bylo ne levnejsi al e i za stejnou cenu, tak jit jinam od spolecnosti, ktera zaklad busines na tom, ze z nekoho dela blbce...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 9:19
Nový
to je hnus velebnosti du blejt
celé vlákno
to je hruza telefonika vazne nabizi jen zumpu a kdyz ne zumpu tak odpad, nejdriv machrujou jak minimalne 2Mbity pak z nich vypadne 3GB fuj fup a nakonec jeste vytacene LOL :-D mam nekde mezi HW asi 3 modemy a jsou to nejaky 56KB PCI prodam :-D budeou se Vam hodit, by me zajimalo kdo dela reditele O2 fuj.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 20:41
Nový
Re: to je hnus velebnosti du blejt
celé vlákno
stranka nenalezena
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 23:53
Nový
Re: to je hnus velebnosti du blejt
celé vlákno
Vymaž si v odkazu mezeru:
.../jamie_smith_bast erra.html
.../jamie_smith_bast erra.html
Radiance (neregistrovaný)
4. 6. 2007 8:13
Nový
Re: to je hnus velebnosti du blejt
celé vlákno
Ten má ale hnusnou držku...:D
2. 6. 2007 0:02
Nový
Re: to je hnus velebnosti du blejt
celé vlákno
Příště více originality prosím...
http://www.lupa.cz/clanky/vytacene-adsl/nazory/183718/
BTW první vytáčené připojení, které dokáže uživatele opravdu vytočit.
+1 pro O2 :)
http://www.lupa.cz/clanky/vytacene-adsl/nazory/183718/
BTW první vytáčené připojení, které dokáže uživatele opravdu vytočit.
+1 pro O2 :)
1. 6. 2007 10:10
Nový
43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
((30*24*60)-120)*1
Staci se zapomenou odpojit a mate vydelano.
Staci se zapomenou odpojit a mate vydelano.
1. 6. 2007 11:15
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
((30*24*60)-120)*1,19)+(179*1,19)=51478Kč měsíčně.
Ještě horší.
V telecomu asi někdo padnul na hlavu...
Ještě horší.
V telecomu asi někdo padnul na hlavu...
esquire (neregistrovaný)
1. 6. 2007 12:28
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
V brožuře O´chutney je pro O2 Internet ADSL Start uvedeno následující:
Automaticky je nastaven maximální měsíční limit 2149 Kč s DPH pro případ, že se zákazník zapomene odpojit.
Automaticky je nastaven maximální měsíční limit 2149 Kč s DPH pro případ, že se zákazník zapomene odpojit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 13:04
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
A to má být nějaká omluva?
Adam (neregistrovaný)
1. 6. 2007 16:07
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
No vidíte, a všichni jste se smáli psolancům že potřebují páčky na notebocích aby viděli dle polohy páčky zda jsou či nejsou připojeni... a už je to tady, bez páčky riskujete!!! :-)))
1. 6. 2007 13:05
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
A jak ten limit má fungovat?
Člověk by očekával, že minuty navíc budou zdarma. Protože se ale společnost jmenuje Telekomika, bude to asi tak, že po vyčerpání 2000 minut se už nepůjde připojit! :)
Člověk by očekával, že minuty navíc budou zdarma. Protože se ale společnost jmenuje Telekomika, bude to asi tak, že po vyčerpání 2000 minut se už nepůjde připojit! :)
ostravák (neregistrovaný)
1. 6. 2007 13:43
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
ale půjde pak,už můžeš surfovat kolik chceš,ta cena těch 2200kč je maximální.ovšem pokud dopředu víš,že prosurfuješ 2000minut tak se ti určitě vyplatí O2adsl 2mbit za 474kč s DPH :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 6. 2007 13:37
Nový
Re: 43080 Kč/měsíčně
celé vlákno
Ono staci kdyz si sluzbu spustite na PPPoE a mate to
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 10:13
Nový
Tomu říkám moderní služba
celé vlákno
Někde (http://www.koreatimes.co.kr/www/news/tech/2007/05/133_1608.html) se moří s optikou do bytů a bezdrátovým internetem za 400 Kč měsíčně, ale Telefonica O2 Czech Republic ukazuje, jak má vypadat ale služba připojení k Internetu pro 21. století.
A to už jsem si myslel, že mě nic nemůže překvapit. Co bude muset TO2 ještě udělat, aby i na ČTÚ všem došlo, že telekomunikační trh v ČR v praxi neexistuje a TO2 si své dominantní postavení zneužívá, až se hory zelenají? Nestačilo, že:
- podíl WiFi připojení je takový, že mezinárodní instituce již pro ČR musely změnit metodiku,
- konstatování EU, že v ČR nejsou náležitě využívány regulační mechanismy
- v podílu broadband připojení jsme na chvostu EU, nárůst nových uživatelů klesá
- podíl dominantního operátora na trhu se zvyšuje
Odhaduji, že ani tato úžasná služba s osazenstvem ČTÚ nepohne.
Jen jsem zvědav, jak si s tím poradí statistici - jedná se o broadband podle "Broadband strategie ČR", nebo ne? Podle mě nikoliv.
A to už jsem si myslel, že mě nic nemůže překvapit. Co bude muset TO2 ještě udělat, aby i na ČTÚ všem došlo, že telekomunikační trh v ČR v praxi neexistuje a TO2 si své dominantní postavení zneužívá, až se hory zelenají? Nestačilo, že:
- podíl WiFi připojení je takový, že mezinárodní instituce již pro ČR musely změnit metodiku,
- konstatování EU, že v ČR nejsou náležitě využívány regulační mechanismy
- v podílu broadband připojení jsme na chvostu EU, nárůst nových uživatelů klesá
- podíl dominantního operátora na trhu se zvyšuje
Odhaduji, že ani tato úžasná služba s osazenstvem ČTÚ nepohne.
Jen jsem zvědav, jak si s tím poradí statistici - jedná se o broadband podle "Broadband strategie ČR", nebo ne? Podle mě nikoliv.
Petr (neregistrovaný)
1. 6. 2007 10:30
Nový
Re: Tomu říkám moderní služba
celé vlákno
...- jedná se o broadband podle "Broadband strategie ČR", nebo ne? Podle mě nikoliv.... Ale jedna. Rychlost vetsi nez pozadovana v definici (nepamatuji se kolik to je? 150kbit?) a muzete rychlost uzivat kdy potrebujete. To ze vas to bude stat majlant je bezvyznamny detail.
Diskutujici by meli pochopit, ze Telecom neni charita a ze je to firma, ktera chce vydelat maximum. Pokud jeste k tomu nefunguje regulace monopolu, tak ma proste smulu zakaznik.
Diskutujici by meli pochopit, ze Telecom neni charita a ze je to firma, ktera chce vydelat maximum. Pokud jeste k tomu nefunguje regulace monopolu, tak ma proste smulu zakaznik.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 11:10
Nový
Re: Tomu říkám moderní služba
celé vlákno
Podle mě nejedná - ta definice není pouze o rychlosti, ale také o principech, jak má taková služby vypadat - dovolím si ocitovat:
3. Vymezení vysokorychlostního přístupu
Vysokorychlostní přístup je v této Strategii chápán ve stejném smyslu, jako v dokumentu „Státní informační a komunikační politika ČR (e-Česko 2006)“, tedy jako takový druh přístupu uživatelů k poskytovaným zdrojům a službám, který koncové uživatele neomezuje v tom, co a jak hodlají dělat, kdykoli to chtějí dělat (tj. který není tzv. „úzkým hrdlem“ v celém řetězci mezi koncovým uživatelem a poskytovateli služeb a nejrůznějšími síťovými zdroji a je dostupný trvale, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu).
Více viz www.micr.cz
Obávám se, že cena 1 Kč za minutu je pro uživatele omezení velmi citelné. Nehledě na to, že vlastní "minimální rychlost broadbandu" se mění podle státu, instituce a času, "neomezování" uživatele je uvedeno v každé z definic broadbandu, které mi prošly rukama.
Je naprosto v pořádku, že TO2 chce vydělávat maximum - "má to v popisu práce". Je na regulátorech trhu, aby zamezili zneužívání dominantního postavení, které TO2 má. Že to regulátoři nedělají (bez ohledu na to, kdo je zrovna ve vládě a komu Telecom právě patří), to je smutné. Co s tím - demonstrovat na Sokolovské jako před 9 lety na Olšanské?
3. Vymezení vysokorychlostního přístupu
Vysokorychlostní přístup je v této Strategii chápán ve stejném smyslu, jako v dokumentu „Státní informační a komunikační politika ČR (e-Česko 2006)“, tedy jako takový druh přístupu uživatelů k poskytovaným zdrojům a službám, který koncové uživatele neomezuje v tom, co a jak hodlají dělat, kdykoli to chtějí dělat (tj. který není tzv. „úzkým hrdlem“ v celém řetězci mezi koncovým uživatelem a poskytovateli služeb a nejrůznějšími síťovými zdroji a je dostupný trvale, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu).
Více viz www.micr.cz
Obávám se, že cena 1 Kč za minutu je pro uživatele omezení velmi citelné. Nehledě na to, že vlastní "minimální rychlost broadbandu" se mění podle státu, instituce a času, "neomezování" uživatele je uvedeno v každé z definic broadbandu, které mi prošly rukama.
Je naprosto v pořádku, že TO2 chce vydělávat maximum - "má to v popisu práce". Je na regulátorech trhu, aby zamezili zneužívání dominantního postavení, které TO2 má. Že to regulátoři nedělají (bez ohledu na to, kdo je zrovna ve vládě a komu Telecom právě patří), to je smutné. Co s tím - demonstrovat na Sokolovské jako před 9 lety na Olšanské?
1. 6. 2007 10:38
Nový
Oprava: 1 Kč/min je už včetně DPH
celé vlákno
v článku uváděná minutová cena včetně DPH není 1,19 Kč/min, ale jen 1 Kč/min (a 0,84 Kč/min bez DPH). Za chybu se omlouvám.
karel (neregistrovaný)
1. 6. 2007 10:48
Nový
Prdíci to přehnali
celé vlákno
Prdíci pořád zkoušejí, jakým podfukem z lidí vytahat peníze.
Upomínky už posílají hned po splatnosti a 50,- je doma.
Pořád dokola zapínají nevyžádané záznamníky - to jsou taky prachy navíc, i když s nikým nemluvíš.
Upomínky už posílají hned po splatnosti a 50,- je doma.
Pořád dokola zapínají nevyžádané záznamníky - to jsou taky prachy navíc, i když s nikým nemluvíš.
storky.cz (neregistrovaný)
1. 6. 2007 11:06
Nový
Měsíční účet na 43.000 Kč se stane realitou...
celé vlákno
Tato nabídka je samozřejmě směšná, co mě ale děsí, je tento případ:
Zapnu si svoje ADSL, které mám 120 minut měsíčně zdarma. Hodina má 60 minut a den 24 hodin - to je 1440 Kč denně, pokud připojení nevypnu. 43.000 Kč měsíčně, pokud odečtu těch 120 minut zdarma!
Pamatujete na ty průsery s dialupem a dialery? Ta doba je zpátky. Pokud necháte toto ADSL běžet 30 dní, přijde vám faktura na 43.000 Kč s DPH!!! A tací se jistě najdou, známe se.
Na tohle by snad mohl přistoupit jen cvok... plus se na rok upsat Telecomu... plus platit pevnou jánevímkolik, což je sama o sobě služba zcela přežitá... nepředstavitelný, být to na Apríla, srdečně se zasměju, ale dnes je Den Dětí...
Zapnu si svoje ADSL, které mám 120 minut měsíčně zdarma. Hodina má 60 minut a den 24 hodin - to je 1440 Kč denně, pokud připojení nevypnu. 43.000 Kč měsíčně, pokud odečtu těch 120 minut zdarma!
Pamatujete na ty průsery s dialupem a dialery? Ta doba je zpátky. Pokud necháte toto ADSL běžet 30 dní, přijde vám faktura na 43.000 Kč s DPH!!! A tací se jistě najdou, známe se.
Na tohle by snad mohl přistoupit jen cvok... plus se na rok upsat Telecomu... plus platit pevnou jánevímkolik, což je sama o sobě služba zcela přežitá... nepředstavitelný, být to na Apríla, srdečně se zasměju, ale dnes je Den Dětí...
esquire (neregistrovaný)
1. 6. 2007 12:30
Nový
Re: Měsíční účet na 43.000 Kč se stane realitou...
celé vlákno
V brožuře O´chutney je pro O2 Internet ADSL Start uvedeno následující:
Automaticky je nastaven maximální měsíční limit 2149 Kč s DPH pro případ, že se zákazník zapomene odpojit.
Automaticky je nastaven maximální měsíční limit 2149 Kč s DPH pro případ, že se zákazník zapomene odpojit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 13:06
Nový
Re: Měsíční účet na 43.000 Kč se stane realitou...
celé vlákno
No tak to jsme si oddechli, že pokud zapomeneme vypnout modem, nebo nezavřeme wokno s internetovým rádiem či nějakou on-line webovou kamerou, tak že zaplatím jen 2100Kč :-( bože...
josraf (neregistrovaný)
1. 6. 2007 11:42
Nový
Chcete vedet proc?
celé vlákno
Staci si precist a zamyslet se nad souvislostmi:
http://www.blisty.cz/art/26968.html
nebo
http://www.blisty.cz/art/26825.html
http://www.blisty.cz/art/26968.html
nebo
http://www.blisty.cz/art/26825.html
Ladislav N. (neregistrovaný)
5. 6. 2007 12:51
Nový
Re: Chcete vedet proc?
celé vlákno
No to je blábol opravdu mimo...
Q (neregistrovaný)
1. 6. 2007 12:03
Nový
já slavím... :)
celé vlákno
Dneska mám konec smlouvy s O2, a odpojili mi linku. :)
Takže prdík na druhou je mi prdu.
A nyní mám poslední účet za telefon SIP, měsíc květen 150Kč (účtováno po sekundách), což není ani na jejich prďácký paušál a internet linka 1Mb/512Mb bez fup za 470 Kč měsíčně. A to se vyplatí, ne?
O2 táhněte a zkrachujte.
Tyhle nabídky mají jednu výhodu, nemusím si je pořídit. :)
Jen se nechci dožít doby, kdy nějaký "zapomnětlivec" a "pomatenec" bude chtít po státu peníze až mu přijde faktura na 40 klacíků, za tuhle super prďáckou službu.
Takže prdík na druhou je mi prdu.
A nyní mám poslední účet za telefon SIP, měsíc květen 150Kč (účtováno po sekundách), což není ani na jejich prďácký paušál a internet linka 1Mb/512Mb bez fup za 470 Kč měsíčně. A to se vyplatí, ne?
O2 táhněte a zkrachujte.
Tyhle nabídky mají jednu výhodu, nemusím si je pořídit. :)
Jen se nechci dožít doby, kdy nějaký "zapomnětlivec" a "pomatenec" bude chtít po státu peníze až mu přijde faktura na 40 klacíků, za tuhle super prďáckou službu.
1. 6. 2007 12:30
Nový
poznámka pod čarou
celé vlákno
Služba O2 Internet ADSL Start je účtována po 30 minutových blocích. Prvních 120 minut je zahrnutých do ceny paušálu.
Majkl (neregistrovaný)
1. 6. 2007 12:53
Nový
To není Internet to je zmetek služby
celé vlákno
Už tu nedávno říkalo že internet má být neomezený v rámci paušálu a ne vytáčený internet. To potom není ADSL ale vytáčený s rychlostí 2Mb/s. Tudíž lidem klamou jak název služby aj cenu.... a to samé je i u ADSL kde povyčerpání kreditu neboli FUPU tak mají rychlost 64kb/s to je horor minimálně my to mělo jet 256kb/s a kde to jsme to je jasně specifikované minimální rychlost broadbandu je 256kb/s jinač to není internet ale prd jaj už v předhozích příspěvcích lidí naznačujou....chce to asi aby všichni občané museli najednou odhlásit o O2 pak by se divili....jenže to asi nepůjde je tu dost hloupých lidí kteří si na to naletí.....
Drup (neregistrovaný)
1. 6. 2007 13:04
Nový
Nula na druhou
celé vlákno
Nula na druhou pořád zůstane nulou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 14:09
Nový
oslovi protoze jsme narod idiotu
celé vlákno
a telekom to vi a s lidske blbosti umi tezit...nas 100 co tydle clanky ctem a vztekame se co ten o2 dela je nezastavi..nezajima je ze 100 lidi chce internet bez nutnosti platit pausal za telefon ..o2 zajima jestli lidi vyhodi 175 korun za 2megovy net za ktery pak budou platit tisice ..protoze budou upsani na 12 mesicu a to jim staci
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 14:19
Nový
Re: oslovi protoze jsme narod idiotu
celé vlákno
hezky receno... skutecne tento operator (a zadny jiny operator, pokud o to jde) nijak zvlast nestoji o 100 notorickych kverulantu z Lupy, kdyz muze svoje sluzby prodavat statisicum jinych uzivatelu. Zkuste se s tim konecne smirit.
Adam (neregistrovaný)
1. 6. 2007 16:16
Nový
Re: oslovi protoze jsme narod idiotu
celé vlákno
To je sice pravda, ale je třeba si uvědomit, že těch 100 notorickych krevulantu odráží tak možná 50 % internetové populace, která si nadává jen doma ať již jako (zatím) zákazníci nebio bývalý nebo potenciální... Zapomínají, že zisk není jen o okamžitém vyrýžování n hlupácích ale na dlouhodobém Image firmy a to není jen znalos tznačky pomocí tupé reklamy, ale přístup k zákazníku... pokud vidím, že firma se stále, ať ji vlastní kdokoli a jmenuje jakkoli stále chová stylem, zákzaník je blbec tak ať platí, tak na jednoho draze získaného ztratí dva, které by mohli zíískat zadarmo automaticky a další dva ze současných ztratí také... ale dobře jim tak i oni časem pochopí... i banyk pochopily, ikdyž zatím jen u úvěrů a ne u poplatků za účty.. Dříve bylo také problém získat úvěr u banky, dneska se Vám ho banka cpe ikdyž nehcete...
Kybernet (neregistrovaný)
1. 6. 2007 22:06
Nový
Re: oslovi protoze jsme narod idiotu
celé vlákno
To bych prilis nesrovnaval, u bank je to trochu jina situace. Banky dneska predevsim pretekaji volnym kapitalem, ktery musi obracet, takze pujcuji jak muzou (a mohly by i levneji, kdyby si jejich situaci trh uvedomil a zatlacil).
Wolf (neregistrovaný)
1. 6. 2007 17:06
Nový
repraky
celé vlákno
* při objednávce on-line nyní získáte reproduktory ZDARMA
A TO SE VYPLATI! :p
A TO SE VYPLATI! :p
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 6. 2007 18:04
Nový
Velkoobchodní nabídka
celé vlákno
Je někde (zveřejněná 30 dní předem) velkoobchodní nabídka umožňující nabízení obdobného tarifu konkurencí?
Není to ani tak zajímavé z hlediska konkrétního tarifu, ale spíš z hlediska úplně odlišného strukturování cen - musí být v závislosti na době připojení a současně odpovídat cenovým regulacím ČTÚ ...
Není to ani tak zajímavé z hlediska konkrétního tarifu, ale spíš z hlediska úplně odlišného strukturování cen - musí být v závislosti na době připojení a současně odpovídat cenovým regulacím ČTÚ ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 6. 2007 4:26
Nový
Re: Velkoobchodní nabídka
celé vlákno
Proto také se ptám, co ještě bude muset TO2 vyvést, aby se konečně ČTÚ probudilo a začalo jednat? Nebo to je jen tlupa Blanických Rytířů?
J (neregistrovaný)
3. 6. 2007 21:16
Nový
Re: Velkoobchodní nabídka
celé vlákno
Ti alespon obcas z Blanika vylezou. CTU jen zere prachy a hovno dela IMO jeden z nezbytecnejsich uradu v tomhle state.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2007 12:22
Nový
Re: Velkoobchodní nabídka
celé vlákno
Samozřejmě že žádných 30 dní předem nic nepřišlo. Přišlo ale něco jiného (až po ohlášení toho Dial-ADSL), a to slušné navýšení GB. Ale obávám se, že budou argumentovat tím, že cena je propočítána statisticky a proto může být realizována na současné přípojce, proto nemusela existovat nová velkoobchodní nabídka.
To, že si ty prachy za ADSL linky strkají do vlastní kapsy, striktně mlčí.
To, že si ty prachy za ADSL linky strkají do vlastní kapsy, striktně mlčí.
Sigi (neregistrovaný)
1. 6. 2007 20:41
Nový
Vytáčený internet
celé vlákno
Tenhle tarif snad vymyslel sám Chocholoušek pro své vděčné pacienty. To si přece nemůže nikdo normální objednat.
Majkl (neregistrovaný)
1. 6. 2007 23:09
Nový
Lidi neumějí číst hlavně číst musíte ještě moc učit....
celé vlákno
Co se stane, když při službě O2 Internet ADSL Start zapomenu odpojit modem a budu připojen velmi dlouho? Jaká maximální částka se mi naúčtuje? Maximální výše měsíční ceny za službu je 2 149 Kč s DPH (1 805,88 Kč bez DPH). V této ceně je také zahrnut měsíční poplatek 179 Kč s DPH (150,42 bez DPH). Pokud budete na internetu dlouho, například protože zapomenete ukončit spojení, a váš účet dosáhne této částky, cena již dále neporoste. Službu O2 Internet ADSL Start pak můžete nadále neomezeně využívat do konce účtovací periody za cenu 2 149 Kč s DPH.
Tak to je napsáno na webu Telefoniky a toto co to je před námi jsou horé nesmysly a kecy tak to znamená že skoro lze surfovat neomezeně za 2 149 Kč s DPH a víc to neroste to vypadá že to budou někteří i službu zneužívat......
Tak to je napsáno na webu Telefoniky a toto co to je před námi jsou horé nesmysly a kecy tak to znamená že skoro lze surfovat neomezeně za 2 149 Kč s DPH a víc to neroste to vypadá že to budou někteří i službu zneužívat......
random (neregistrovaný)
2. 6. 2007 0:46
Nový
Re: Lidi neumějí číst hlavně číst musíte ještě moc učit....
celé vlákno
Zneužívat?
Ještě že chápu ironii. Za tu cenu (2149Kč) je např. u UPC tarif UPC
Extreme 12288Down/1024Up (1678Kč) + Upload Booster 1024Up(99Kč) = 12288Down/2048Up s FUP 232GB/Měsíc (1777Kč)
No za rozdíl si koupím hodně kvalitní zmrzlinu a ještě určitě něco zůstane a to dám na spořitelní knížku :-))) a budu se hrozně moc smát, že mám službu, které se dá říkat broadband.
To co to TO2 prezentuje jako nabídku, je dle mého názoru okrádání lidí. Možná by se to mohlo hodnotit jako trestný čin, protože se jedná o záměr, který zneužívá neznalosti. No řekněte, vy by jste si takovou službu objednali? Vy, no ano, vy! Vy určitě ne, ale znám lidi, kteří by se nechali obalamutit.
Ještě že chápu ironii. Za tu cenu (2149Kč) je např. u UPC tarif UPC
Extreme 12288Down/1024Up (1678Kč) + Upload Booster 1024Up(99Kč) = 12288Down/2048Up s FUP 232GB/Měsíc (1777Kč)
No za rozdíl si koupím hodně kvalitní zmrzlinu a ještě určitě něco zůstane a to dám na spořitelní knížku :-))) a budu se hrozně moc smát, že mám službu, které se dá říkat broadband.
To co to TO2 prezentuje jako nabídku, je dle mého názoru okrádání lidí. Možná by se to mohlo hodnotit jako trestný čin, protože se jedná o záměr, který zneužívá neznalosti. No řekněte, vy by jste si takovou službu objednali? Vy, no ano, vy! Vy určitě ne, ale znám lidi, kteří by se nechali obalamutit.
Tom (neregistrovaný)
2. 6. 2007 12:17
Nový
Příspěvek
celé vlákno
čemu se divíte!? telecom sice změnil jméno a majitele, ale to je tak všechno... Zajímalo-by mě jestli si O2 dovolí vyrukovat s takovou nabídkou třeba i ve Velké Británii?
PS: Bůh žehnej WiFi :-)
PS: Bůh žehnej WiFi :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 6. 2007 12:26
Nový
Re: Příspěvek
celé vlákno
No, leda tak za 10 měsíců :-D
2. 6. 2007 13:29
Nový
Navrhuji zavést platby od jednoho paketu.
celé vlákno
Tak to bychom měli FUP^2, které dává ADSL úplně nový rozměr, takže nyní už jen zbývá jen FUP^3 :) :
Zavést platby od jednoho paketu!
Co na to říkáte? Já myslím, že by to bylo celkem výhodné...
A pak bychom mohli zpoplatnit bity, pak jednotlivé sinusovky a pak zavést zase spojovatelky.
Na závěr vykopeme všechny dráty, zrušíme bezdráty a přejdeme na klasickou poštu přepravovanou kurýry na koních s podpisy pečetním voskem.
No a pak už zbývá jen přestat psát, číst, mluvit a začít dělat:
UGA, UGA, UGGGAAA!!!, UGGGAAA! UGA UGA
:)
Zavést platby od jednoho paketu!
Co na to říkáte? Já myslím, že by to bylo celkem výhodné...
A pak bychom mohli zpoplatnit bity, pak jednotlivé sinusovky a pak zavést zase spojovatelky.
Na závěr vykopeme všechny dráty, zrušíme bezdráty a přejdeme na klasickou poštu přepravovanou kurýry na koních s podpisy pečetním voskem.
No a pak už zbývá jen přestat psát, číst, mluvit a začít dělat:
UGA, UGA, UGGGAAA!!!, UGGGAAA! UGA UGA
:)
3. 6. 2007 13:02
Nový
Re: Navrhuji zavést platby od jednoho paketu.
celé vlákno
Doufam ze to bude platba za paket bez ohledu na jeho velikost, jako kdyz ma DHL standardni obalku a kdyz do ni date listek na tramvaj, tak se plati stejne jako za poslani zlate cihly.
A az se zjisti, ze se sluzba zneuziva, zavede se misto FUPu MTU = 60.
A az se zjisti, ze se sluzba zneuziva, zavede se misto FUPu MTU = 60.
4. 6. 2007 11:01
Nový
Re: Navrhuji zavést platby od jednoho paketu.
celé vlákno
Zlatá cihla v obálce :).
Umak (neregistrovaný)
4. 6. 2007 15:22
Nový
Podvod
celé vlákno
Nejsem právník, ale mám dojem že to je čistý podvod. Pokud nabízím dvě technologicky rovnocené služby (dialup Start / O2 Internet ADSL 2048), které mají řádový rozdíl cen, je to normální šmelina.
pankreas (neregistrovaný)
4. 6. 2007 16:08
Nový
Re: Podvod
celé vlákno
Podle vaší (ne)logiky byste pak musel zrušit třeba nejrůznější mobilní tarify. Technologicky se neliší; jen mají různý poměr výše paušálu a minutové sazby za hovor.
4. 6. 2007 16:18
Nový
Re: Podvod
celé vlákno
Tarify nabízejí odlišné služby.
O2 ale má dvě služby, které nabízejí prakticky to samé, ale za velmi rozdílnou cenu.
Takhle to nejspíš bylo myšleno.
O2 ale má dvě služby, které nabízejí prakticky to samé, ale za velmi rozdílnou cenu.
Takhle to nejspíš bylo myšleno.
Xavier (neregistrovaný)
4. 6. 2007 22:27
Nový
Re: Podvod
celé vlákno
Přesně tak to bylo myšleno. Představte si, že by jeden a ten samý operátor poskytoval dva tarify naprosto tožné, se stejnými službami. Ale rozdílnou cenou o řád! Na tu dražší variantu by dělal masivní reklamu, jak je to výhodné.
pankreas (neregistrovaný)
6. 6. 2007 16:31
Nový
Re: Podvod
celé vlákno
Jakto? Pokud mam tarif 1 s vysokym pausalem a volanim do vlastni site zdarma a tarif 2 s nizkym pausalem a (krome 120 volnych minut) minutovou tarifikaci, kde je rozdil mezi podobne resenym ADSL pripojenim?
Chiquita (neregistrovaný)
5. 6. 2007 1:20
Nový
Jen maličkost...
celé vlákno
Naprosto nechápu Vaše výplody v této diskuzi. Vždyť Vám tuhle službu nikdo (ani O2) nenutí! Naprosto pak nechápu, proč tady vymýšlíte nejrůznější definice, kombinace, propočty... Pokud ji někdo nechce, tak ji mít nemusí. Žijeme v tržní společnosti a máme si právo vybrat. Kdo chce neomezené připojení, vezme si ho. Kdo bude chtít účtované dle vytáčeného času, má teď taky možnost. A to, jestli to je nebo není... no nemáte to jedno? o))) Přece tady nebudu vyřvávat, že ač jsou v Tescu o polovic levnější rohlíky, tak jsou taky menší. Prostě si je nekoupím a půjdu jinam. Není nic zdravějšího než konkurence... a možnost si vybrat!
5. 6. 2007 7:27
Nový
Re: Jen maličkost...
celé vlákno
Se vším z výše uvedeného bych souhlasil, kdyby tento tarif nebyl zaměřený na BFU, kteří si po zjištění, co si objednali za ******, pořídí nějaký jiný tarif a pokud možno od kyslíků, se kterými již mají zkušenosti.
xdrm (neregistrovaný)
5. 6. 2007 9:25
Nový
Re: Jen maličkost...
celé vlákno
nenuti? Jen vcera jsem tu reklamu videl v televizi 4x. Toto uz je podle mne za hranici klamave reklamy. Raklama Vam zamlcuje jeden velmi dulezity parametr sluzby.
pankreas (neregistrovaný)
5. 6. 2007 11:24
Nový
Re: Jen maličkost...
celé vlákno
Ani se neptam, jak by podle vas mela vypadat reklama na libovolne pojisteni:-)
Ladislav N. (neregistrovaný)
5. 6. 2007 12:40
Nový
Zpráva jako z Absurdistánu...
celé vlákno
Vzpomínám si, jak jsem před pár lety (k datu zvýšení DPH z 5% na 22%) zrušil telefonní linku Českého telecomu (vzdálenou od ústředny snad ani ne kilometr). To už jsem měl pár měsíců datově neomezený paušál 64 kbit/s za 500,- měsíčně z metropolitní sítě. Dnes je u stejné firmy (s DPH zvýšeno na 565,- měsíčně) minimum 1 Mbit/s (bez datového omezení, což je pro mě důležitější parametr, než rychlost).
Když si čtu, co tady předvádí TO2, tak je mi jasné, že její obchodní politika je stejná, jako u původního státního monopolisty ČTc. Na to je jediný recept - vyhýbat se TO2 obloukem.
Když si čtu, co tady předvádí TO2, tak je mi jasné, že její obchodní politika je stejná, jako u původního státního monopolisty ČTc. Na to je jediný recept - vyhýbat se TO2 obloukem.
Josef (neregistrovaný)
5. 6. 2007 18:27
Nový
Re: Zpráva jako z Absurdistánu...
celé vlákno
Stejně, jako Vy a milion dalších i já začal s "telefonem". Vzpomínám si na malej prográmek od nějaký varnsdorfský firmy, kterej hlídal dýlku připojeneí a jak se blížila 10tá minuta..hups a šlus. A za to si ti dobytkové účtovali kolem 500-600 kaček. Potom u nás začala fachčit kabelovka, cirka před 6ti rokama a její 525 kbit byl naprostej zázrak. A ještě k tomu za 350 babek a bez omezení dat. Vyrostl jsem do nebes a telefon šel ke všem čertům. Nyní jsem na stejným místě, sice podražilo na 900 babek, ale 6 Mbit za to stojí. A teď čumím, jak vopařenej - ti dobytkové nejen, že nikam nepostoupili, ale vracejí se o těch "mých" 6 roků zpátky. Nelze, než říct - vezmi tě smetiště dějin, bolševickej dinosaure.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 6. 2007 13:10
Nový
Ouvej!
celé vlákno
OUVEJ,OUVEJ, OU TÚÚÚÚÚ - Takto budou výt lidé, ktéří nalítnou na další cenový trik lidumilného provozovatele.
bastard (neregistrovaný)
6. 6. 2007 8:38
Nový
A co na to antimonopolní úřad ?
celé vlákno
Taková neodolatelná nabídka to je přeci jasnej dumping. !!!
Je vidět že na nás O2 myslí,,, Teda spíš za nás...
Je vidět že na nás O2 myslí,,, Teda spíš za nás...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2007 9:20
Nový
Re: A co na to antimonopolní úřad ?
celé vlákno
No, právě že není. Ta pravděpodobnost, že uživatel s platbou "zůstane" pod stávajícími tarify, je v podstatě minimální. Vždyť po cca 7 hodinách používání se dostane nad nejlevnější "paušální ADSL". Jo, kdyby TO2 to nabídla:
- i jako velkoobchodní nabídku (což IMHO měla a teď se opět ukáže, do jaké míry je ČTÚ omotáno kolem prstu TO2)
- účtovalo by se to do částky onoho nejlevnějšího "paušálního ADSL", což je necelých 500 Kč a byl tam stejný FUP,
tak to beru jako dobrý tah, jak ukázat lidem, kteří broadband ještě nemají, co jim internet může přinést. Takhle to ale skončí tak, že po prvním účtu nad řekněme ty lidi, co si to koupí, začnou nadávat a celý internet pošlou k šípku jako jednu velkou zlodějnu - protože člověk, který si nespočítá "výhodnost" této nabídky, rozhodně nerozlišuje mezi internetem a jeho poskytovateli, natož mezi jednotlivými ISP jako celek.
A fakt by mě zajímalo nasazení, pro které takhle postavená služba má smysl, kde TO2 vidí cílový trh...
- i jako velkoobchodní nabídku (což IMHO měla a teď se opět ukáže, do jaké míry je ČTÚ omotáno kolem prstu TO2)
- účtovalo by se to do částky onoho nejlevnějšího "paušálního ADSL", což je necelých 500 Kč a byl tam stejný FUP,
tak to beru jako dobrý tah, jak ukázat lidem, kteří broadband ještě nemají, co jim internet může přinést. Takhle to ale skončí tak, že po prvním účtu nad řekněme ty lidi, co si to koupí, začnou nadávat a celý internet pošlou k šípku jako jednu velkou zlodějnu - protože člověk, který si nespočítá "výhodnost" této nabídky, rozhodně nerozlišuje mezi internetem a jeho poskytovateli, natož mezi jednotlivými ISP jako celek.
A fakt by mě zajímalo nasazení, pro které takhle postavená služba má smysl, kde TO2 vidí cílový trh...
arcana (neregistrovaný)
13. 6. 2007 9:18
Nový
VŠEM kdo tu o tom píšou a přitom o tom ví prd :-)
celé vlákno
Tak lidičkové,jen pro Vaši informaci,"nová služba ADSL START " za 179kč je sice s tím,že máte v rámci té částky 120 minut připojení na měsíc a pak za každou minutu 1,19 , ale od klasického dial-up kde je rychlost cca 33 , máte 2048 a NEMEZENÉ stahování dat,takže človíček který využívá net hlavně v práci a doma čistě jen stahuje poštu nebo cokoliv jiného,myslím že tuto variantu ADSL uvítá a dle reakcí lidí jí opravdu vítá;-) :-))) Náš český národ je opravdu neskutečný a opravdu jedinečný- alespon v tom, že se vyjadřuje každý, aniž by o tom něco konkrétního věděl a s "chutí" si zanadává,protože zanadávat,pomluvit,nebo závidět je nám čechům víc než blízké :-))))
CHytrol In (neregistrovaný)
---.189.broadband7.iol.cz
4. 4. 2009 10:32
Nový
Tak to je jiná-....
celé vlákno
Hej, já myslel ž je to na nic, teď si mn+ě přesv+dčil, že je to super tarif, zítra vyhodim wifi a jdu si to koupit
Tiskni