Hlavní navigace

Využití display reklamy vzrostlo oproti lednu o polovinu

16. 3. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V únoru 2012 čeští zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 348 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Největším zadavatelem byla společnost Tchibo, která na internetu umístila display reklamu v hodnotě 12,2 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring Sdružení pro internetovou reklamu.

V únoru 2012 čeští zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 348 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Největším zadavatelem byla společnost Tchibo, která na internetu umístila display reklamu v hodnotě 12,2 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring Sdružení pro internetovou reklamu.

Meziměsíčně vzrostly výdaje o 47,3 %, oproti loňskému roku dokonce o 27,4 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Tchibo, která v únoru využila internetový reklamní prostor v hodnotě 12,2 milionů korun. Na dalších místech se objevují Internet Mall (9,4 mil. Kč), Ford Motor Company (8,5 mil. Kč) a AXA Bank Europe (8,2 mil. Kč).

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).